ارگوتراپیست مهدی صابر

کاردرمانی در مرزداران

بهترین مرکز کاردرمانی در مرزداران- بهترین کلینیک کاردرمانی در مرزداران – کاردرمانی خوب در مرزداران

سر فصل مطالب

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

کلینیک گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک های کاردرمانی در منطقه مرزداران می باشد. مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی مرزداران شامل بخش های:

یک کاردرمانی خوب در مرزداران، مرکزی است که تمام بخش های ذکر شده را به صورت کامل دارا بوده و خدمات توانبخشی را به صورت جامع ارائه دهد. وجود قسمت های مختلف توانبخشی در یک مرکز باعث می گردد که یک مرکز درمانی در نظر مراجعین خود، به بهترین مرکز کاردرمانی در تهران مبدل شود.

کاردرمانی در مرزداران

بهترین مرکز کاردرمانی در مرزداران به چه بیمارانی خدمات ارائه می دهد؟

بهترین کاردرمانی در فلج مغزی

بهترین کاردرمانی در اوتیسم

بهترین کاردرمانی در اختلالات یادگیری

بهترین کاردرمانی در اختلال پردازش حسی  SPD,  SID

بهترین کاردرمانی در بیش فعالی و نقص توجه

بهترین کاردرمانی در دیستروفی عضلانی

بهترین کاردرمانی در بیماریهای بزرگسالان( ضربه مغزی- سکته مغزی- ضایعه نخاعی- تمورهای مغزی – ام اس  MS  – پارکینگسون و….)

شما از چه طریق می توانید با مرکز کاردرمانی مرزداران ارتباط برقرار کنید؟

مراجع کنندگان محترممی توانند با شماره گیری تلفن 09029123536 با یکی از مشاوران کاردرمان خوب مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران به صورت رایگان ارتباط برقرار کرده و با توضیح کامل مشکل فرزندتان از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید. در مرحله بعد با تکمیل اطلاعات مورد نظر در اولین فرصت از کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد با شما تماس حاصل می شود و جهت تنظیم وقت حضوری توسط جناب آقای دکتر صابر برای ارزیابی با شما هماهنگ می شود.

مراکز تحت نظر جناب آقای دکتر صابر

گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شرق تهران

گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران

گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران

بهترین مرکز کاردرمانی بلوار مرزداران

با توجه به خصوصیات منطقه جغرافیایی محله مرزداران و دسترسی آسان به اتوبان های مختلف از جمله یادگار امام ،امکان دسترسی بیماران از منطقه مرزداران به بهترین مرکز کاردرمانی تهران را تسهیل می بخشد. مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران مشتمل بر 38 کادر مجرب شامل کاردرمان خوب، گفتاردرمان خوب و روانشناس ماهر می باشد، که به بهترین درمان توانبخشی می پردازند.

کاردرمانی در فلج مغزی

گفتاردرمانی در لکنت زبان

کاردرمانی در اختلالات یادگیری

بهترین مرکز اختلالات یادگیری در تهران

کاردرمانی در یکپارچگی حسی

کاردرمانی در بیش فعالی

کاردرمانی در نقص توجه

کاردرمانی در اوتیسم

کاردرمانی در دیستروفی عضلانی

کاردرمانی در مرزداران

بهترین کاردرمانی در منزل در مرزداران

یک دیگر از خدمات کلینیک کاردرمانی در مرزداران ارائه خدمات بهترین کاردرمانی در منزل در مرزداران می باشد. جناب آقای دکتر صابر با بیش از 14 سال توانبخشی در زمینه کودکان و بزرگسالان، جهت رفاه بیشتر بیماران از 32 متخصص برای ارائه کاردرمانی در منزل در مرزداران به مراجعین خردسال مبتلا به اتیسم، فلج مغزی  CP  ، اختلالات یادگیری، لکنت زبان، بیش فعالی و نقص توجه و…. همچنین در بیماران بزرگسال از جمله بیماران مبتلا به سکته مغزی، ضربه مغزی، ضایعه نخاعی، پارکینگسون و…. می پردازند.

مناطق تحت پوشش بهترین مراکز کاردرمانی مرزداران

کاردرمانی در شهرک ژاندارمری- بهترین کاردرمانی در مرزداران- کاردرمانی در بزرگراه شیخ فضل الله نوری-کاردرمانی در بلوار مرزداران- کاردرمانی خوب در مرزداران- کاردرمانی در بزرگراه یادگار امام-کاردرمانی در بزرگراه جلال آل احمد- بهترین کلینیک توانبخشی در مرزداران -کاردرمانی در پازوکی- بهترین مرکز کاردرمانی در مرزداران- کاردرمانی در کاوسی- کاردرمانی در آریافر- کلینیک توانبخشی مرزداران -کاردرمانی در ابوالفضل-کاردرمانی در مرزداران-کاردرمانی در اطاعتی- کاردرمانی در البرز- کاردرمانی در ایثار-کاردرمانی در بهار- بهترین کاردرمانی بلوار مرزداران-کاردرمانی در جانبازان-کاردرمانی در سپهر- کاردرمانی در سرسبز- کلینیک کاردرمانی مرزداران -کاردرمانی در شهرک یاس- کلینیک گفتار درمانی مرزداران-کاردرمانی در شهرک فرهنگیان- کاردرمانی در فرشتگان- کاردرمانی در گلدیس- کاردرمانی در گلستان-کاردرمانی غرب تهران- بهترین کلینیک کاردرمانی در مرزداران-کاردرمانی در لاله- کاردرمانی در ناهید-کاردرمانی در بلوار مرزداران –  کاردرمانی در دانش-کاردرمانی در شهرک آزمایش- مرکز کاردرمانی مرزداران- کاردرمانی در آیت الله کاشانی- کاردرمانی در سازمان آب-مراکز کاردرمانی مرزداران -کاردرمانی در بلوار اباذر-کاردرمانی در مرزداران غربی- کاردرمانی در مرزداران شرقی- مرکز کاردرمانی در بلوار مرزداران- کاردرمانی در فرحزاد-کاردرمانی در صادقیه-کاردرمانی در ابراهیمی- کاردرمانی در پیامبر شرقی- کاردرمانی در پیامبر غربی-کاردرمانی در گلدشت- مراکز کاردرمانی مرزداران- کاردرمانی در شایق- کاردرمانی در اسکندر زاده- کاردرمانی در شهرک هما- بهترین مراکز کاردرمانی در مرزداران- کاردرمانی در قموشی- کاردرمانی در ارمکان-کاردرمانی در خرم رودی-کاردرمانی در زاگرس

بهترین مراکز کاردرمانی در شهر تهران

بهترین کلینیک توانبخشی در تهران

بهترین مرکز کاردرمانی در تهران

بهترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی در تهرانپارس

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی در نیاوران

بهترین کلینیک توانبخسی در سعادت آباد

مرکز کاردرمانی در ستارخان

بهترین مرکز کاردرمانی در پاسداران

بهترین کلینیک کاردرمانی در شمال تهران

بهترین مرکز توانبخشی در شرق تهران

 مرکز  کاردرمانی در پونک

بهترین مرکز کاردرمانی در ولنجک

کلینیک  کاردرمانی در فرمانیه

مرکز کاردرمانی در شهرک غرب

بهترین مرکز کاردرمانی غرب تهران

بهترین مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی در شریعتی

بهترین کاردرمانی در مرزداران