ارگوتراپیست مهدی صابر

گفتاردرمانی در ولنجک

کلینیک گفتاردرمانی در ولنجک- گفتاردرمانی در ولنجک- مرکز گفتاردرمانی خوب

سر فصل مطالب

گفتار درمانی یا پاتولوژیست گفتار و زبان

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

گفتار درمانی یکی از زیر شاخه های توانبخشی می باشد که موجب بهبود گفتار در فرد و تقویت توانایی های ارتباط کلامی و غیر کلامی در بیماران( کودکان و بزرگسالان) و درمان اختلالات ارتباطی در کودکان می گردد.

درمان مشکلات زبان و گفتار باید توسط متخصصین گفتار درمانی انجام شود و افراد غیر متخصص اجازه انجام مداخلات درمانی را در این زمینه ندارند.

گفتاردرمانی در غرب تهران

 

گفتار درمانی خوب در منطقه ولنجک

گفتا ردرمانی در حیطه های تشخیص مشکلات گفتار و زبان و  درمان مشکلات صوت و بلع ، تاخیر گفتاری، اختلالات شناختی و درک، اختلالات ارتباطی و…. به فعالیت می پردازد.

با توجه به اهمیت درمان زودهنگام مشکلات گفتار در کودکان و ایجاد مشکلات رفتاری نظیر پرخاشگری و لجبازی در صورت عدم درمان این مشکلات در زمان مناسب، بررسی، تشخیص و درمان اختلالات گفتاری بسیار حائز اهمیت است.

متخصصین گفتاردرمانی در مرکز گفتار درمانی جناب آقای صابر با استفاده از تکنیک های روز دنیا و بهره گیری از ابزار های مخصوص و تمرینات درمانی و آموزشی مداوم توانسته اند بسیاری از اختلالات گفتار و زبان را درمان نمایند .

با تاکید بر این نکته که زمان طلایی رشد زبان و گفتار در کودکان تا 3 سالگی( در بعضی تحقیقات تا 5 سالگی) تخمین زده شده است، درمان مناسب گفتار درمانی در مرکزی که در کوتاه ترین زمان نتایج مثبت را در گفتار و ارتباط کودک به وجود بیاورد مهم و اساسی می باشد.

مراجعین محترم از مناطق مختلف تهران نظیر ولنجک، سعادت آباد، شهرک غرب و مرزداران می توانند به مرکز گفتاردرمانی ما مراجعه و از خدمات درمانی کلینیک گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر در غرب تهران بهرمند شوند.

با وجود تعدد مراکز گفتار درمانی در ولنجک یافتن مرکز گفتاردرمانی جامع در منطقه ولنجک کار دشواری می باشد.

برای پیدا کردن یک کلینیک گفتاردرمانی خوب  در منطقه ولنجک و اطراف آن که تمام نیاز های درمانی کودکان و بزرگسالان را در زمینه مشکلات گفتاری از تست های تشخیصی گفتار تا بررسی علل ایجاد مشکلات و درمان تخصصی آن را شامل شود کافیست با مرکز گفتاردرمانی جناب آقای دکتر صابر تماس حاصل  فرمایید.

گفتار درمانی در اوین
گفتار درمانی در درکه
گفتار درمانی در پارک وی
گفتار درمانی در توچال
گفتار درمانی در تجریش

 

خدمات گفتار درمانی ما در بزرگسالان و کودکان شامل خدمات تخصصی در کلینیک  و گفتار درمانی در منزل می باشد.

گفتار درمانی در ولنجک – مرکز گفتار درمانی در ولنجک – کلینیک گفتار درمانی در ولنجک

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.