ارگوتراپیست مهدی صابر

گفتاردرمانی و کاردرمانی در اسلامشهر

کلینیک کاردرمانی در ولنجک -بهترین کاردرمانی در ولنجک

سر فصل مطالب

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

کاردرمانی در ولنجک

کاردرمانی از رشته های توانبخشی می باشد که در زمینه توانبخشی و توانمند سازی  جسمی و ذهنی کودکان و بزرگسالان فعالیت می کند.

بیماران جسمی نظیر بیماران سکته مغزی، بیماران نورولوژی، ضربه مغزی،  تمورهای مغزی، پارکینگسون، ام اس، آلزایمر، کهنسالی و….. از خدمات کاردرمانی جسمی حرکتی استفاده می کنند.

درمان های جسمی در کلینیک کاردرمانی بر پایه استفاده هدفمند از حداکثر توانایی های فرد برای ایجاد استقلال و حرکت در بیمار می باشد، با  استفاده از تکنیک های بیومکانیکال به تقویت عضلات، اصلاح پوسچر، جلوگیری از کوتاهی و دفورمیتی ها پرداخته می شود.

مرکز کاردرمانی غرب تهران و کلینیک کاردرمانی پایا با مدیریت جناب آقای صابر، در حیطه کودکان فلج مغزی، اتیسم، بیش فعالی و نقص توجه، سندروم های ژنتیک، اختلالات یادگیری و… به ارائه خدمات کاردرمانی جسمی و ذهنی، ماساژدرمانی، آب درمانی، بازی درمانی، سنسوری روم، آموزش پیش دبستانی و دبستان ، تعدیل حسی، اتاق تاریک و توانبخشی بینایی، اتاق شنیداری و تقویت شنیداری می پردازد.

کلینیک کاردرمانی جناب آقای دکتر صابر در غرب و شرق تهران با امکانات و تجهیزات روز دنیا از بهترین مراکز کاردرمانی می باشد که به ارائه خدمات به مراجعین محترم از مناطق مختلف تهران نظیر ولنجک،  سعادت آباد، پاسداران، شهرک غرب، تجریش، ونک و….. مشغول می باشد.

با وجود کلینیک های متعدد کاردرمانی در تهران یافتن مرکز کاردرمانی خوب در منطقه ولنجک کار آسانی نیست، برای پیدا کردن بهترین مرکز کاردرمانی در نزدیکی منطقه ولنجک که مجهز بوده و متخصصان مجرب در اختیار داشته باشد کافیست با کلینیک کاردرمانی دکتر صابر تماس حاصل فرمایید تا از خدمات کاردرمانی با بالاترین کیفیت در منطقه ولنجک برخوردار شوید.

مرکز جامع توانبخشی ما در زمینه کاردرمانی، گفتاردرمانی و روانشناسی جزو بهترین مراکز کاردرمانی در تهران می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.