ارگوتراپیست مهدی صابر

تست وروذ به مدرسه

کلینیک توانبخشی غرب تهران دکتر صابر- کلینیک غرب تهران

سر فصل مطالب

بهترین مرکز غرب تهران در حیطه توانبخشی، کلینیک توانبخشی غرب تهران می باشد. کلینیک توانبخشی غرب تهران با مدیریت جناب آقای دکتر صابر یکی از بهترین مراکز کاردرمانی در غرب تهران و گفتاردرمانی در غرب تهران محسوب می شود. جناب آقای دکتر صابر مدرس دانشگاه توانبخشی شهید بهشتی، یکی از بهترین دانشگاه های توانبخشی در تهران می باشد.

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران: سعادت آباد- بلوار پاکنژاد- خ سپیدار- خ شکوفه شمالی- کوچه نظری(رز سابق)- پلاک 47

کلینیک توانبخشی غرب تهران

با توجه به سابقه بالینی ایشان در حیطه توانبخشی کودکان و ارائه مقالات معتبر علمی در زمینه توانبخشی کودکان، دکتر صابر در کاردرمانی در سعادت آباد و گفتار درمانی در سعادت آباد توانسته اند(کلینیک توانبخشی غرب تهران) بهترین مرکز کاردرمانی و بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران را با نام کلینیک توانبخشی غرب تهران تاسیس نموده و با بیش از 38 نیروی متخصص کاردرمانی خوب در غرب تهران و گفتاردرمانی خوب در غرب تهران و روانشناس کودک به ارائه خدمات توانبخشی کودکان بپردازند.

در دو مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران( کاردرمانی سعادت آباد و گفتار درمانی سعادت آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران) و مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا) جزو بهترین مرکز اوتیسم در تهران، بهترین مرکز اختلالات یادگیری در تهران، بهترین مرکز درمان بیش فعالی در تهران، بهترین مرکز درمان لکنت زبان در تهران و بهترین مرکز نقص توجه در تهران و بهترین مرکز اختلال یکپارچگی حسی در تهران محسوب می شود. همچنین کلینیک توانبخشی غرب تهران مجهز به خدمات بهترین کاردرمانی در منزل تهران و بهترین گفتار درمانی در منزل تهران می باشد. با توجه به نکات فوق کلینیک های تحت نظر جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی غرب تهران)جزو بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران و بهترین مراکز کاردرمانی در تهران از دیدگاه مراجعین قرار گرفته است.

کلینیک توانبخشی غرب تهران

گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران

مرکز توانبخشی غرب تهران به مساحت بالغ بر 390 متر در سه طبقه در منطقه سعادت آباد واقع شده است. با توجه به وضعیت مراجعین محترم و وجود بیماران با مشکلات جسمی که جابه جایی در مرکز برای مراجع و خانواده های ایشان دشوار می باشد، کلینیک توانبخشی غرب تهران به گونه ای طراحی شده است که نیاز بیمار به جابه جایی را به حداقل رسانده و با ایجاد امکانات درمانی در طبقه همکف مرکز هیچ نیازی به جابه جایی مراجعین با مشکلات جسمی به طبقات دیگر کلینیک توانبخشی غرب تهران نمی باشد.

همچنین امکانات مجهز مرکز توانبخشی غرب تهران از قبیل تجهیزات مکانوتراپی و آب درمانی وارداتی از جمله تردمیل در آب و تخته تعادل در آب و … و تکنیک ها و امکانات نوآوری شده و ساخته شده توسط کلینیک توانبخشی غرب تهران برای اولین بار در ایران، کلینیک توانبخشی غرب تهران را به یکی از بهترین مراکز گفتاردرمانی و کاردرمانی شمال تهران تبدیل کرده است.

همچنین وجود تیم مجرب گفتار درمانی در کنار همکاران کاردرمان مرکز توانبخشی غرب تهران به صورت گروهی با روانشناسان متخصص در زمینه های مختلف مورد نیاز همکاری می نمایند یکی دیگر از وجوه تمایز مرکز توانبخشی غرب تهران با دیگر مراکز کاردرمانی و گفتار درمانی تهران می باشد. این فعالیت تیمی زیر نظر جناب آقای دکتر صابر در کلینیک توانبخشی غرب تهران و با ارزیابی های دوره ای ( 2 ماه یکبار) بیماران توسط  دکتر صابر و طرح درمانی همه جانبه که تمام نیاز های بیماران را تحت پوشش خود قرار می دهد، موجب رضایتمندی بیش از پیش در مراجعین محترم گشته به صورتی که این مرکز را جزو بهترین مرکز کاردرمانی غرب تهران و بهترین گفتاردرمانی غرب تهران  معرفی می نمایند.

چه بیمارانی می توانند از خدمات گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران  استفاده نمایند؟

در حیطه کودکان مرکز توانبخشی غرب تهران (کلینیک توانبخشی غرب تهران)به بیماران با اختلال اوتیسم، بیش فعالی و نقص توجه(  ADHD  ) ،  عقب مانده ذهنی و کاردرمانی نوزادان،اختلال پردازش حسی(  SPD-SID ) ، اختلال یادگیری، فلج مغزی(  CP  ) اختلالات ژنتیک، لکنت زبان، تاخیر رشد حرکتی،اختلال بلع، مشکلات گفتاری، مشکلات ارتوپدی ، صافی کف پا، پا ضربدری، اختلالات رفتاری، مشکلات اضطرابی و پرخاشگری، مشکلات ارتباطی، خدمات توانبخشی را ارائه می کند.

در حیطه بزرگسالان متخصص گفتار درمانی در اختلالاتی نظیر اوتیسم در بزرگسالی، سکته مغزی،درمان ام اس، پارکینسون ، ضربه مغزی، تومورهای مغزی و نخاعی، ضایعات نخاعی، (  MS  )، اختلال حرکتی در سالمندان، مشکلات گفتاری پس از سکته ، اختلالات بلع و….. فعالیت می کند.

کاردرمانی خوب در غرب تهران – مرکز کاردرمانی غرب تهران – بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران-

کلینیک توانبخشی غرب تهران شامل بخش های

  • بخش کاردرمانی ذهنی جهت رورش مهارت های ذهنی کودکانمرکز جامع توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد
  • کاردرمانی جسمی مرکز توانبخشی غرب تهران با تجهیزات کامل توانبخشی( تردمیل، پپدال برقی، لدر و واکر های مختلف و….)

کلینیک توانبخشی غرب تهران

 

مرکز کاردرمانی دکتر صابر در حیطه کاردرمانی کودکان د بخش های تخصصی نظیر کاردرمانی ذهنی، کاردرمانی دست، کاردرمانی درکی حرکتی، کاردرمانی حسی، کاردرمانی جسمی و… فعالیت می نماید و کودکان با مشکلات جسمی نظیر فلج مغزی و اختلالات زنتیکی، تاخیر حرکتی، و کودکان اوتیسم، اختلالات یادگیری، بیش فعالی، مشکلات حسی را تحت درمان قرار می دهد. همچنین در زمینه بزرگسالان در حیطه بیماران سکته مغزی، ضربه مغزی و نخاعی و بیماران با مشکلات خود ایمنی نظیر ام اس و پارکینسون هم در داخل کلینیک و هم به صورت ویزیت در منزل مشغول به فعالیت می باشد. مراجعین محترم از سراسر تهران با تماس با مشاورین مرکز می توانند از نحوه پذیرش و استفاده از خدمات مرکز آگاهی پیدا نموده و از تجربه متخصصین مجرب مرکز بهرمند گردند.

  • بخش آب درمانی کلینیک توانبخشی غرب تهران با استخر سر پوشیده و اختصاصی جهت درمان مراجعین

کلینیک توانبخشی غرب تهران

کلینیک توانبخشی غرب تهران
اتاق تاریک
  • اتاق شنیداری در کلینیک توانبخشی غرب تهران جهت تقویت و تعدیل مهارت های شنیداری
  • سنسوری روم  در کلینیک توانبخشی غرب تهران تجهیزات دیجیتال کامل

کاردرمانی در غرب تهران

  • ماساژ درمانی در مرکز توانبخشی غرب تهران جهت تعدیل حسی و آرام سازی
  • بازی درمانی در کلینیک توانبخشی غرب تهران جهت درمان اختلالات رفتاری و اضطراب و ایجاد تعاملات صحیح
توانبخشی غرب تهران
توانبخشی غرب تهران
  • بخش تعدیل حس در کلینیک توانبخشی غرب تهران جهت بهبود مشکلات حسی کودکان
  • کاردرمانی دست در کلینیک توانبخشی غرب تهران در تقویت مهارت های درشت و ریز دستی
  • بخش آموزش در کلینیک توانبخشی غرب تهران جهت آمادگی کودک برای تست ورود به مدرسه و کمک تحصیلی

مرکز تست هوش غرب تهران

تست های تخصصی هوش و تست های تشخیصی در زمینه توانبخشی در کلینیک توانبخشی غرب تهران انجام می گیرد. از جمله این تست های هوش می توان به تست هوش وکسلر، تست هوش بینه اشاره نمود. علاوه بر تست های هوش انجام تست های توجهی، ادراک بینایی، تست دقت شنیداری، تست های حرکتی و سنجش پیش دبستانی توسط متخصصین مرکز انجام میگردد. تفسیر و نمره دهی دقیق این تست ها کمک بسزایی در تشخیص نقاط ضعف کودکان و تدوین برنامه درمانی مناسب برای کودکان می کند.

نحوه اجرای آزمون هوش وکسلر

گفتاردرمانی خوب در غرب تهران – بهترین مرکز گفتار درمانی غرب تهران – گفتار درمانی غرب تهران

بخش گفتار درمانی کلینیک توانبخشی غرب تهران زیر نظر جناب آقای دکتر صابر با تیم گفتاردرمانی مجرب کلینیک توانبخشی غرب تهران آماده ارائه خدمات گفتار درمانی در حیطه کودکان و بزرگسالان می باشد.

با توجه به گستردگی حیطه های گفتار درمانی و تبحر گفتار درمانان در زمینه های مختلف درمانی، جناب آقای دکتر صابر در کلینیک توانبخشی غرب تهران تلاش نموده اند با گردآوری تعداد زیادی از متخصصین این رشته در زمینه های گفتار درمانی حسی داخل دهانی، گفتاردرمانی در حیطه لکنت زبان، گفتار درمانی در حیطه ارتباطی، گفتاردرمانی تلفظ کلمات، گفتار درمانی در تولید گفتار، گفتار درمانی در مشکلات درک و شناخت، گفتار درمانی در حیطه درک مطلب و تفکر انتزاعی در کلینیک توانبخشی غرب تهران و جریان فکر، گفتاردرمانی در بلع و تقویت عضلات دهان و… تمام حیطه های گفتار درمانی را تحت پوشش قرار دهند. این امر باعث گردیده که مرکز گفتار درمانی غرب تهران به بهترین مرکز گفتاردرمانی در تهران مبدل گردد.

گفتاردرمانی کلینیک توانبخشی غرب تهران

 کاردرمانی را بهتر بشناسیم

 گفتار درمانی در کودکان

 

 

مراکز تحت نظر جناب آقای دکتر صابر

گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شرق تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران)

گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران

گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران( کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد)

بهترین مرکز اوتیسم در تهران- کاردرمانی در اوتیسم و گفتاردرمانی اوتیسم – بهترین مرکز درمان اوتیسم(کلینیک توانبخشی غرب تهران)

کلینیک توانبخشی غرب تهران یکی از مجهزترین  مراکز اتیسم کشور می باشد. این مرکز مجهز به بخش های سنسوری روم – اتاق شنیداری ، اتاق تعدیل حسی، اتاق تاریک وتحریکات بینایی، ماساژ درمانی، آب درمانی تخصصی اوتیسم، کاردرمانی در اتیسم و گفتاردرمانی در اتیسم می باشد. که موجب تسهیل روند درمان کودکان اوتیسم به صورت چشمگیری شده است.

مرکز اوتیسم تهران مفتخر است بیان کند، که به گفته مراجعین این مرکز در یک دوره درمانی 4 ماهه در مرکز اتیسم گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران ، میزان بی قراری کاهش یافته و ارتباط چشمی و درک کلامی و ارتباطی تا حد چشمگیری در کودکان اوتیسم بهبود یافته است. یکی از دلایلی که کلینیک توانبخشی غرب تهران به بهترین مرکز اوتیسم در تهران مبدل ساخته است وجود تیم درمانی با تجربه و همگام در کنار هم در حیطه های کاردرمانی، گفتاردرمانی و روانشناسی تحت نظر جناب آقای دکتر صابر می باشد. پیشرفت روز افزون مرکز درمان اوتیسم  تهران موجب ابداع و استفاده از تکنیک های جدید و روز دنیا شده است.

بهترین مرکز اختلالات  یادگیری در تهران- درمان اختلالات یادگیری-

با توجه به  گسترش و شیوع  روز افزون اختلالات یادگیری در کودکان در سال های اخیر و اهمیت درمان این اختلال در روند یادگیری و تحصیل کودکان، توانبخشی اختلالات یادگیری نقش پر رنگی را در درمان این اختلال به خود گرفته است.مرکز اختلالات یادگیری در تهران با توجه به مشکلات پایه ای موجود در کودکان اختلال یادگیری که روند آموزش را در کودک کند می کند، طرح درمان ویژه کودکان اختلالات یادگیری را مطح نمده است.

در بهترین مرکز اختلالات یادگیری تهران در مرکز توانبخشی غرب تهران علاوه بر فعالیت در زمینه موارد تحصیلی کودکان با مشکلات یادگیری به رفع مشکلات زمینه ای و علل ایجاد کننده این اختلال و درمان شناختی کودکان پرداخته می شود. متخصصین کاردرمان خوب و گفتاردرمان خوب و روانشناسان آموزشی مرکز به صورت یک تیم مجرب به درمان کودکان با اختلالات یادگیری در بهترین مرکز اختلالات یادگیری تهران می پردازند تا شما عزیزان را در این امر یاری رسانند. بخش توجه شنیداری، توجه بینایی، درک مطلب، سرعت پردازش اطلاعات ، هماهنگی های حرکتی ، تقویت حافظه و… از بخش های مختلف مرکز اختلال یادگیری تهران می باشد.

بهترین مراکز اختلالات یادگیری در تهران

بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهرک غرب- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در مرزداران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در جنت آباد- بهترین مرکز اختلالات یادگیری صادقیه- کلینیک غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در ستارخان-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در پونک- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در انقلاب- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در سعادت آباد- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در چیتگر- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در تهرانسر- بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در برق آلستوم-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در گیشا- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری اسلام شهر- گفتار درمانی سعادت آباد-کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری بلوار فردوس- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در آریاشهر- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در ونک- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکزاختلالات یادگیری در کوهسار- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در عباس آباد- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در فاطمی- بهترین مرکز اختلالات یادگیری گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در کریمخان- بهترین مرکز اختلالات یادگیری ولیعصر- بهترین مرکز اختلالات یادگیری اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در آذربایجان- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهرک راه آهن- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهرک گلستان- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهرک فرهنگیان-کلینیک توانبخشی غرب تهران- کاردرمانی سعادت آباد- بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شهرک استقلال- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در عبدل آباد- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در کارگر- بهترین مرکز اختلالات یادگیری امیرآباد- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در جمهوری- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران-کاردرمانی خوب در سعادت آباد-آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در بلوار کشاورز- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در نواب- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در 15 خرداد- بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکزاختلالات یادگیری در مهرآباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری فرحزاد- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز اختلالات یادگیری در سازمان برنامه- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در شادمان- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز اختلالات یادگیری در کن- گفتار درمانی شمال تهران

بهترین مرکز فلج مغزی – کاردرمانی در فلج مغزی – گفتاردرمانی در فلج مغزی

مرکز توانبخشی غرب تهران با دارا بودن بخش آب درمانی تخصصی در زمینه کودکان فلج مغزی و ارائه خدمات آب درمانی به صورت انفرادی به نحوی که در هر تایم درمانی یک کودک با یک آب درمان متخصص به فعالیت در آب در استخر تخصصی می پردازد. همچنین امکاناتی نظیر تردمیل در آب- بالانس بیم در آب، تخته تعادل در آب، نودل های مختلف که همه از کشورهای اروپایی وارد شده است در درمان تخصصی کودکان فلج مغزی در مرکز غرب تهران استفاده می شوند.

شایان ذکر است بخش تخصصی ماساژ درمانی در بهترین مرکز کاردرمانی کودکان فلج مغزی به صورت ویژه به درمان کوتاهی عضلات و مشکلات حس عمقی این کودکان  در مرکز تخصصی فلج مغزی در تهران می پردازد. با توجه به این نکته که مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران از تعداد زیادی از نیروهای کاردرمان جسمی مجرب بهرمند است این مرکز را جزو بهترین مراکز درمان فلج مغزی در سایت گوگل مطرح کرده است.

بهترین مراکز فلج مغزی در تهران

بهترین مرکز فلج مغزی در شهرک غرب- بهترین مرکز فلج مغزی در مرزداران- بهترین مرکز فلج مغزی در جنت آباد- بهترین مرکز فلج مغزی صادقیه- کلینیک غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در ستارخان-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در پونک- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در انقلاب- بهترین مرکز فلج مغزی در سعادت آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در چیتگر- بهترین مرکز فلج مغزی در تهرانسر- بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در برق آلستوم-بهترین مرکز فلج مغزی در گیشا- بهترین مرکز فلج مغزی در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی اسلام شهر- گفتار درمانی سعادت آباد-بهترین مرکز فلج مغزی در شهران- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی بلوار فردوس- بهترین مرکز فلج مغزی در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز فلج مغزی در آریاشهر- بهترین مرکز فلج مغزی در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز فلج مغزی آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در ونک- بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در کوهسار- بهترین مرکز فلج مغزی در عباس آباد- بهترین مرکز فلج مغزی در فاطمی- بهترین مرکز فلج مغزی گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در کریمخان- بهترین مرکز فلج مغزی ولیعصر- بهترین مرکز فلج مغزی اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز فلج مغزی در آذربایجان- بهترین مرکز فلج مغزی در تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در شهرک راه آهن- بهترین مرکز فلج مغزی در شهرک گلستان- بهترین مرکز فلج مغزی در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز فلج مغزی در شهرک فرهنگیان- کاردرمانی سعادت آباد- بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز فلج مغزی در شهرک استقلال- بهترین مرکز فلج مغزی در عبدل آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز فلج مغزی در کارگر- بهترین مرکز فلج مغزی امیرآباد- بهترین مرکز فلج مغزی در جمهوری- کاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز فلج مغزی در بلوار کشاورز- بهترین مرکز فلج مغزی در نواب- بهترین مرکز فلج مغزی در 15 خرداد- بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در مهرآباد- بهترین مرکز فلج مغزی فرحزاد-بهترین مرکز فلج مغزی در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز فلج مغزی در سازمان برنامه- بهترین مرکز فلج مغزی در شادمان- بهترین مرکز فلج مغزی در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز فلج مغزی در کن- گفتار درمانی شمال تهران

بهترین  مرکز اختلال یکپارچگی حسی – درمان اختلال یکپارچگی حسی – اختلال پردازش حسی(  SID,SPD   ) 

مشکلات حسی در بیشتر بیماریها یکی از فاکتورهای اساسی محسوب می شود مانند اختلال حسی در اتیسم، اختلال حسی در فلج مغزی، اختلال حسی در نقص یکپارچگی حسی و ….به همین علت  آقای دکتر صابر با سابقه  بیش از 15 سال توانبخشی در یکپارچگی حسی به ایجاد اتاق تعدیل حسی به صورت تخصصی به درمان مشکلات حسی از جمله حس گرما و سرما، حس لامسه ، حس عمقی، حس شنیداری، حس بویایی، حس وستیبولار ، حس بینایی و…. در کلینیک توانبخشی غرب تهران پرداخته است. به نحوی که مراجع کنندگان این مرکز اذعان دارند که مرکز غرب تهران جزو بهترین مراکز درمان اختلال یکپارچگی حسی محسوب می گردد.

از موارد دیگری که این مرکز را جزو بهترین مرکز درمان اختلال یکپارچگی حسی قرار می دهد وجود بخش سنسوری روم و بخش ماساژ درمانی تخصصی در زمینه اختلال پردازش حسی است. بخش حسی حرکتی در توانبخشی غرب تهران با مجهز بودن به وسایل و ابزار تخصصی و پیشرفته در زمینه تحریکات حسی ما را دربهترین درمان اختلال یکپارچگی حسی در تهران یاری می نماید.

بهترین مراکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در تهران

بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهرک غرب- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در مرزداران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در جنت آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی صادقیه- کلینیک غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در ستارخان-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در پونک- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در انقلاب- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در سعادت آباد- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در چیتگر- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در تهرانسر- بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در برق آلستوم-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در گیشا- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی اسلام شهر- گفتار درمانی سعادت آباد-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهران- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی بلوار فردوس- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در آریاشهر- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در ونک- بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در کوهسار- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در عباس آباد- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در فاطمی- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در کریمخان- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی ولیعصر- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در آذربایجان- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهرک راه آهن- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهرک گلستان- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهرک فرهنگیان- کاردرمانی سعادت آباد- بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شهرک استقلال- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در عبدل آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در کارگر- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی امیرآباد- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در جمهوری- کاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در بلوار کشاورز- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در نواب- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در 15 خرداد- بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در مهرآباد- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی فرحزاد-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در سازمان برنامه- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در شادمان- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز درمان اختلالات یکپارچگی حسی در کن- گفتار درمانی شمال تهران

بهترین مرکز لکنت زبان تهران – بهترین مرکز گفتار درمانی در لکنت زبان –  گفتاردرمانی خوب در لکنت زبان – بهترین مرکز درمان لکنت زبان

یکی از اختلالات رایج در سنین بین 4 الی 5 سالگی لکنت زبان  در کودکان می باشد. لکنت زبان می تواند با یبروز یک اتفاق زمینه ای یا بدون وجود آن در کودک ایجاد شود. باید توجه داشت که اتفاقات پیش آمده نظیر ترس کودک علت لکنت زبان کودک نیستند بله تنها علت بروز و عود این اختلال در کودک به حساب می آیند.

یکی از عوامل ایجاد لکنت زبان در کودکان سرعت پردازش پایین ذهنی و کلامی می باشد. که این کند بودن روند تفکر و جریان فکر باعث ایجاد لکنت زبان کودکان می گردد. به همین دلیل در گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران به صورت تخصصی جهت بهبود پردازش مهارت های کلامی، شنیداری و حرکتی در حیطه های سنسوری روم، اتاق شنیداری وگفتار درمانی در لکنت زبان به درمان کودکان پرداخته است. کلینیک توانبخشی غرب تهران با دارا بودن بهترین گفتار درمانی در زمینه لکنت زبان این مرکز را به عنوان بهترین مرکز درمان لکنت زبان در تهران مبدل ساخته است.

بهترین مراکز درمان لکنت زبان در تهران

بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهرک غرب- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در مرزداران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در جنت آباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان صادقیه- کلینیک غرب تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در ستارخان-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در پونک- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در انقلاب- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در سعادت آباد- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در چیتگر- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در تهرانسر- بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در برق آلستوم-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در گیشا- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان اسلام شهر- گفتار درمانی سعادت آباد-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان بلوار فردوس- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در آریاشهر- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در ونک- بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در کوهسار- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در عباس آباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در فاطمی- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان لکنت زبان گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در کریمخان- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان ولیعصر- بهترین مرکز درمان لکنت زبان اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در آذربایجان- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهرک راه آهن- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهرک گلستان- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهرک فرهنگیان- کاردرمانی سعادت آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شهرک استقلال- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در عبدل آباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در کارگر- بهترین مرکز درمان لکنت زبان امیرآباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در جمهوری- کاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در بلوار کشاورز- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در نواب- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در 15 خرداد- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران-بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در مهرآباد- بهترین مرکز درمان لکنت زبان فرحزاد-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز درمان لکنت زبان در سازمان برنامه- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در شادمان- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز درمان لکنت زبان در کن- گفتار درمانی شمال تهران

بهترین مرکز بیش فعالی در تهران – بهترین مرکز درمان بیش فعالی در تهران –

یکی از اختلالاتی که با زندگی صنعتی رشد پیدا کرده و رو به افزایش است اختلال بیش فعالی در کودکان می باشد. بیش فعالی در کودکان یکی از اختلالاتی می باشد که علاوه بر آسیب به روند رشد و یادگیری کودکان می تواند در روند زندگی زناشویی زوجین نیز می تواند موثر باشد و اختلافات زناشویی متعددی را بین والدین ایجاد کند. با توجه افزایش شیوع  بیش فعالی در کودکان  کلینیک توانبخشی غرب تهران  زیر نظر دکتر صابر با تجهیزات  ویژه وتخصصی مرکز به درمان کودکان بیش فعال پرداخته است.

یکی از مشکلات اساسی در کودکان بیش فعال، اختلالات رفتاری و رفتار های تکانشگری و پرخاشگری در بیش فعالی می باشد، بازی درمانی و رفتاردرمانی دو درمان موثر در این زمینه هستند که می توانند به صورت همزمان می توانند باعث کاهش رفتارهای تکانشگری  و کنترل هیجانات کودکان بیش فعال گردند. به همین منظور در گفتار درمانی و کاردرمانی دکترصابر شمال تهران فضایی کاملا علمی و تخصصی در زمینه بازی درمانی و رفتاردرمانی ایجاد شده است که موجب شده است  این مرکز را جزو بهترین مرکز درمان بیش فعالی در تهران قرار دهد.

تحقیقات علمی اخیر نشان داده است که تحریکات حسی مناسب در زمینه حس عمقی می تواند تاثیر بسزایی در روند درمان بیش فعالی داشته باشد، لذا اتاق تعدیل حسی در مرکز توانبخشی غرب تهران می تواند در درمان بیش فعالی نقش موثری را بازی نماید. همچنین در اتاق سنسوری روم  توانبخشی غرب تهران  با ابزارهای ویژه طراحی شده ، به تحریک قسمت مهار هیجانات در مغز و درمان بیش فعالی پرداخته می شود.

بهترین مراکز درمان بیش فعالی در تهران

بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهرک غرب- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در مرزداران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در جنت آباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی صادقیه- کلینیک غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در ستارخان-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در پونک- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در انقلاب- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در سعادت آباد- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در چیتگر- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در تهرانسر- بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در برق آلستوم-بهترین مرکز درمان بیش فعالی در گیشا- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان بیش فعالی در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی اسلام شهر- گفتار درمانی سعادت آباد-بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهران- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی بلوار فردوس- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در آریاشهر- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز درمان بیش فعالی در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در ونک- بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در کوهسار- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در عباس آباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در فاطمی- بهترین مرکز درمان بیش فعالی گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در کریمخان- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی ولیعصر- بهترین مرکز درمان بیش فعالی اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در آذربایجان- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهرک راه آهن- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهرک گلستان- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهرک فرهنگیان- کاردرمانی سعادت آباد- بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شهرک استقلال- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در عبدل آباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در کارگر- بهترین مرکز درمان بیش فعالی امیرآباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در جمهوری- کاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در بلوار کشاورز- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در نواب- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در 15 خرداد-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در مهرآباد- بهترین مرکز درمان بیش فعالی فرحزاد-بهترین مرکز درمان بیش فعالی در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز درمان بیش فعالی در سازمان برنامه- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در شادمان- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز درمان بیش فعالی در کن- گفتار درمانی شمال تهران

بهترین مرکز نقص توجه در تهران – بهترین مرکز درمان نقص توجه در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در نقص توجه – بهترین مراکز گفتار درمانی در نقص توجه

یکی از اختلالات رایج در کودکان که باعث ایجاد اختلالات دیگر مانند اختلالات یادگیری(    ) ، افسردگی و … می شود نقص در توجه می باشد. نقص در توجه ممکن است در قسمت بینایی، شنیداری و یا حتی در مهارتهای هماهنگی حرکتی مشاهده شود، لذا برای درمان نقص توجه نیاز به مرکز جامع توانبخشی در همه حیطه های ذکر شده می باشد. به همین منظور مرکز غرب تهران با دارا بودن بخش های تخصصی در زمینه اتاق تاریک – اتاق توجه شنیداری – بخش درکی حرکتی و همچنین اتاق سنسوری روم ( جهت بالا بردن توجه همزمان بینایی ، شنیداری) بهترین مرکز درمان نقص توجه در تهران می باشد که به درمان نقص توجه به صورت ویژه و تخصصی می پردازد.

کودکان با نقص توجه شدید نیاز به آموزش های ویژه در خصوص تست های ورود به مدرسه و همچنین آموزش های مکمل تحصیلی به صورت تخصصی می باشند که در مرکز توانبخشی غرب تهران روانشناسی تخصصی در قسمت آموزش می تواند تاثیر بسزایی در روند تحصیلی کودکان نقص توجه داشته باشد.

بهترین مراکز نقص توجه در تهران

بهترین مرکز نقص توجه در شهرک غرب- بهترین مرکز نقص توجه در مرزداران- بهترین مرکز نقص توجه در جنت آباد- بهترین مرکز نقص توجه صادقیه- کلینیک غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در ستارخان-کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در پونک- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در انقلاب- بهترین مرکز نقص توجه در سعادت آباد- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در چیتگر- بهترین مرکز نقص توجه در تهرانسر- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در برق آلستوم-بهترین مرکز نقص توجه در گیشا- بهترین مرکز نقص توجه در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه اسلام شهر-کلینیک توانبخشی غرب تهران- گفتار درمانی سعادت آباد-بهترین مرکز نقص توجه در شهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه بلوار فردوس- بهترین مرکز نقص توجه در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در آریاشهر- بهترین مرکز نقص توجه در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز نقص توجه آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه در ونک- بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکز نقص توجه در کوهسار- بهترین مرکز نقص توجه در عباس آباد- بهترین مرکز نقص توجه در فاطمی- بهترین مرکز نقص توجه گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز نقص توجه در کریمخان- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز نقص توجه ولیعصر- بهترین مرکز نقص توجه اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز نقص توجه در آذربایجان- بهترین مرکز نقص توجه در تهران- بهترین مرکز نقص توجه در شهرک راه آهن-کلینیک توانبخشی غرب تهران – بهترین مرکز نقص توجه در شهرک گلستان- بهترین مرکز نقص توجه در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز نقص توجه در شهرک فرهنگیان- کاردرمانی سعادت آباد- بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز نقص توجه در شهرک استقلال- بهترین مرکز نقص توجه در عبدل آباد- بهترین مرکز نقص توجه در کارگر- بهترین مرکز نقص توجه امیرآباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران -بهترین مرکز نقص توجه در جمهوری- کاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز نقص توجه در بلوار کشاورز- بهترین مرکز نقص توجه در نواب- بهترین مرکز نقص توجه در 15 خرداد- بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکز نقص توجه در مهرآباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز نقص توجه فرحزاد-بهترین مرکز نقص توجه در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز نقص توجه در سازمان برنامه- بهترین مرکز نقص توجه در شادمان- بهترین مرکز نقص توجه در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز نقص توجه در کن- کلینیک توانبخشی غرب تهران -گفتار درمانی شمال تهران

کاردرمانی سعادت آباد – بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران-  کاردرمانی خوب در غرب تهران – مرکز کاردرمانی در سعادت آباد

تعدد مرکز کاردرمانی در سعادت آباد بسیار زیاد می باشد، اما مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران و مرکز کاردرمانی جامع در سعادت آباد به ندرت یافت می شود. موقعیت مکانی کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد و دسترسی بسیار آسان کلینیک کاردرمانی در سعادت آباد از لحاظ دسترسی به مترو میدان صنعت و همچنین وجود اتوبان هایی که در اطراف کاردرمانی سعادت آباد وجود دارند مانند اتوبان یادگار امام، اتوبان ستاری، اتوبان اشرفی اصفهانی، اتوبان چمران، اتوبان نیایش و …. باعث می شود تردد به بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد را تسهیل می نماید. همچنین از دیگر مزایای موقعیت مکانی کلینیک کاردرمانی سعادت آباد ، پارکینگ مناسب جهت رفاه حال مراجعین محترم به مرکز غرب تهران می باشد.

از دیگر مزایای مرکز کاردرمانی سعادت آباد که آن را از بقیه مراکز کاردرمانی غرب تهران متمایز می سازد ساعات کاری این مرکز است که از ساعت 8:30 لغایت 20:30 شب به صورت همه روزه آماده خدمت رسانی به مراجع کنندگان محترم به  کلینیک کاردرمانی در سعادت آباد می باشد.از دیگر موارد قابل ذکر درمورد کلینیک کاردرمانی سعادت آباد وجود کادر درمانی متخصص  در زمینه کاردرمانی خوب ذهنی، کاردرمانی خوب جسمی، گفتاردرمانی خوب، بهترین کاردرمانی در اتاق تاریک، کاردرمان متخصص در زمینه اتاق شنیداری، بهترین آب درمانی ، کاردرمان متخصص سنسوری روم، کاردرمانی خوب در زمینه ماساژ درمانی، بهترین کاردرمانی در حیطه یکپارچگی حسی، بازی درمان خوب، روانشناس متخصص در زمینه آموزش، کاردرمانی دست خوب و …. به صورت هر روزه در مرکز کاردرمانی در سعادت آباد  می باشد.

کاردرمانی در سعادت آباد

مناطق تحت پوشش کاردرمانی سعادت آباد( کلینیک توانبخشی غرب تهران)

کلینیک کاردرمانی در سئول- کلینیک کاردرمانی در اوین-کلینیک کاردرمانی در میدان کاج-کلینیک کاردرمانی در خیابان سرو-کلینیک کاردرمانی در بلوار 24 متری-کلینیک کاردرمانی در بلوار شهرداری-کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در صرافها-کلینیک کاردرمانی در خیابان علامه-کلینیک کاردرمانی در بلوار فرهنگ-کلینیک توانبخشی غرب تهران-کلینیک کاردرمانی در بلوار درختی-کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در بلوار فرحزادی-کلینیک کاردرمانی در بلوار دریا-کلینیک کاردرمانی در بلوار پاکنژاد-کلینیک کاردرمانی در  بلوار جوریکی-کلینیک کاردرمانی در بلوار مطهری-کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در بلوار بهرود-کلینیک کاردرمانی در بلوار آتش نشانی-کلینیک کاردرمانی در بلوار پرورش-کلینیک کاردرمانی در بلوار پرواز-کلینیک کاردرمانی در بلوار بهزاد-کلینیک کاردرمانی در میدان کتاب-کلینیک کاردرمانی در شهرک مخابرات-کلینیک کاردرمانی در شهرک ژاندارمری-کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در میدان صنعت-کلینیک کاردرمانی در کوی فراز-کلینیک کاردرمانی در شهرک بوعلی-کلینیک کاردرمانی در خیابان آسمان ها- کلینیک کاردرمانی در دادمان- کلینیک کاردرمانی در حسن سیف- کلینیک توانبخشی غرب تهران-کلینیک کاردرمانی در فرحزادی- کلینیک کاردرمانی در ایوانک شرقی- کلینیک کاردرمانی در ایوانک غربی- کلینیک کاردرمانی در ایران زمین- کلینیک کاردرمانی در خووردین- کلینیک کاردرمانی در ذبیحی- کلینیک کاردرمانی در عابدی- کلینیک کاردرمانی در کوهستان- کلینیک کاردرمانی در پل مدیریت-کلینیک کاردرمانی در مجتمع مسکونی پردیسان- کلینیک کاردرمانی در دشت بهشت- کلینیک توانبخشی غرب تهران-کلینیک کاردرمانی در ریاضی بخشایش- کلینیک کاردرمانی در مهستان- کلینیک کاردرمانی در بلوار پیام- کلینیک کاردرمانی در بلوار حافظی- کلینیک کاردرمانی در ارغوان-کلینیک کاردرمانی در پامچال- کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در مروارید-کلینیک کاردرمانی در صدف- کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در شکوفه- کلینیک کاردرمانی در لادن- کلینیک کاردرمانی در کوی فراز- کلینیک کاردرمانی در پویش- کلینیک کاردرمانی در امام زاده- کلینیک کاردرمانی در هرمزان- کلینیک کاردرمانی در پیروزان جنوبی- کلینیک کاردرمانی در پیروزان شمالی- کلینیک کاردرمانی در گلستان شمالی-کلینیک کاردرمانی در گلستان جنوبی- کلینیک کاردرمانی در توحید- کلینیک کاردرمانی در بلوار سعادت آباد- کلینیک کاردرمانی در اوین- کلینیک کاردرمانی در شاهپور سوری- کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در زر افشان-کلینیک توانبخشی غرب تهران- کلینیک کاردرمانی در سیمای ایران- کلینیک کاردرمانی در خوارزم- کلینیک کاردرمانی در شهرک قدس- کلینیک کاردرمانی در سپیدار- کلینیک کاردرمانی در پل ولایت-کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در برادران فیروزی- کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در نخلستان- کلینیک کاردرمانی در عسگری گراوندی- کلینیک توانبخشی غرب تهران-کلینیک کاردرمانی در بلوار گلدیسان- کلینیک کاردرمانی در شهرک پاسارگاد- کلینیک کاردرمانی در بام تهران- کلینیک کاردرمانی در فاتحان- کلینیک کاردرمانی در حق شناس- کلینیک کاردرمانی در بلوار شهدای شرکت برق- کلینیک کاردرمانی در کچویی- کلینیک کاردرمانی دراحمدپور- کلینیک کاردرمانی در پارک وی- کلینیک توانبخشی غرب تهران -کلینیک کاردرمانی در بلوار نورالهی- کلینیک کاردرمانی در نمایشگاه- کلینیک کاردرمانی در فرحزاد- کلینیک کاردرمانی در آبشار- کلینیک کاردرمانی در شهرک نفت- کلینیک کاردرمانی در امام زاده داوود- کلینیک کاردرمانی در سبلان- کلینیک کاردرمانی در کوهسار- کلینیک کاردرمانی در قیصر امین پور

شماره تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران 09029123536

گفتار درمانی سعادت آباد – بهترین مرکز گفتاردرمانی در سعادت آباد – گفتار درمانی خوب در سعادت آباد

بخش مهمی از توانایی های گفتار و زبان به قدرت درک شنیداری و توانایی درک کلامی و توجه شنیداری فرد مربوط می شود، مهارت های کلامی در دو ناحیه از مغز کنترل می گردد، قسمت ورنیکه در لوب آهیانه و دیگری قسمت بروکا در لوب پیشانی می باشد. قسمت درکی کلام و گفتار ما مربوط به ناحیه ورنیکه مغز می باشد. با توجه به اینکه در کلینیک های گفتار درمانی در غرب تهران کمتر به زمینه  شنیداری پرداخته می شود و کمبود این قسمت از درمان در روند رشد بیماران دیده می شود؛ گفتاردرمانی در غرب تهران با ایجاد بخش شنیداری به عنوان  بهترین مرکز گفتاردرمانی در سعادت آباد شناخته شده است.

اتاق شنیداری به صورت تخصصی در مرکز گفتار درمانی خوب درسعادت آباد بر روی آیتم هایی نظیر توجه شنیداری، حافظه شنیداری، تحلیل شنیداری، درک مطلب شنیداری، تمیز شنیداری، سرعت پردازش شنیداری، هماهنگی چشم و گوش، هماهنگی دست و گوش و…. در مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران تمرکز دارد.

لازم به توضیح می باشد که جناب آقای دکتر صابر در کلینیک توانبخشی غرب تهران که یکی از بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران می باشد سعی دارد با ایجاد بخش های تخصصی در قسمت های مختلف به درمان کودکان اوتیسم در بهترین مرکز اوتیسم در تهران و کودکان با اختلالات یادگیری در بهترین مرکز اختلالات یادگیری در تهران و کودکان با بیش فعالی در بهترین مرکز درمان بیش فعالی در تهران و کودکان فلج مغزی در بهترین مرکز درمان فلج مغزی و کودکان نقص توجه در بهترین مرکز نقص توجه در تهران و کودکان با لکنت زبان در بهترین مرکز درمان لکنت زبان در تهران و همچنین کودکان اختلال حسی در بهترین مرکز درمان یکپارچگی حسی  به درمان کودکان درهمه حیطه ها بپردازد.

شایان ذکر است کلینیک غرب تهران شامل دو بخش مرکز گفتار درمانی غرب تهران و مرکز کاردرمانی غرب تهران می باشد.

مناطق تحت پوشش گفتار درمانی سعادت آباد( کلینیک توانبخشی غرب تهران)

مرکز گفتار درمانی در سئول- مرکز گفتار درمانی در اوین-مرکز گفتار درمانی در میدان کاج-مرکز گفتار درمانی در خیابان سرو-مرکز گفتار درمانی در بلوار 24 متری-کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در بلوار شهرداری-مرکز گفتار درمانی در صرافها-کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در خیابان علامه-مرکز گفتار درمانی در بلوار فرهنگ-مرکز گفتار درمانی در بلوار درختی-مرکز گفتار درمانی در بلوار فرحزادی-مرکز گفتار درمانی در بلوار دریا-مرکز گفتار درمانی در بلوار پاکنژاد-کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در  بلوار جوریکی-مرکز گفتار درمانی در بلوار مطهری-مرکز گفتار درمانی در بلوار بهرود-مرکز گفتار درمانی در بلوار آتش نشانی-مرکز گفتار درمانی در بلوار پرورش-مرکز گفتار درمانی در بلوار پرواز-مرکز گفتار درمانی در بلوار بهزاد-مرکز گفتار درمانی در میدان کتاب-مرکز گفتار درمانی در شهرک مخابرات-مرکز گفتار درمانی در شهرک ژاندارمری-مرکز گفتار درمانی غرب تهران-مرکز گفتار درمانی در میدان صنعت-مرکز گفتار درمانی در کوی فراز-مرکز گفتار درمانی در شهرک بوعلی-مرکز گفتار درمانی در خیابان آسمان ها-مرکز گفتاردرمانی در دادمان- مرکز گفتار درمانی در حسن سیف- مرکز گفتار درمانی در فرحزادی-کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در ایوانک شرقی- مرکز گفتار درمانی در ایوانک غربی- مرکز گفتار درمانی در ایران زمین- مرکز گفتار درمانی در خووردین- مرکز گفتار درمانی در ذبیحی- مرکز گفتار درمانی در عابدی- مرکز گفتار درمانی در کوهستان- مرکز گفتار درمانی در پل مدیریت-مرکز گفتار درمانی در مجتمع مسکونی پردیسان- مرکز گفتار درمانی در دشت بهشت- مرکز گفتار درمانی در ریاضی بخشایش-کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در مهستان- مرکز گفتار درمانی در بلوار پیام- مرکز گفتار درمانی در بلوار حافظی- مرکز گفتار درمانی در ارغوان-مرکز گفتار درمانی در پامچال- مرکز گفتار درمانی در مروارید-مرکز گفتار درمانی در صدف- مرکز گفتار درمانی در شکوفه- مرکز گفتار درمانی در لادن- مرکز گفتار درمانی در کوی فراز- مرکز گفتار درمانی غرب تهران-مرکز گفتار درمانی در پویش- کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در امام زاده- مرکز گفتار درمانی در هرمزان- مرکز گفتار درمانی در پیروزان جنوبی- مرکز گفتار درمانی در پیروزان شمالی- مرکز گفتار درمانی در گلستان شمالی-مرکز گفتار درمانی در گلستان جنوبی- مرکز گفتار درمانی در توحید-مرکز گفتار درمانی در بلوار سعادت آباد- کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در اوین-مرکز گفتار درمانی در شاهپور سوری-مرکز گفتار درمانی در زر افشان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران مرکز گفتار درمانی در سیمای ایران- مرکز گفتار درمانی در خوارزم- مرکز گفتار درمانی در شهرک قدس- مرکز گفتار درمانی در سپیدار- مرکز گفتار درمانی در پل ولایت-مرکز گفتار درمانی در برادران فیروزی -مرکز گفتار درمانی در نخلستان- مرکز گفتار درمانی در عسگری گراوندی- مرکز گفتار درمانی در بلوار گلدیسان- مرکز گفتار درمانی در شهرک پاسارگاد- مرکز گفتار درمانی در بام تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتار درمانی در فاتحان- مرکز گفتار درمانی در حق شناس-مرکز گفتار درمانی غرب تهران- مرکز گفتار درمانی در بلوار شهدای شرکت برق-مرکز گفتار درمانی در کچویی- مرکز گفتار درمانی دراحمدپور- مرکز گفتار درمانی در پارک وی- مرکز گفتار درمانی در بلوار نورالهی-مرکز گفتار درمانی غرب تهران مرکز گفتار درمانی در نمایشگاه- مرکز گفتار درمانی در فرحزاد-مرکز گفتار درمانی در آبشار- مرکز گفتار درمانی در شهرک نفت- مرکز گفتار درمانی در امام زاده داوود- مرکز گفتار درمانی در سبلان- مرکز گفتار درمانی در کوهسار- مرکز گفتار درمانی در قیصر امین پور

بهترین کاردرمانی در منزل  تهران

کلینیک توانبخشی غرب تهران با مدیریت جناب آقای دکتر صابر با در اختیار داشتن 47 نیرو از بهترین مراکز کاردرمانی در تهران یعنی مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران( کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد) و مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران) بهه بهترین ارائه بهترین کاردرمانی در منزل تهران می پردازد. مرکز غرب تهران به تمامی نقاط تهران کاردرمان مجرب تحت نظر کلینیک کاردرمانی در سعادت آباد اعزام می نماید. با توجه به تعدد نیروی متخصص کاردرمانی در مراکز توانبخشی غرب تهران ، هزینه کاردرمانی در منزل تهران در مرکز ما نسبت به بقیه مراکز کاردرمانی تهران کمتر بوده ومراجعین محترم  نسبت به خدمات درمانی دریافتی  هزینه کمتری را

پرداخت می نمایند. از دیگر مزایای بهترین کاردرمانی در منزل تهران میتوان به این نکته اشاره کرد که تمامی مراجعین توسط جناب آقای دکتر صابر به صورت دوره ای (2 ماه یکبار) ارزیابی شده و نحوه پیشرفت بیماران توسط ایشان کاملا رصد می شود. همه کاردرمانان مرکز کاردرمانی غرب تهران موظف هستند گزارش دقیقی از بیماران خود به جناب آقای دکتر صابر ارائه نمایند.

چه اختلالاتی در حیطه کودکان می توانند از خدمات بهترین کاردرمانی در منزل تهران استفاده نمایند

  • کاردرمانی جسمی در فلج مغزی
  • کاردرمانی ذهنی در اوتیسم
  • بازی درمانی در بیش فعالی
  • کاردرمانی حسی حرکتی در درمان کودکان اختلالات یکپارچگی حسی
  • کاردرمانی حرکتی در کودکان با مشکلات ارتوپدیک مانند پا ضربدری، صافی کف پا و…

بیماران بزرگسالی که می توانند از خدمات بهترین کاردرمانی در منزل تهران بهرمند شوند

  • کاردرمانی جسمانی در سکته مغزی
  • کاردرمانی جسمی در ضایعات نخاعی
  • کاردرمانی حرکتی در تومور مغزی
  • کاردرمانی در ضربه مغزی
  • کاردرمانی تعادلی در پارکینگسون
  • کاردرمانی جامع در ام اس

نکته قابل تامل در بهترین کاردرمانی در منزل تهران

با توجه به اینکه هر دو مرکز تحت نظر جناب آقای دکتر صابر یعنی مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران( کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد) و مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران) تحت نظارت مستقیم سازمان نظام پزشکی تهران بوده و هر دو کلینیک توانبخشی تهران مجوز رسمی از وزارت بهداشت دارند لذا تمامی مراجعین محترم می توانند با دریافت سربرگ مهر شده توسط جناب آقای دکتر صابر از خدمات بیمه تکمیلی مربوط به کاردرمانی در منزل استفاده نمایند.

نحوه ارتباط جهت کاردرمانی در منزل در تهران چگونه است؟

شما می توانید با شماره تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران( 09029123536) با یکی از مشاورین با سابقه جناب آقای دکتر صابر در حیطه توانبخشی به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید و مشکلات خود را در زمینه بیماری کودک یا بزرگسال خود مطرح نمایید و از مشاوره تخصصی مرکز بهرمند گردید و در صورت نیاز جهت ارزیابی به یکی از مراکز درمانی گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران( کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد) و مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران) با توجه به آدرس مکانی شما ارجاع داده می شود. آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران: تهران- سعادت آباد- بلوار پاکنژاد – خ سپیدار -خ شکوفه شمالی – کوچه نظری(رز سابق) پ47. کلینیک غرب تهران.

آدرس مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران): تهران – ابتدای پاسداران – نگارستان دوم( کاشی ها) خ مسجد جامع غدیر خم- پلاک 11

شماره تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران( مشاور توانبخشی جناب آقای دکتر صابر): 09029123536

بهترین گفتاردرمانی در منزل تهران

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران) و مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر. صابر غرب تهران( کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد) با مدیریت جناب آقای دکتر صابر با داشتن 21 نیرو از بهترین گفتاردرمانی در تهران به ارائه بهترین گفتار درمانی در منزل تهران می پردازند. توانبخشی غرب تهران به تمام نقاط  تهران از جمله شمال، جنوب، غرب و شرق تهران  نیروی متخصص گفتار درمانی تحت نظر جناب آقای دکتر صابر ارجاع می نماید.

تمام بیماران ابتدا توسط جناب آقای دکتر صابر در مرکز گفتاردرمانی غرب تهران ( کلینیک غرب تهران واقع در سعادت آباد) و یا گفتاردرمانی شرق تهران ( کلینیک پایا واقع در پاسداران) ارزیابی شده و پس از مشخص شدن برنامه درمانی به درمان گفتار درمانی در منزل توسط بهترین گفتاردرمانی در تهران پرداخته می شود. همچنین بیماران باید هر دو ماه یکبار جهت ارزیابی ثانویه به مراکز گفتاردرمانی در تهران مراجعه نموده و پس از ارزیابی مجدد توسط جناب آقای دکتر صابر و بررسی روند درمان، برنامه درمانی جدید به گفتاردرمانی در منزل ارائه می گردد.

کدام اختلالات در کودکان می توانند از خدمات بهترین گفتاردرمانی در منزل تهران برخوردار شوند.

  • بهتربن گفتاردرمانی با استفاده از روش تیچ در درمان کودکان اوتیسم
  • گفتار درمانی خوب با روش پکس در درمان کودکان اتیسم
  • گفتار درمانی با استفاده از روش PRT   در درمان اوتیسم
  • گفتاردرمانی حسی جهت بهبود بلع کودکان در درمان فلج مغزی
  • گفتاردرمانی در درمان لکنت زبان در کودکان
  • بهترین گفتار درمانی در اختلالات تلفظی
  • گفتار درمانی در تاخیر کلامی

در بزرگسالان نیز در بیماران سکته مغزی، تومور نخاعی، ام اس و … به درمان اختلالات بلع، گفتاردرمانی در حنجره و گفتاردرمانی در تولید کلام توسط بهترین گفتار درمانی در تهران پرداخته می شود. با توجه به اینکه هر دو مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران( کلینیک توانبخشی پایا واقع در پاسداران) و مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران( کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد) تحت نظارت سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران بوده و هر دو کلینیک توانبخشی مجوز رسمی از وزارت بهداشت را کسب کرده اند، لذا مراجعین محترم می توانند با دریافت فاکتور رسمی هزینه گفتار درمانی در منزل را از مراکز بیمه های تکمیلی خود دریافت نمایند.

نحوه نوبت دهی و ارتباط مرکز گفتاردرمانی غرب تهران و مرکز کاردرمانی غرب تهران( کلینیک توانبخشی غرب تهران):

شما مراجعین محترم می توانید با شماره گیری تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران ( 09029123536) با یکی از مشاورین با سابقه مرکز غرب تهران تحت نظر جناب آقای دکتر صابر به صورت رایگان ارتباط  برقرار نمایید. ایشان شما را در زمینه بیماری فرزندتان راهنمایی نموده و از طریق مشاوره تلفنی ارزیابی های اولیه را انجام می دهد و در صورت لزوم شما را با توجه به موقعیت مکانی به یکی از مراکز کلینیک توانبخشی غرب تهران( کاردرمانی در سعادت آباد و گفتار درمانی در سعادت آباد) و یا کلینیک توانبخشی پایا( کاردرمانی در پاسداران و گفتار درمانی در پاسداران) ارجاع می نماید.

آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران:

تهران – سعادت آباد – بلوار سرور غربی – خ شکوفه شمالی – کوچه نظری ( رز سابق) – پلاک47 کلینیک غرب تهران

تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران: 09029123536

بهترین مراکز توانبخشی( مرکز کاردرمانی غرب تهران – مرکز گفتاردرمانی غرب تهران) در اختلالات کودکان

بهترین مرکز کاردرمانی در فلج مغزی در تهران

بهترین مرکز گفتاردرمانی در لکنت زبان در تهران

بهترین مرکز درمان اختلالات یادگیری در تهران

کاردرمانی در یکپارچگی حسی در تهران

بهترین مرکز درمان بیش فعالی در تهران

بهترین مرکز درمان نقص توجه در تهران

بهترین مرکز درمان اوتیسم در تهران

بهترین مرکز درمانی دیستروفی عضلانی در تهران

بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین کاردرمانی در غرب تهران – مراکز کاردرمانی خوب در غرب تهران

بهترین مرکز کاردرمانی در تهران –بهترین مرکز توانبخشی در تهرانمرکز کاردرمانی سعادت آباد بهترین مرکز کاردرمانی در ستارخانبهترین کلینیک کاردرمانی در شمال تهرانبهترین کلینیک  کاردرمانی در پونکبهترین مرکز کاردرمانی در ولنجک –کلینیک کاردرمانی در شهرک غربمرکز کاردرمانی غرب تهران بهترین کاردرمانی در مرزدارانمراکز کاردرمانی و گفتار درمانی تهرانسر بهترین کاردرمانی و گفتار درمانی دهکده المپیکگفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر کاردرمانی جنوب تهرانکلینیک کاردرمانی ونک

بهترین مرکز توانبخشی در باغ فیض- بهترین مرکز توانبخشی در شهرک اکباتان- بهترین مرکز توانبخشی در شهر زیبا- بهترین مرکز توانبخشی در گیشا- بهترین مرکز توانبخشی در طرشت- بهترین مرکز توانبخشی در حصارک- کاردرمانی در آزادی- بهترین مرکز توانبخشی در شاهین شمالی – کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز توانبخشی در شاهین جنوبی – بهترین مرکز توانبخشی در چهار باغ – بهترین مرکز توانبخشی در بهنام – بهترین مرکز توانبخشی در وحدت اسلامی – بهترین مرکز توانبخشی در سازمان آب – بهترین مراکز توانبخشی در غرب تهران -بهترین مرکز توانبخشی در کن- بهترین مرکز توانبخشی در ورداورد- بهترین مرکز توانبخشی در آریاشهر- بهترین مرکز توانبخشی در صادقیه- بهترین مرکز توانبخشی در شهرک آپادانا- کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز توانبخشی در اشرفی اصفهانی-کلینیک توانبخشی غرب تهران – بهترین مرکز توانبخشی در تهران ویلا- بهترین مرکز توانبخشی در برق آلستوم- بهترین مرکز توانبخشی در همایونشهر- بهترین مرکز توانبخشی در ونک- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز توانبخشی در آیت الله کاشانی- بهترین مرکز توانبخشی در سازمان برنامه- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- مرکز توانبخشی در عدل- بهترین مرکز توانبخشی در شهرک اندیشه- کاردرمانی غرب تهران-بهترین مرکز توانبخشی در شهرک پرواز- بهترین مرکز توانبخشی در شهرک کوهسار- بهترین مرکز توانبخشی در شهرک نفت- بهترین مرکز توانبخشی در شهرک ولفجر- بهترین مرکز توانبخشی در غرب تهران- مرکز بازی درمانی در بیمه- بهترین کاردرمانی در غرب تهران- بهترین توانبخشی در تهران -مرکز بازی درمانی در کنکوری- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مرکز توانبخشی در آرژانتین- بهترین مرکز توانبخشی در ساعی- کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز توانبخشی در امیر آباد- بهترین مرکز توانبخشی در ایرانشهر- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مرکز توانبخشی در یوسف آباد- بهترین مراکز توانبخشی در بهجت آباد- بهترین مراکز توانبخشی در جمالزاده- بهترین مراکز توانبخشی خوب در غرب تهران- بهترین مراکز توانبخشی در خیابان شیراز- بهترین مراکز توانبخشی در عباس آباد- بهترین مراکز توانبخشی در فاطمی- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مراکز توانبخشی در قائم مقام- بهترین مراکز توانبخشی در سنایی- کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مراکز توانبخشی در قزل قلعه – بهترین مراکز توانبخشی در بلوار کشاورز غربی- بهترین مراکز توانبخشی در بلوار کشاورز شرقی- بهترین مراکز توانبخشی در کریمخان- بهترین مراکز توانبخشی در هفت تیر – بهترین مراکز توانبخشی در گاندی-بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مراکز کاردرمانی در غرب تهران -بهترین مراکز توانبخشی در میدان جهاد- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مراکز توانبخشی در ولیعصر شمالی- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مراکز توانبخشی در ولیعصر جنوبی- بهترین مراکز توانبخشی در هفت تیر- بهترین مراکز توانبخشی در استاد معین –  بهترین مراکز توانبخشی در خیابان دکتر هوشیار- کاردرمانی در منزل غرب تهران- کاردرمانی غرب تهران-بهترین مراکز توانبخشی در شمشیری- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران-بهترین مراکز توانبخشی در دستغیب- بهترین مراکز توانبخشی در فتح-بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مراکز توانبخشی در مهرآباد جنوبی- بهترین مراکز توانبخشی در مهر آباد شمالی- بهترین مراکز توانبخشی در بریانک- بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مراکز توانبخشی در سلسبیل- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مراکز توانبخشی در کارون- بهترین مراکز توانبخشی در هاشمی- کاردرمانی غرب تهران-بهترین مراکز توانبخشی در خیابان زنجان- بهترین مراکز توانبخشی در خیابان آذربایجان- بهترین مراکز توانبخشی در خیابان امام خمینی- بهترین مراکز توانبخشی در جیحون- بهترین مراکز توانبخشی در خوش- بهترین مراکز توانبخشی در دامپزشکی- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین مراکز توانبخشی در رودکی- بهترین مراکز توانبخشی در قصرالدشت- کاردرمانی در مالک اشتر- بهترین مراکز توانبخشی در نواب -بهترین مراکز توانبخشی در کمیل-  بهترین مراکز توانبخشی در انقلاب – بهترین مراکز توانبخشی در شیخ هادی- بهترین مراکز توانبخشی در امیریه- بهترین مراکز توانبخشی در منیریه- بهترین مراکز توانبخشی در اسکندری- کلینیک توانبخشی غرب تهران-مرکز بازی درمانی در دخانیات- بهترین مراکز توانبخشی در جمهوری- بهترین مراکز توانبخشی در میدان حر- بهترین مراکز توانبخشی در میدان راه آهن- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مراکز توانبخشی در هلال احمر- بهترین مراکز توانبخشی در پاستور- بهترین مراکز توانبخشی در حسن آباد- بهترین مراکز توانبخشی در گمرک- بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران-بهترین مراکز توانبخشی در وحدت اسلامی- بهترین مراکز توانبخشی در کارگر شمالی و بهترین مراکز توانبخشی در کارگر جنوبی- مرکز بازی درمانی در بهارستان- بهترین مراکز توانبخشی در فردوسی- بهترین توانبخشی در تهران -مرکز بازی درمانی در پامنار-  بهترین مراکز توانبخشی در دروازه شمیران- بهترین مراکز توانبخشی در امین حضور- بهترین کلینیک توانبخشی در پانزده خرداد- مرکز رفتار درمانی در سعدی- بهترین کلینیک توانبخشی در لاله زار- بهترین کلینیک توانبخشی در یاخچی آباد- بهترین کلینیک توانبخشی در جوادیه- بهترین کلینیک توانبخشی در نازی آباد- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین کلینیک توانبخشی در خزانه- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک راه آهن- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک گلستان- بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران-بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک فرهنگیان- بهترین توانبخشی در تهران -بهترین کلینیک توانبخشی در رجایی- بهترین کلینیک توانبخشی در علی آباد- بهترین کلینیک توانبخشی در سه راه آذری- بهترین کلینیک توانبخشی در امام زاده حسن- بهترین کلینیک توانبخشی در یافت آباد- مرکز بازی درمانی در جلیلی- بهترین کلینیک توانبخشی در زهتابی- بهترین کلینیک توانبخشی در زمزم- بهترین کلینیک توانبخشی در گلچین- بهترین کلینیک توانبخشی در باغ خزانه- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان قزوین- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان بهاران- مرکز بازی درمانی در صاحب الزمان- بهترین کلینیک توانبخشی در تولیدارو- بهترین کلینیک توانبخشی در شاد آباد- بهترین کلینیک توانبخشی در ولیعصر- بهترین کلینیک توانبخشی درخلیج فارس شمالی- بهترین کلینیک توانبخشی در خلیج فارس جنوبی- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک ولیعصر- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک صاحب الزمان- بهترین کلینیک توانبخشی در خانی آباد- مرکز رفتار درمانی در اسفندیاری- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران-مرکز رفتار درمانی در بهمنیار- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان بهمن- بهترین کلینیک توانبخشی در نعمت آباد- بهترین کلینیک توانبخشی در اسماعیل آباد- بهترین کلینیک توانبخشی در دولت خواه- بهترین کلینیک توانبخشی در شهید کاظمی- بهترین کلینیک توانبخشی در عبدل آباد- بهترین کلینیک توانبخشی در دولت آباد- مرکز رفتار درمانی در جوانمرد- مرکز بازی درمانی در 13آبان- بهترین کلینیک توانبخشی در باشگاه نفت- بهترین کلینیک توانبخشی در تهرانسر مرکزی- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک دریا- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک آزادی- بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران -بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک استقلال- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک دانشگاه- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک 22 بهمن- بهترین کلینیک توانبخشی در ویلاشهر- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک غزالی- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک شهرداری- بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک دانشگاه شریف- مرکز رفتار درمانی در زیبا دشت بالا- مرکز رفتار درمانی در زیبا دشت پایین- مرکز رفتار درمانی در گلستان شرقی- مرکز بازی درمانی در گلستان غربی- بهترین کلینیک توانبخشی در دژبان- مرکز بازی درمانی در شهید باقری- بهترین کلینیک توانبخشی در آزادشهر – بهترین مراکز کاردرمانی غرب تهران -بهترین کلینیک توانبخشی در پیکان شهر- بهترین کلینیک توانبخشی در دریاچه چیتگر- بهترین کلینیک توانبخشی در تهرانسر غربی- بهترین کلینیک توانبخشی در تهرانسر شرقی- بهترین کلینیک توانبخشی در اسلامشهر- بهترین کلینیک توانبخشی در اکباتان- بهترین کلینیک توانبخشی در شهران – بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار فردوس شرق- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار فردوس غرب- بهترین کلینیک توانبخشی در دهکده المپیک – بهترین کلینیک توانبخشی در سیمون بولیوار – بهترین کلینیک توانبخشی در چیتگر شمالی- بهترین کلینیک توانبخشی در چیتگر جنوبی – بهترین کلینیک توانبخشی در اسلام شهر – بهترین کلینیک توانبخشی در شهر آرا-بهترین کلینیک توانبخشی در حقانی- بهترین مراکز کاردرمانی در غرب تهران- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین کلینیک توانبخشی در خیابان جی- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار سرو- بهترین کلینیک توانبخشی در خیابان پاکنژاد- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان صنعت- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار دریا- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار شهرداری- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان کتاب- بهترین کلینیک توانبخشی در ایران زمین- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان کاج- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار 24 متری- بهترین کلینیک توانبخشی در صرافها- بهترین کلینیک توانبخشی در خیابان علامه- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار فرهنگ- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار فرحزادی- بهترین کلینیک توانبخشی در فرحزاد- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار مطهری- بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار درختی- بهترین کلینیک توانبخشی در خیابان زرافشان- بهترین کلینیک توانبخشی در هرمزان- بهترین کلینیک توانبخشی در میدان توحید- بهترین کلینیک توانبخشی در نصرت- بهترین کلینیک توانبخشی در فرصت – کاردرمانی در انقلاب – کاردرمانی در ازادی -کاردرمانی در شادمان – کاردرمانی در بهبودی – بهترین کلینیک توانبخشی در حبیب الهی – بهترین کلینیک توانبخشی در دریان نو – بهترین مراکز کاردرمانی در غرب تهران -بهترین کلینیک توانبخشی در دادمان – بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک ژاندارمری – بهترین کلینیک توانبخشی در خیابان حسن سیف – بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک بوعلی – بهترین کلینیک توانبخشی در ایوانک – بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار حافظی – بهترین کلینیک توانبخشی در بلوار پیام – بهترین کلینیک توانبخشی در کوی فراز – بهترین کلینیک توانبخشی در شهرک قدس – بهترین کلینیک توانبخشی در قیصر امین پور – بهترین کلینیک توانبخشی در سئول – بهترین مراکز کاردرمانی در غرب تهران -بهترین کلینیک توانبخشی در سیمای ایران –

بهترین مراکز گفتاردرمانی در تهران – بهترین گفتار درمانی غرب تهران – مراکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران

کلینیک گفتاردرمانی در سعادت آبادمرکز گفتاردرمانی شهرک غرب گفتاردرمانی در ستارخانمرکز گفتاردرمانی در ولنجکگفتاردرمانی پونکگفتاردرمانی در شمال تهرانمرکز گفتاردرمانی در غرب تهرانبهترین کلینیک گفتاردرمانی اتیسم در تهرانگفتاردرمانی در مرزدارانکاردرمانی در جنت آبادبهترین مراکز کاردرمانی و گفتار درمانی تهرانسر – بهترین کاردرمانی و گفتار درمانی دهکده المپیکبهترین گفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر

بهترین گفتار درمانی در انقلاب -کلینیک گفتاردرمانی در فاطمی-بهترین مرکز گفتار درمانی در گیشا -کلینیک توانبخشی غرب تهران- کلینیک گفتار درمانی در بلوار کشاورز -مرکز گفتار درمانی غرب تهران-گفتار درمانی در بلوار دریا-گفتار درمانی غرب تهران -گفتار درمانی شمال تهران -کلینیک توانبخشی غرب تهران-گفتار درمانی در تهرانسر -گفتار درمانی در صادقیه-بهترین گفتار درمانی در سازمان برنامه-بهترین گفتار درمانی در شهرک راه آهن -مرکز گفتار درمانی در آیت الله کاشانی -گفتار درمانی در زعفرانیه-گفتار درمانی خوب در سعادت آباد -گفتار درمانی در آزادی-بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد-بهترین گفتار درمانی در اکباتان-مرکز گفتار درمانی غرب تهران -گفتار درمانی خوب در شهران- گفتار درمانی در شهرک گلستان-گفتاردرمانی سعادت آباد -بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران -بهترین گفتار درمانی در منزل تهران-کلینیک گفتار درمانی یوسف آباد -بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران-گفتار درمانی در بلوار فردوس-کلینیک توانبخشی غرب تهران -مرکز گفتاردرمانی غرب تهران-گفتار درمانی خوب در بهبودی-بهترین گفتار درمانی در میدان المپیک -گفتار درمانی در خیابان عدل-کلینیک گفتار درمانی در سیمین بلوار -مرکز گفتار درمانی غرب تهران-گفتار درمانی در شاهین شمالی – گفتار درمانی در شهرک فرهنگیان-بهترین گفتار درمانی در شهرک مخابرات-گفتار درمانی در فلامک-کلینیک توانبخشی غرب تهران-مرکز توانبخشی غرب تهران -گفتار درمانی امیر آباد

 

بهترین مراکز اوتیسم در تهران

بهترین مرکز اوتیسم در شهرک غرب- بهترین مرکز اوتیسم در مرزداران- بهترین مرکز اوتیسم در جنت آباد- بهترین مرکز اوتیسم صادقیه- کلینیک غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در ستارخان-بهترین گفتار درمانی در منزل تهران- بهترین مرکز کاردرمانی در غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در پونک-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز گفتار درمانی در سعادت آباد- آدرس کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در ولنجک- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در انقلاب- بهترین مرکز اوتیسم در سعادت آباد- توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در چیتگر- بهترین مرکز اوتیسم در تهرانسر- بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران-کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در برق آلستوم-بهترین مرکز اوتیسم در گیشا- بهترین مرکز اوتیسم در اکباتان- مرکز گفتار درمانی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم اسلام شهر- گفتار درمانی سعادت آباد-بهترین مرکز اوتیسم در شهران- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم بلوار فردوس- بهترین مرکز اوتیسم در شهر زیبا- مرکز کاردرمانی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در آریاشهر- بهترین مرکز اوتیسم در آزادی-گفتاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز اوتیسم آیت الله کاشانی- مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در ونک- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین کاردرمانی در منزل تهران- بهترین مرکز اوتیسم در کوهسار- بهترین مرکز اوتیسم در عباس آباد- بهترین مرکز اوتیسم در فاطمی- بهترین مرکز اوتیسم گاندی- مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم در کریمخان- تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران- بهترین مرکز اوتیسم ولیعصر- بهترین مرکز اوتیسم اشرفی اصفهانی- بهترین مرکز اوتیسم در آذربایجان- بهترین مرکز اوتیسم در تهران- بهترین مرکز اوتیسم در شهرک راه آهن- بهترین مرکز اوتیسم در شهرک گلستان- بهترین مرکز اوتیسم در شهرک ژاندارمری- بهترین مرکز اوتیسم در شهرک فرهنگیان- کاردرمانی سعادت آباد- بهترین مرکز کاردرمانی در سعادت آباد- بهترین مرکز اوتیسم در شهرک استقلال- کلینیک توانبخشی غرب تهران-بهترین مرکز اوتیسم در عبدل آباد- بهترین مرکز اوتیسم در کارگر- بهترین مرکز اوتیسم امیرآباد- بهترین مرکز اوتیسم در جمهوری- کاردرمانی خوب در سعادت آباد- بهترین مرکز اوتیسم در بلوار کشاورز- بهترین مرکز اوتیسم در نواب- بهترین مرکز اوتیسم در 15 خرداد- بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران- بهترین مراکز کاردرمانی در تهران- بهترین مرکز اوتیسم در مهرآباد- بهترین مرکز اوتیسم فرحزاد-بهترین مرکز اوتیسم در سیمون بولیوار- کاردرمانی غرب تهران- گفتار درمانی غرب تهران-بهترین مرکز اوتیسم در سازمان برنامه- بهترین مرکز اوتیسم در شادمان- بهترین مرکز اوتیسم در توحید- کاردرمانی شمال تهران- بهترین مرکز اوتیسم در کن- گفتار درمانی شمال تهران

۳۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • من از طریق اینستاگرام با آقای دکتر صابر آشنا شدم، من ساکن کانادا هستم و بعد از ارزیابی آنلاین پسرم توسط آقای دکتر صابر،پسرم تشخیص اوتیسم گرفت. البته خودم هم وقتی سرچ کردم احساس میکردم کودکم اوتیسمهست ولی همسرم قبول نمیکرد. آقای دکتر با صبر و حوصله ارزیابی رو انجام دادن و با همسرم صحبت کردن که ایشون خودش پیگیر درمان آنلاین آقای دکتر شد. الان با کلاس های ماساژ درمانی و حسی و گفتار درمانی و کاردرمانی ذهنی به صورت آنلاین داریم درمان رو ادامه میدیم. حدود ۸ ماهه در حال درمانیم و دکترای اینجا خیلی از پیشرفت پسرم راضی هستن. من و همسرم ممنون مجموعه آقای صابر هستیم به خاطر این خدمات آنلاین

    پاسخ
  • خدا به آقای صابر و تیمشون سلامتی بده که انقدر دلسوزانه به فکر بچه های ما هستن. ایشالله همیشه همینقدر با قدرت ادامه بدن

    پاسخ
  • من جدیدا پسرم رو به این مرکز آوردم ولی همه خانواده ها از کلینیک و مدیریت آقای صابر تعریف می کنن ایشالله منم جواب بگیرم

    پاسخ
  • ببخشید من یه پسر ۶ ماهه دارم که هنوز سر نمیگیره، دکتر بردم میگه پسرها کلا یه ذره تاخیر دارن نسبت به دخترا در صورتی که بچه های من دو قلو هستن و دخترم خیلی وقته سر گرفته. من نگران پسرم هستم.

    پاسخ
  • من یه دختر ۵ ساله دارم که برای گفتار درمانی خیلی از مراکز رفتم ولی پیشرفت چندانی نداشت. خوشبختانه از وقتی از طریق یکی از خانواده ها با کلینیک توانبخشی غرب تهران آشنا شدم .با کلاس شنیداری سلین از نظر درک صحبت های من و حرف زدنش خیلی پیشرفت کرد. اگر از همون اول گفتار درمان های دیگه هم متوجه میشدن که مشکل بچه من توجه شنیداریشه انقدر هزینه نمیکردم. با تشکر فروان از دکتر صابر

    پاسخ
  • تلفنی که بالای صفحه گذاشتین تلفن کلینیک توانبخشی غرب تهران هست؟ جهت مشاوره با همین شماره باید تماس بگیریم؟

    پاسخ
  • شما تو مرکزتون بازی درمانی هم انجام میدین؟ دختر من خیلی لجبازه و خیلی سریع عصبانی میشه و جیغ میزنه پیش روانشناس بردمش گفتن باید بازی درمانی و رفتاردرمانی ببرمش. کلینیک توانبخشی غرب تهران رو معرفی کردن

    پاسخ
  • شما برا بازی درمانی بچه های بیش فعال هم کار انجام میدین؟ بچه من به غیر از بازی با راه دیگه ای همکاری نمیکنه

    پاسخ
  • مهمترین ویژگی این کلینیک اینه که همه امکانات کاردرمانی، گفتاردرمانی و روانشناسی کودک رو به صورت کامل داره و درمانگران به صورت تیمی با هم کار میکنن و نیاز نیست آدم بچه اش رو از این مرکز به اون مرکز ببره. تشکر از شما که هیچ جای ایران نمیتونن کار گروهی بکنن ولی شما خیلی خوب و کاملا صمیمی کنار هم کار میکنین و به آدم حس آرامش میدین.

    پاسخ
  • بنده مادر ایلیا هستم.وقتی دکتر روانپزشک تشخیص اوتیسم را در سن ۲/۵ سالگی برای پسرم گذاشتند دنیا روی سرم خراب شد. ولی وقتی پیش آقای دکتر صابر آمدیم ایشان با آرامش کامل تمام موارد رو درباره اوتیسم برای من و همسرم توضیح دادند و گفتند که بعد از گذشت ۳ ماه تغییرات را احساس می کنیم. دقیقا بعد از ۳ ماه ایلیا تغییر زیادی کرد طوری که همه اعضای فامیل متوجه شدند. خدا را شکر ایلیا من الان کلاس اول دبستان هست و من مدیون زحمات آقای صابر و تیم درمانیشان هستم.

    پاسخ
  • دخترم ۴ سالش بود که پیش آقای دکتر صابر آوردم. قبلش بخاطر بیقراریش پیش خیلی از دکترها بودم حتی تشخیص اوتیسم هم داده بودند ولی وقتی آقای دکتر صابر ارزیابی کردند تشخیص اختلال پردازش حسی دادند.جالبه وقتی ایشان برنامه درمانی دخترم رو چیدن اصلا فکرش رو نمیکردم که اینقدر در زمان کوتاه نتیجه بگیرم. از کاردرمان های کلینیک توانبخشی غرب تهران ممنونم

    پاسخ
  • salam
    bache man 2 saleshe.hanuz rah neire.bayad chi kar kona

    پاسخ
  • با عرض سلام، بخش گفتار درمانی کلینیک توانبخشی غرب تهران خیلی عالی بود.

    پاسخ
  • سلام
    پسر من امسال رفت مهد کودک ولی اصلا شعر هایی که باید حفظ کنه رو درست یاد نمیگیره، معلمش هم میگه نقاشی هاش خیلی عقبه .پسرم ۵ سالشه. ممکنه مشکل توجه داشته باشه؟ من خیلی نگرانم لطفا توضیح بدین

    پاسخ
  • پسر من همی پلژی هست و تقریبا ۴ ساله تحت نظر دکتر صابر هستش . وضعیت راه رفتن و عضلات پاش خیلی خیلی خوب شده و اگر کسی ندونه اصلا متوجه نمیشه در راه رفتنش. در مورد دستش هم باید بگم وقتی درمان رو شروع کردیم اصلا نمیتونست انگشتاش رو باز کنه و کلا از دستش هیچ استفاده ای نمیکرد. مثل یه تیکه اضافی بود تو بدنش. ولی بخش کاردرمانی دست مرکز معجزه کردن برا مهدیار. الان از دستش برای کارهای روزمره استفاده میکنه و میتونه وسایلش رو برداره و جا به جا کنه. تمرینات خیلی زیادی رو گذروند ولی اثربخش بود.

    پاسخ
  • با سلام
    به نظر من کلینیک توانبخشی غرب تهران بهترین مرکز درمان اوتیسم هستش چون قسمت حسی خیلی خوبی داره. و جناب آقای صابر به عنوان مدیر مرکز توانبخشی غرب تهران خیلی وجدان کاری دارن. با تشکر پدر برسام

    پاسخ
  • برای استفاده از آب درمانیتون باید نوبت بگیریم. بعد استخر آب درمانیتون داخل مرکز توانبخشی غرب تهرانه یا باید بریم جای دیگه. میشه توضیح بدین اختصاصی بودنش یعنی چی؟ یعنی مخصوص بچه هاس استخر یا خیر؟

    پاسخ
    • سلام
      با تشکر از حسن نظرتون در انتخاب مرکز توانبخشی غرب تهران
      آب درمانی مرکز غرب تهران در مکان خود مرکز قرار داره و مجهز به سیستم تصفیه هست و لازمه توضیح بدم در هر تایم درمانی فقط درمانگر و کودک در محیط استخر هستند و جلسات آب درمانی برای هر کودک به صورت انفرادی انجام می شود. برای اطلعات بیشتر با شماره مشاورین مرکز توانبخشی غرب تهران تماس بگیرین۰۹۰۲۹۱۲۳۵۳۶

      پاسخ
  • بخش کاردرمانی این مرکز خیلی کامله کاردرمانی ذهنی و جسمی، اتاق تاریک، سنسوری روم، بازی درمانی، درکی حرکتی، آب درمانی، ماساژ درمانی و … خلاصه همه قسمت هایی که برای درمان کودکان لازمه رو دارن

    پاسخ
  • من مرکز توانبخشی غرب تهران رو در گوگل پیدا کردم و برای مشکل پسرم با شمارشون تماس گرفتم. اول خواستم تشکر کنم بابت مشاورشون، خیلی با حوصله به حرفام گوش دادن و توضیحات لازم رو گرفتن. ما شهرستان هستیم و امکان مراجعه حضوری نداشتیم ولی تونستیم از خدمات آنلاین کلینیک استفاده کنیم و تحت نظر آقای صابر درمان پسرم رو دنبال میکنیم.

    پاسخ
  • من دخترم ۸ ماهشه و دست چپش رو خیلی هم تکون میده و بیشتر وقتا مشته، دکتر براش ام آر آی نوشته ولی هنوز نبردم میترسم. گفتن احتمالا به مغزش آسیب دیده. اگه واقعا آسیب دیده باشه قابل درمانه؟ میشه با کاردرمانی درس بشه؟

    پاسخ
    • سلام ممنون از حسن انتخابتون
      در زمینه آسیب های مغزی تشخیص درست آسیب بسیار مهم هست. لطفا با شماره کلینیک توانبخشی غرب تهران جهت مشاوره با متخصصین ما تماس بگیرین. راهنماییتون میکنن

      پاسخ
  • باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من مرکز توانبخشی غرب تهران رو به همه خانواده هایی که بچه اوتیسم دارم پیشنهاد می کنم. به چند دلیل، اول اینکه کلینیک توانبخشی غرب تهران خیلی تمیز هست و برای من که یه خرده وسواس دارم خیلی عالی بود. برخورد خوب پرسنلشون هم یکی دیگه از موارد قابل توجه بود. دوم اینکه تمام کاردرمان ها و گفتار درمان های زیر نظر دکتر صابر با اینکه کادر جوانی هستن ولی از نظر علمی وتجربه کاری عالی هستن.نکته سوم مدیریت مرکز توانبخشی غرب تهران هست که آقای دکتر صابر خیلی نکته سنج هستن و نظارت کامل بر تمام قسمت های درمانی دارن. در آخر هم جای پارک خیلی خوبی داره که تو این شرایط سخت پیدا کردن پارکینگ برای ما خانواده ها خودش نعمت بزرگیه

    پاسخ
  • خیلی مرکز کاردرمانی مجهز و کاملیه. من که راضی هستم از کارشون.

    پاسخ
  • پسر من ۲ سال و نیمشه کلا ۴-۵ تا کلمه میگه، مامان، آب ،به به. برای گفتار درمانی تو چه سنی باید بیارمش؟ الان زوده یا باید بیارمش. البته تو فامیل ما سابقه دیر حرف زدن داشتیم.کلینیک غرب تهران دقیقا کجای سعادت آباده؟

    پاسخ
  • آقای دکتر چه روزایی و تا چه ساعتی برای ویزیت میان کلینیک غرب تهران؟ کی میتونیم وقت بگیریم؟

    پاسخ
  • سلام
    یه سوال داشتم. دختر من ۳ سالشه و درست حرف نمیزنه و خیلی کم نگاهم میکنه،خیلی نگرانم بابت اوتیسم. میخواستم بدونم آقای دکتر تشخیص اوتیسم هم میزارن؟

    پاسخ
  • من مامان محمد صدرا هستم، پسرم کلاس چهارمه. از سال پیش دبستانی معلم های محمد می گفتن پسرتون توجه و تمرکزش خیلی ضعیفه و نسبت به بقیه قدرت یادگیری کمتری داره.من هم چون خیلی پیگیر بودم محمدصدرا رو چندین کلینیک بردم متاسفانه هیچ نتیجه ای نگرفتم.تا اینکه یکی از خانواده ها آقای صابر رو به من معرفی کرد. به نظرم مهمترین فاکتور این مرکز اینه که تشخیص و ارزیابی خیلی دقیق دارند به همین دلیل محمدصدرا رو طی مدت ۴-۵ ماه خیلی تغییر کرد. من واقعا از مدیریت کلینیک توانبخشی غرب تهران و کاردرماناش ممنونم

    پاسخ
  • اینجا یه مرکز جامع توانبخشی که واقعا امکاناتشون کامله، من دخترم رو سه تا کلینیک مختلف میبردم ، هم نقص توجه داره هم بیش فعالی. ولی از وقتی پیش دکتر صابر اومدم کلاس های جاهای دیگه اش رو کلا تعطیل کردم. آقای صابر خیلی پیگیر برنامه های کلاس هاش هست. خداروشکر خیلی بهتر شده دخترم

    پاسخ
  • این عکسایی که داخل سایتتون هست مال کلینیک توانبخشی غرب تهران خودتونه؟

    پاسخ
  • سلام به نظر من کلینیک توانبخشی غرب تهران بهترین مرکز تشخیص و درمان کودکان اوتیسم میباشد با وجود دکتر صابر واااقعا ممنونم ازتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.