ارگوتراپیست مهدی صابر

کاردرمانی و گفتاردرمانی قیطریه

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر – بهترین کاردرمانی در قیطریه- بهترین گفتار درمانی در قیطریه

سر فصل مطالب

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر – بهترین کاردرمانی در قیطریه- بهترین گفتار درمانی در قیطریه

یکی از محله های بسیار قدیمی و مرفه نشین تهران محله قیطریه میباشد.که در شمال شرق تهران و شهرستان شمیرانات قرار دارد. پارک قیطریه از خصوصیات منحصر به فرد زیست محیطی محل قیطریه میباشد. محله قیطریه جز منطقه یک تهران محسوب میشود. خیابان اصلی منطقه قیطریه ، خیابان قیطریه است که پارک قیطریه در آن قرار دارد.  قیطریه از شمال به حکمت ، از جنوب به اختیاریه ، از غرب به الهیه و از شرق به چیذر منتهی میگردد.

با وجود این که محله قیطریه از محله های خوب و بسیار قدیمی شهر تهران است ولی برای ساکنین این محله مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی خوب و قابل توجهی در این محله یافت نمیشود. برای همین بهترین کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی دکتر صابر در شرق تهران با کم ترین فاصله از محله قیطریه و دسترسی آسان برای بیماران این محله گزینه خوبی میباشد.

بخش کاردرمانی کودکان  و گفتار درمانی مرکز قیطریه شامل

گفتار درمانی در اوتیسم در منطقه قیطریه:

در قسمت گفتار درمانی کلینیک توانبخشی قیطریه  آقای دکتر صابر ،نگاه  ویژه ای در درمان کودکان اوتیسم وجود دارد. به گونه ای که در این آیتم با استفاده از روش های به روز گفتار درمانی از جمله داستان های اجتماعی، روش پکس، روش تیچ، تئوری ذهن، پی آر تی(  prt ) برای کودکان اوتیسم در زمینه گفتار درمانی در قیطریه به صورت حرفه ای فعالیت می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی کلمه گفتار درمانی درکودک اوتیسم کلیک کنید.

کاردرمانی ذهنی در خیابان قیطریه

کاردرمانی ذهنی در قیطریه

کاردرمانی ذهنی در قیطریه به صورت علمی به بخش های  تفکر انتزاعی، درک، شناخت، هوش، حل مسئله و افزایش دادن مهارت های ذهنی کودک با توجه به تفاوت سن تقویمی و سن ذهنی کودک فعالیت می کنند. کاردرمانی ذهنی در درمان سندروم داون و عقب مانده ذهنی ،اوتیسم، بیش فعالی و نقص توجه، اختلالات یادگیری،به فعالیت می پردازند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی ذهنی کلیک کنید

گفتار درمانی در فلج مغزی در قیطریه:

در درمان کودکان فلج مغزی 4 نکته مورد توجه قرار می گیرد: دیزآرتری، دیسفاژی (اختلال بلع)،  آبریزش دهان و درک از کلام که گفتار درمانی قیطریه  در این بخش ها به صورت حرفه ای مشغول به درمان هستند.

کاردرمانی  یکپارچگی حسی – درکی حرکتی در خیابان قیطریه

کلینیک کاردرمانی در قیطریه آقای دکتر صابر ( SI ) در این قسمت هماهنگی پاها، هماهنگی چشم و دست، هماهنگی چشم و پا ، هماهنگی حرکتی از جمله هماهنگی دو دست با هم،  و… همچنین برای افزایش توجه حرکتی کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی یکپارچگی حسی حرکتی کلیک کنید.

ماساژ درمانی در مرکز کاردرمانی قیطریه

روش ماساژ درمانی تخصصی کودکان باعث کاهش بیقراری، افزایش توجه و تمرکز و درمان مشکلات حسی و بیش فعالی کودکان در مرکز جامع توانبخشی قیطریه به درمان مشغول هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی ماساژ درمانی کلیک کنید

ماساژ کودک

گفتار درمانی در لکنت زبان در خیابان قیطریه:

در درمان لکنت زبان نوع لکنت زبان، شدت لکنت زبان، سن کودک و شروع اختلال بسیار حاِئز اهمیت می باشد. مرکز گفتار درمانی قیطریه جناب آقای دکتر صابر در این زمینه بخش مهمی را راه اندازی کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه لکنت زبان کلیک کنید

کاردرمانی جسمی در قیطریه

مرکز کاردرمانی قیطریه در این آیتم درمانی به اختلال جسمی کودکان مانند صافی کف پا، دیرنشستن، تاخیر در راه رفتن، مشکلات ارتوپدیک مثل پاپرانتزی،ضعف عضلات و… همچنین افزایش مهارت های تعادلی کودکان فعالیت می کنند.کاردرمانی جسمی در کودکان با اختلالات حرکتی و کودکان فلج مغزی کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی جسمی کلیک کنید.

 

آب درمانی در مرکز کاردرمانی قیطریه

وزن کودک فلج مغزی چون  داخل آب نسبت به دیگر موقعیت های کاهش پیدا می کند، در نتیجه می توان تمرینات تخصصی در جهت افزایش تعادل، تقویت عضلات و همچنین کم شدن ترس کودک از افتادن در داخل آب درمانی کلینیک توانبخشی قیطریه پرا ارائه داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در فلج مغزی کلیک کنید

آب درمانی در اوتیسم در مرکز کاردرمانی قیطریه

آب درمانی در اوتیسم یکی از روش های نوین درمانی است که در کلینیک کاردرمانی قیطریه و کلینیک گفتار درمانی قیطریه به صورت حرفه ای به درمان مشکلات حسی و کاهش میزان رفتار های کلیشه ای و بیقراری کودکان اوتیسم با استفاده از لوازمات به روز مانند تردمیل در آب، تخته تعادل در آب، پلکان در آب و…. فعالیت می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در اوتیسم کلیک کنید

اتاق تاریک در مرکز کاردرمانی قیطریه

بهترین کلینیک کاردرمانی قیطریه با استفاده از سیستم های کامپیوتری به  افزایش ادراک بینایی، توجه دیداری، بهبود حرکات چشمی و سرعت پردازش بینایی در کودکان تحت نظر  آقای دکتر صابر مشغول می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق تاریک کلیک کنید

سنسوری روم  در مرکز کاردرمانی قیطریه

یکی از به روز ترین روش درمانی مرکز توانبخشی قیطریه در کودکان است که بااستفاده از ابزار و لوازمات دیجیتالی برای افزایش سرعت پردازش ذهنی و کلامی و کنترل حرکات اضافی ، افزایش تحمل کاری، دستور پذیری، افزایش توجه و تمرکز کودکان کمک بسزایی می کند.

سنسور روم در کاردرمانی قیطریه

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی  سنسوری روم کلیک کنید.

بازی درمانی در مرکز کاردرمانی قیطریه

بازی درمانی در مرکز جامع توانبخشی قیطریه در کودکان با اختلال وسواس و مشکلات ارتباطی، اضطراب،  دوست یابی و کودکان اختلالات یادگیری و.. اثر گذار است. در این آیتم با استفاده از روش های بازی درمانی مختلف به اصلاح و ایجاد رفتار های مناسب اجتماعی در زمینه فردی و گروهی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین با استفاده از تکنیک های حساسیت زادیی به درمان مشکلات وسواس و درگیری های خلقی کودکان می پردازند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بازی درمانی کلیک کنید.

بازی درمانی در قیطریه

رفتار درمانی در مرکز کاردرمانی قیطریه

در قسمت کودکان با مشکلات رفتاری نظیر پرخاشگری، بیش فعالی، اوتیسم و… با استفاده از روش های رفتار درمانی کودکان به واسطه ی متخصصان رفتار درمانی کلینیک کاردرمانی قیطریه به کنترل و اصلاح رفتار های ناهنجار در کودکان و ایجاد رفتار های مناسب و درست در کودکان کمک بسزایی می کند.

بخش تعدیل حسی (حس وستیبولار ، حس عمقی، حس بینایی، حس لامسه ) درمرکز کاردرمانی قیطریه

از امکانات  تخصصی مرکز گفتار درمانی قیطریه و مرکز کاردرمانی قیطریه جناب آقای دکتر صابر بخش حسی است.که در این بخش برای درمان مشکلات حسی کودکان ابتدا ارزیابی دقیق صورت می گیرد و بیش حسی و کم حسی در همه حس های کودک مشخص می شود.سپس برنامه درمانی از حس های پایه شروع می شود. قسمت تعدیل حسی در درمان مشکلات حسی در کودکان اوتیسم ، بیش فعالی ،اختلال یکپارچگی حسی و…. کاربرددارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بخش تعدیل حسی کلیک کنید.

کاردرمانی دست در منطقه قیطریه

در آیتم کاردرمانی دست مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی  قیطریه جهت بالا بردن مهارت های دستی و تقویت حرکات ظریف در انگشتان و آموزش مهارت های پیش نوشتاری و تقویت مهارت های خود یاری در کودکان به صورت ویژه ای برنامه ریزی و درمان صورت می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کاردرمانی دست کلیک کنید.

تست های تخصصی هوش در مرکز کاردرمانی قیطریه

این آیتم شامل تمامی تست های تشخیصی در زمینه هوش نظیر تست وکسلر و بینه برای تعیین بهره هوشی و آزمون های تشخیصی در زمینه توجه، حافظه و توانایی های کلامی و سطح رشدی کودکان است که به صورت حرفه ای در مرکز توانبخشی قیطریه کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی تست های تخصصی هوش کلیک کنید

اتاق شنیداری در مرکز کاردرمانی قیطریه

دیگر بخش های مرتبط با گفتار درمانی قیطریه قسمت اتاق شنیداری است. که با استفاده از ابزارهای کامپیوتری نوین و برنامه های شنیداری طراحی شده تحت نظر کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر به درک شنیداری و تقویت حافظه شنیداری ، همچنین افزایش توجه شنیداری و درک مطلب در کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

اتاق شنیدارای در قیطریه

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق شنیداری کلیک کنید

بخش آموزش پیش دبستانی در منطقه قیطریه

مرکز جامع توانبخشی قیطریه در این بخش به آموزش مفاهیم پیش از مدرسه مانند مفاهیم (مهارت های پیش ریاضی،کوچک و بزرگ، بلند و کوتاه، مهارت های رنگامیزی، لوحه نویسی و…) همچنین آمادگی کودک جهت تست ورود به دبستان و در مرحله پایان درمان مشکلات اختلال یادگیری در زمان تحصیل کودکان با نیازهای خاص به درمان می پردازد.

خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان  آقای دکتر صابر در قیطریه در زمینه توانبخشی در منزل شامل گفتار درمانی در منزل و کاردرمانی در منزل  برای بیمارانی که امکان رفت و آمد به کلینیک  توانبخشی را ندارند ارائه می شود.

کاردرمانی و گفتاردرمانی آنلاین

همچنین امکانات کاردرمانی و گفتار درمانی به صورت آنلاین برای مراجعین شهرستان ها و بیمارانی که در خارج از کشور زندگی می کنند برنامه ریزی شده است. مراجعین می توانند به صورت ویدئو کال مورد ارزیابی قرار گرفته و توسط جناب آقای دکتر صابر ویزیت شوند و از برنامه درمانی خود به صورت آنلاین با درمانگران کار آزموده کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی بهرمند شوند.

بهترین کاردرمانی و گفتار درمانی دکتر صابر در محله قیطریه با مشکلات ارتوپدی کودکان مثل صافی کف پا ، پا پرانتزی،  پا ضربدری ، مشکل اوتیسم، اختلال بیش فعالی و نقص توجه(  ADHD  ) ، کاردرمانی در اختلالات یادگیری، کاردرمانی در دیستروفی عضلانی،تاخیر رشدی، کاردرمانی سی پی (  فلج مغزی ) ، گفتار درمانی در لکنت زبان، و تاخیر گفتاری و اختلالات تلفظی ، کاردرمانی مشکلات یکپارچگی حسی(  SPD-SID ) ، و اختلالات ژنتیک از جمله سندروم داون را پذیرا میباشد.

مرکز توانبخشی دکتر صابر به درمان تخصصی و پیشرفته در زمینه بیماران بزرگسال مثل سکته مغزی ، کاردرمانی و گفتار درمانی در ضایعه نخاعی و پارکینسون،  کاردرمانی و گفتار درمانی در زمینه ام اس میپردازد.

4 دیدگاه.ارسال دیدگاه جدید

رایان                 اکتبر 5، 2021 12:39 ب.ظ

سلام خواستم از دکتر صابر برای تشخیص دقیق و نظم کلینیک و کلاسهای مختلف که باعث پیشرفت بچها میشوند تشکر کنم

نوشین              می 19، 2021 5:18 ب.ظ

سلام پسرم 3 سالشه کلامی نداشت یا صدایش می کردیم به ما نگاه نمی کرد و واکنشی نداشت برای همین از کلینیک دکتر صابر وقت گرفتم و بعد از ویزیت با آقای صابر کلاسهای پسرم را منظم شروع کردم خداروشکر بعد از مدتی الان هم اسمش را صدا میکنیم نگاه می کند و ارتباطش خیلی بهتر شده خواستم از دکتر صابر تشکر کنم

vahid                جون 8، 2021 11:16 ق.ظ

سلام پسرم با هم سن های خودش ارتباط نمی گرفت و بچه ها را میزد من و همسرم نگران این موضوع بودیم تا اینکه به کلینیک دکتر صابر اومدیم و صحبتهای دکتر صابر به ما دلگرمی داد و رفته رفته با گذشت زمان با راهنمایی های درست دکتر صابر خداروشکر پسرم ارتباطش با بچها بهتر شده

ملودی               جولای 12، 2020 7:17 ب.ظ

سلام دختر من ملودی خیلی بیقرار و به شدت گریه می کرد از کلینیک دکتر صابر وقت گرفتم با کلاسهایی که دکتر برای ملودی گذاشتند بعد از مدتی ملودی خیلی آروم شد دیگه گریه نمی کرد ازتون ممنونم دکتر صابر به من و دخترم کمک کردید همیشه شما را دعا میکنم

بهترین کاردرمانی و بهترین گفتار درمانی در تهران

بهترین کلینیک کاردرمانی در تهران –مرکز کاردرمانی خوب در تهرانمرکز کاردرمانی در تهرانپارسکلینیک کاردرمانی در نیاورانبهترین مرکز کاردرمانی  در سعادت آباد کاردرمانی در ستارخانمرکز کاردرمانی خوب در پاسدارانکلینیک کاردمانی خوب در شمال تهرانمرکز کاردرمانی در شرق تهرانبهترین مرکز کاردرمانی در پونکبهترین کاردرمانی در ولنجک –کاردرمانی خوب در فرمانیهکلینیک  کاردرمانی در شهرک غرببهترین مرکز کاردرمانی غرب تهرانکاردرمانی در شریعتیکلینیک کاردرمانی خوب در مرزدارانکاردرمانی خوب در جنت آباد– مرکز گفتار درمانی  در سعادت آبادبهترین مرکز گفتار درمانی در فرمانیه گفتار درمانی خوب در ستارخانبهترین کلینیک گفتار درمانی در ولنجککلینیک گفتار درمانی در پاسدارانبهترین مراکز گفتار درمانی در تهرانپارسگفتار درمانی  در شرق تهرانبهترین کلینیک گفتار درمانی در غرب تهرانمراکز گفتار درمانی خوب در مرزداران–   مرکز کاردرمانی در دهکده المپیک بهترین کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر-کلینیک کاردرمانی تهران نو –گفتاردرمانی در افسریه-بهترین کاردرمانی در انقلاب

بهترین مراکز کاردرمانی در قیطریه

بهترین کلینیک کاردرمانی بلوار اندرزگو ، کلینیک کاردرمانی  خیابان شریعتی ، کلینیک کاردرمانی خیابان قیطریه ، مرکز کاردرمانی بلوار صبا ، بهترین مرکز کاردرمانی بلوار کاوه، مرکز کاردرمانی بزرگراه صدر ، کلینیک کاردرمانی خیابان چیذر ، کاردرمانی خوب خیابان فرمانیه، بهترین کلینیک کاردرمانی خیابان قلندری شمالی ، کلینیک کاردرمانی خیابان سلیمانی غربی ، مرکز کاردرمانی خیابان خراسانی ، کلینیک کاردرمانی خیابان خلیلی ، بهترین کلینیک کاردرمانی خیابان کریمی، مرکز کاردرمانی خیابان سهیلی

بهترین مراکز گفتار درمانی درقیطریه

بهترین کلینیک گفتار درمانی بلوار اندرزگو ، کلینیک گفتار درمانی  خیابان شریعتی ، کلینیک گفتار درمانی خیابان قیطریه ، مرکزگفتار درمانی بلوار صبا ، بهترین مرکز گفتار درمانی بلوار کاوه، مرکزگفتار درمانی بزرگراه صدر ، کلینیک گفتار درمانی خیابان چیذر ، گفتار درمانی خوب خیابان فرمانیه، بهترین کلینیک گفتار درمانی خیابان قلندری شمالی ، کلینیک گفتار درمانی خیابان سلیمانی غربی ، مرکزگفتار درمانی خیابان خراسانی ، کلینیک گفتار درمانی خیابان خلیلی ، بهترین کلینیک گفتار درمانی خیابان کریمی، مرکز گفتار درمانی خیابان سهیلی