ارگوتراپیست مهدی صابر

گفتاردرمانی شرق تهران

گفتاردرمانی در شرق تهران- بهترین گفتار درمانی شرق تهران- دکتر مهدی صابر

سر فصل مطالب

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

منطقه شرق تهران وسعت فراوانی دارد و شامل مانطق قدیمی نشین و مدرن بسیاری است. از محله های مختلف شرق تهران می توان به تهرانپارس، نارمک، رسالت، هفت حوض، سید خندان، پیروزی، بلوار ارتش، ازگل، اقدسیه، دارآباد، پاسداران، شریعتی، دیباجی، دولت، نیرو هوایی، نبرد، قلهک، فرمانیه، کامرانیه، نوبنیاد، نیاوران، الهیه، جردن، تجریش، مجیدیه، افسریه و مینی سیتی، شهدا، سبلان، امام حسین، قیطریه، آجودانیه، شمس آباد، خیابان دماوند، هفت تیر، سهروردی، اختیاریه …. اشاره کرد.

بهترین مرکز گفتار درمانی در شرق تهران

وسعت و گسترش این منطقه و جمعیت فراوان آن نیاز به یک مرکز جامع توانبخشی شامل کاردرمانی، متخصص گفتار درمانی و روانشناسی در منطقه شرق تهران را مشخص می کند.لذا ما مرکز گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر در منطقه پاسداران( کلینیک پایا) را به عنوان یکی از اولین موسسات توانبخشی کودکان در تهران حضور شهروندان گرامی منطقه شرق تهران که در جستجوی کلینیک گفتار درمانی در شرق تهران هستند معرفی مینماییم.  مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی پایا در منطقه شرق تهران با دسترسی آسان و مناسب به اتوبان های اصلی شرق نظیر همت، امام علی و رسالت همچنین وجود تجهیزات پیشرفته درمانی و تیم توانبخشی مجرب و با سابقه به عنوان بهترین مرکز گفتار درمانی و کاردمانی در شرق تهران شناخته شده است.

روند پذیرش در کلینیک گفتار درمانی در شرق تهران:

1- تماس با واحد پذیرش شعبه  مرکز گفتاردرمانی شرق تهران ( کلینیک پایا ) به شماره 09029123536 و یا شعبه غرب (کلینیک گفتار درمانی غرب تهران ) به شماره 09029123536

2- مراجعه حضوری و ارزیابی جزء به جزء توسط جناب آقای دکتر صابر

3- طرح برنامه درمانی هفتگی گفتار درمانی توسط جناب آقای دکتر صابر

4- شروع جلسات گفتار درمانی با گفتاردرمانان مجرب مرکز گفتاردرمانی شزق تهران

گفتاردرمانی در شرق تهران

خدمات و امکانات مرکز گفتار درمانی شرق تهران( کلینیک گفتاردرمانی پایا)

اتاق شنیداری

اتاق شنیداری یکی از امکانات نوین مرکز گفتار درمانی شرق تهران است که به صورت تخصصی به ارتقاع قدرت شنیداری کودکان می پردازد. از مواردی که در اتاق شنیداری کلینیک گفتار درمانی شرق تهران مورد درمان قرار می گیرد، شامل توجه شنیداری، تمییز شنیداری، حافظه شنیداری، ادراک کلام، درک مطلب شنیداری، تحلیل شنیداری، هماهنگی بینایی شنیداری و سرعت پردازش شنیداری می باشد. تقویت مهارت های شنیداری در کودکان نقش مهمی در ارتقاع سطح توانایی های گفتاری کودکان از جمله تقویت جمله بندی و بست کلام و افزایش دایره لغات کودک دارد.

آب درمانی

در بخش آب درمانی کلینیک گفتاردرمانی شرق تهران با انجام تمرینات تنفسی مختلف در آب به افزایش حجم تنفسی کودک و تقویت عضلات صورت و زبان و همچنین تولید صدا کمک می شود و مرکز گفتاردرمانی شرق تهران اولین مرکز تخصصی گفتار درمانی در شرق تهران است که به درمان مشکلات گفتاری و اختلالات بلع کودکان با استفاده از آب پرداخته است.

گفتار درمانی حسی در شرق تهران

در بخش گفتار درمانی حسی کلینیک گفتار درمانی شرق تهران به درمان مشکلات حسی کودکان از جمله مشکلات تغذیه ای کودکان اوتیسم، برطرف کردن حساسیت های داخل دهانی در کودکان اوتیسم، ماساژهای داخل دهانی جهت رفع مشکلات کودکان با اختلالات پردازش حسی و کودکان با مشکلات بلع نظیر کودکان فلج مغزی پرداخته می شود.

بهترین گفتاردرمانی در منزل در شرق تهران:

در مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شرق تهران جهت رفاه حال مراجعین محترم در حیطه گفتاردرمانی کودکان و گفتاردرمانی بزرگسالان به ارائه بهترین خدمات درمانی در منزل به صورت گفتاردرمانی در منزل در شرق تهران توسط گفتاردرمانان مجرب مرکز و با کمترین هزینه گفتاردرمانی در منطقه شرق تهران می پردازد.

حیطه کاری مرکز گفتاردرمانی شرق تهران در منطقه پاسداران شامل گفتار درمانی در اختلالات نورولوژیک کودک و بزرگسال، گفتار درمانی لکنت زبان،گفتار درمانی در فلج مغزی، گفتار درمانی اتیسم، گفتار درمانی در اختلالات یادگیری، گفتار درمانی در یکپارچگی حسی،اختلال بلع ، عقب مانده ذهنی ،درمان ام اس، درمان سکته مغزی،درمان پارکینسون و ضایعات نخاعی و… می باشد.

گفتار درمانی در ناروانی گفتار در شرق تهران

ناروانی گفتار شامل مشکلاتی در بیان کلمات جمله بندی و نا واضح بودن گفتار می باشد.تکرار بخشی از کلمات، مکث های طولانی و توقف روی صداها حذف یا اضافه گویی حروف در کلمه در این افراد دیده می شود. گفتاردرمانی با استفاده از تمرینات تنفسی و گفتاری و مشاوره به والدین در درمان ناروانی گفتار و بهبود اعتماد بنفس کودک نقش مهی را ایفا میکند.

گفتاردرمانی کودک 2 ساله

کودکان در سن دو سالگی باید توانایی بیان کلمات را پیدا کند، و جملات دو کلمه ای را بیان نماید. استفاده از کلمات نباید به صورتی باشد که فقط به تکرار کلمات اکتفا کند. کودک توانایی درک دستورات کلامی را پیدا کرده و می تواند با جملات ساده و استفاده از اشاره خواسته های خود را بیان کند. در صورتی که کودک شما در این سن هنوز اشیای آشنا را نمی شناسد، از کلمات برای بیان خواسته هایش استفاده نمی کند و برای ایجاد ارتباط کلامی تلاشی ندارد. باید حتما برای بررسی به دکتر گفتاردرمان مراجعه نمود. مرکز گفتاردرمانی دکتر صابر با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته درمانی مانند اتاق شنیداری، سنسوری روم و… به درمان اختلالات گفتاردر کودکان می پردازد.

اختلالات تلفظی ( گفتاردرمانی تلفظ حرف ر- گفتار درمانی تلفظ حرف سین)

اختلالات تلفظی یا اختلالات تولیدی زمانی زخ می دهد که کودک کلمات یا حروف را طوری تلفظ می کند که برای عموم قابل فهم نمی باشد. کودک یا بزرگسال ممکن است صداهای گفتاری را نادرست تولید کند که می تواند به علت جایگاه نامناسب تولید کننده های گفتار در دستگاه گفتاری کودک باشد. گفتار درمانی در درمان مشکلات تلفظی کلمات و حروف در کودکی و بزرگسالی موثر است .

گفتاردرمانی کودکان بیش فعال و نقص توجه در شرق تهران

از علایم اولیه بیش فعالی و نقص توجه  می توان به دامنه توجهی پایین، بیش فعالی و تکانشگری اشاره کرد که با رشد کودک بهبود نمی یابد. باید توجه داشت که اختلال بیش فعالی یک اختلال پیش رونده عصبی است و خود به خود بهبود نمی یابد. در درمان ADHD   استفاده از داروهای محرک ( ریتالین، آدرال، دکسدرین) بسیار متداول می باشد و نتایج مثبت داروها در (70-80%) موارد مشاهده شده است اما عوارضی نظیر لکنت زبان نیز در کودکان مشاهده شده است. اختلال بیش فعالی در سال های اخیر شیوع بیشتری پیدا کرده. طبق آمار ها شیوع اختلال بیش فعالی در کودکان مدرسه ای (3-6%) می باشد. تقریبا نیمی از کودکان   ADHD   مشکلات گفتار و زبان را نشان می دهند که شامل اختلال مهارت های اجتماعی، کاهش توانایی حل مسئله، مشکلات پردازش شنیداری، اختلال در استخراج جزییات اطلاعات و سرگرم شدن با موضوعات خاص. گفتار درمانی با ارائه تمرینات مختلف در زمینه تقویت توجه شنیداری، حافظه شنیداری و سرعت پردازش کلامی به رفع این مشکلات کمک می کند.

گفتار درمانی شرق تهران
گفتار درمانی

گفتار درمانی کودکان و آپراکسی در شرق تهران

آپراکسی گفتاری در کودکان شامل اختلال در بیان صداها، هجا ها و کلمات به علت مشکلات حرکتی گفتار است. کودکان آپراکسی به علت عدم توانایی در برنامه ریزی و هماهنگی ماهیچه های لازم برای حرکت اندام های گفتاری دچار اختلال در گفتار می شوند. مطالعات فراوانی تاثیر مثبت مداخلات گفتار درمانی را به صورت مداوم در طول هفته برای کودکان آپراکسی نشان داده است.

گفتار درمانی اوتیسم در شرق تهران

یکی از مشکلات شایع والدین کودکان اوتیسم تاخیر در گفتار این کودکان می باشد. با توجه به این نکته که اوتیسم یک اختلالات رشدی عصبی است و تاثیر مستقیم بر ارتباط و تعامل و رفتار کودک دارد، نقش گفتار درمانی در درمان مشکلات گفتار و زبان این کودکان مشخص است. اختلال در گفتار و درک و بیان غیر کلامی، گفتار کلیشه ای، عدم توانایی در کنترل تون صدا، گفتار غیر هدف دار ،ناتوانی یادگیری و تاخیر در گفتار و تکرار بدون معنای گفتار از نشانه های مشکلات گفتاری در این کودکان می باشد. گفتار درمانی در درمان کودکان اوتیسم با استفاده از تکنیک مختلف نظیر روش پکس، تیچ، ای بی ای، فلور تایم، تئوری ذهن و … تأثیر بالایی دارد.

گفتار درمانی کودکان در اختلال پردازش شنیداری شرق تهران

کودکان با اختلال پردازش شنیداری مرکزی در پردازش اطلاعات شنیداری درون ذهن دچار مشکل می باشند.کودکان با این اختلال در پردازش اطلاعات کلامی ناتوان هستند.این کودکان گفتاردیگران را می شنوند ولی نمی توانند محتوای آن را درک کنند. بهترین گفتار درمانی در تهران برای مشکلات پردازشی این کودکان به ایجاد محیط درمانی با مدالیته های حسی مناسب پرداخته است.

گفتار درمانی کودکان در نارساخوانی شرق تهران

نارساخوانی و نارسانویسی از انواع اختلالات یادگیری است که با اختلال در پردازش صحیح نمادهای نوشتاری مشخص می شود. دیسلکسی یا ناتوانی در خواندن کلمات ناشی از مشکل در ارتباط صداهای زبان با حروف نوشتاری است. جملات این کودکان بسیار ساده است و در یافتن کلمات صحیح برای ساختن جمله و درک آنچه خوانده اند دچار مشکل می باشند. خزانه لغات این کودکان محدود است و نیاز به پرورش مهارت های شنیداری دارند، به همین منظور بهترین گفتاردرمانی در تهران به تجهیز اتاق شنیداری جهت تقویت و حل مشکلات آنان پرداخته است.

گفتار درمانی کودکان در ناتوانی های ذهنی شرق تهران

ناتوانی های ذهنی حدود 7 درصد ناتوانی ها و معلولیت ها را شامل می شود. رشد طبیعی گفتار و زبان،به توانایی های ذهنی متناسب و اندام گویایی و شنوایی سالم نیاز دارد. سرعت، استمرار، سهولت در گفتار و ریتم برای ایجاد یک گفتار روان مهم است.

گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شرق تهران با دارا بودن سابقه بالا در زمینه گفتار درمانی کودکان ناتوان ذهنی در این حیطه پیش قدم بوده است و توانسته است در رشد مهارت های گفتاری و ارتباطی کودکان موثر باشد.

گفتار درمانی کودکان در اختلال پردازش حسی شرق تهران

اختلال پردازش حسی به اختلال در پنج حس اصلی به همراه حس حرکتی و حس وضعیتی می باشد. علایم قابل مشاهده در کودکان با اختلال یکپارچگی حسی شامل تاخیر گفتاری، حساسیت به صداهای پیش بینی نشده، درک نادرست کلماتی که صدای مشابه دارند( عدم تمییز شنیداری) می باشد. بهترین مرکز گفتاردرمانی در شرق تهران که با استفاده از تیم متخصص و مجرب خود بتواند تشخیص صحیح و طرح درمان مناسب در زمینه گفتار درمانی  را به کودکان ارائه دهد در روند درمان کودکان حائز اهمیت می باشد. مرکز گفتار درمانی دکتر صابر در این زمینه سابقه درخشانی دارد.

گفتار درمانی کودکان در آسیب مغزی(فلج مغزی) شرق تهران

آسیب مغزی هر نوع جراحت مغز را شامل می شود مانند تورم مغز، فلج مغزی،صرع و تشنج ها. پس از آسیب مغزی مانند فلج مغزی مشکلات جسمی همچون از دست دادن شنوایی،صدای وزوز در گوش،سردرد،دید تار،کاهش قدرت و تعادل در بدن و… در افراد دیده می شود. مشکلات ارتباطی و اختلالات شناختی بر توانایی های تطابقی فرد آسیب می رساند.مشکلات شایع افراد فلج مغزی در گفتار شامل عدم رعایت نوبت در صحبت کردن، ناتوانی در ادامه موضوع گفتگو و عدم استفاده از لحن صدای مناسب،ناتوانی در درک جزییات گفتگو( مثلا تفاوت بین شوخی و جدی) .هیجانات صورت افراد را متوجه نمی شوند و نمی توانند سرعت بالای کلام را درک کنند. کلینیک گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران(گفتار درمانی سعادت آباد) در زمینه توانبخشی کودکان فلج مغزی تجربه بسیاری داشته و مجهز به امکانات فراوانی دارند.

گفتاردرمانی شرق تهران

چرا کلینیک گفتار درمانی دکتر صابر شرق و غرب تهران را انتخاب کنیم؟

با وجود اینکه نکته که هزینه های گفتار درمانی در تهران نسبت به دیگر درمان های پزشکی بسیار ارزان تر است در کلینیک گفتار درمانی جناب آقای صابر در دو شعبه شرق تهران و غرب تهران هزینه های گفتار درمانی را برای مراجعین محترم به حداقل رسانده است.

مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی دکتر صابر جزو مراکز جامع توانبخشی تهران می باشد و با در اختیار داشتن 46 نفر پرسنل درمانی در مرکز پایا و  34 نفر گفتاردرمانی در مرکز توانبخشی غرب تهران و 29 مربی در منزل توانسته است  و با کادر درمانی با سابقه خود بهترین نتیجه درمانی را برای بیماران  رقم بزند.

با توجه به اینکه مراکز ما جامع بوده و هر سه خدمت کاردرمانی، گفتاردرمانی و روانشناسی ارائه می دهد، هزینه های رفت و آمد بیماران به حداقل می رسد و می توانند از همه خدمات درمانی و توانبخشی در یک روز بهرمند شوند.

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر مجهز به تمامی امکانات روز دنیا و تکنیک های تخصصی درمان در زمینه کودکان و بزرگسالان است که این نکته مرکز توانبخشی شرق تهران را از دیگر مراکز مشابه متمایز می کند.

به علت تراکم بالای جمعیت در منطقه شرق تهران مشکل پارکینگ یکی از مشکلات اساسی مراجعین به مراکز درمانی می باشد.مرکز گفتاردرمانی شرق تهران با ایجاد امکان پارک درب کلنیک این نیاز مراجعین را پاسخ داده است.

به علت وجود اتوبان های همت، سیاد، امام علی در اطراف کلینیک و دسترسی آسان مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر از مناطق شرقی تهران این امکان را فراهم نموده که مراجعین از جنوب شرقی و شرق تهران به راحتی به مرکز گفتار درمانی ما مراجعه نمده و از خدمات درمانی بهرمند گردند.

خدمات مشاوره رایگان و جلسات گفتاردرمانی آنلاین از دیگر خدمات کلینیک توانبخشی پایا در شرق تهران می باشد که این امکان را برای مراجعین شهرستان ها و خارج از کشور فراهم نموده است تا از خدمات گفتار درمانی و کاردرمانی بهرمند شوند. بیماران با تماس با شماره 09029123536 می توانند با مشاورین متخصص ما گفتگو کرده و از روند درمانی مرکز اطلاع حاصل کنند.

گفتار درمانی کودکان در منزل

گفتار درمانی کودکان در منزل

گفتاردرمانی کودکان در منزل شامل تمامی تمرینات گفتاری نظیر تمرینات تقویتی در عضلات صورت و زبان همچنین تمرینات مربوط به صوت و صدای گفتار می باشد. تصحیح تلفظ کودک و بهبود روند گفتار کودکان از دیگر عوامل مورد درمان در گفتاردرمانی کودکان در منزل می باشد. گفتاردرمانی کودکان در منزل موجب پیشرفت روند گفتار و ایجاد ارتباط صحیح والدین و کودک می گرددو خانواده را در روند درمان کودکان شریک می کند.

بیشتر بدانیم

مرکز تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم
 اوتیسم در کودکان چیست ؟
لکنت زبان در کودکان
فلج مغزی در کودکان
اختلال یادگیری در کودکان
یکپارچگی حسی چیست؟
دیستروفی عضلانی چیست؟
بیش فعالی در کودکان چیست؟
نقص توجه  در کودکان چیست؟
متخصص کاردرمانی در منزل
مرکز کاردرمانی کودکان
بهترین کلینیک کاردرمانی در تهران
متخصص گفتار درمانی در منزل
کلینیک گفتاردرمانی کودکان
بهترین مرکز گفتاردرمانی در تهران

آخرین مطالب مرتبط با گفتار درمانی

بهترین مراکز توانبخشی

بهترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی در تهرانپارس

مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی در نیاوران

مرکز کاردرمانی سعادت آباد

بهترین مرکز کاردرمانی در ستارخان

کلینیک کاردرمانی در پاسداران

بهترین کلینیک کاردرمانی در شمال تهران

مرکز کاردرمانی در شرق تهران

بهترین کلینیک  کاردرمانی در پونک

بهترین مرکز کاردرمانی در ولنجک

بهترین کاردرمانی در فرمانیه

کلینیک کاردرمانی در شهرک غرب

مرکز کاردرمانی غرب تهران

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی در شریعتی

بهترین کاردرمانی در مرزداران

مراکز توانبخشی در سیدخندان 

کاردرمانی در جنت آباد

بهترین مرکز کاردرمانی دهکده المپیک

بهترین گفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر

کاردرمانی  و گفتار درمانی در تجریش

بهترین کاردرمانی و گفتاردرمانی در قلهک

کاردرمانی و گفتار درمانی خوب در تهرانسر

مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی در ونک

کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی در نارمک

بهترین گفتار درمانی و کاردرمانی پیروزی

 گفتار درمانی سعادت آباد

بهترین مرکز گفتار درمانی ستارخان

گفتار درمانی ولنجک

گفتار درمانی پاسداران

بهترین مرکز گفتار درمانی در شرق تهران

گفتار درمانی غرب تهران

بهترین مرکز گفتار درمانی اتیسم در تهران

مراکز گفتار درمانی در مرزداران

توانبخشی نیاوران

کاردرمانی در جنوب تهران

گفتار درمانی در جنوب تهران

کاردرمانی و گفتار درمانی در انقلاب

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی در یوسف آباد

کاردرمانی خوب در منظریه

بهترین کاردرمانی در ظفر

مرکز کاردرمانی تهران نو

کاردرمانی در افسریه

بهترین مراکز گفتار درمانی تحت نظر دکتر صابر

گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران

گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر شرق تهران

گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران

بهترین مراکز گفتاردرمانی در شرق تهران

مرکز گفتاردرمانی در شریعتی –مرکز گفتار درمانی در فرمانیه-مرکز گفتار درمانی در نیاوران-مرکز گفتاردرمانی در پونک-مرکزگفتاردرمانی در پاسداران-مرکز گفتار درمانی در شمال تهران-مرکز گفتار درمانی در تهرانپارس-مرکز گفتاردرمانی در شرق تهران-مرکز گفتار درمانی در تهران-بهترین مرکز گفتار درمانی اتیسم در شرق تهران-مراکز توانبخشی در سیدخندان –کلینیک گفتار درمانی شرق تهران -گفتار درمانی در هنگام- گفتار درمانی در رسالت- گفتار درمانی در میدان سپاه- مرکز گفتار درمانی شرق تهران-گفتار درمانی در طالقانی- گفتار درمانی در مشیریه- گفتار درمانی در مسعودیه-گفتار درمانی در نارمک- گفتار درمانی در مجیدیه- گفتار درمانی در سراج- گفتار درمانی شرق تهران -گفتار درمانی در فرجام- گفتار درمانی در افسریه- گفتار درمانی در پاسدار گمنام- گفتار درمانی در پیروزی- بهترین مرکز گفتار درمانی در شرق تهران -گفتار درمانی در باقری-گفتار درمانی در  سیزده آبان- گفتار درمانی در آهنگ- گفتار درمانی در پرستار- گفتار درمانی در چهارصد دستگاه- گفتار درمانی در خیابان کرمان- گفتار درمانی شرق تهران -گفتار درمانی در وحیدیه- گفتار درمانی در شرق تهران -گفتار درمانی در سرخه حصار-گفتار درمانی در امامت- گفتار درمانی در امام حسین- گفتار درمانی در سید خندان- بهترین مراکز گفتار درمانی شرق تهران -گفتار درمانی در دردشت-گفتار درمانی در گلبرگ- گفتار درمانی در خیابان اشراقی- گفتار درمانی در زاهد گیلانی- گفتار درمانی در صفا- گفتار درمانی در مولوی- گفتار درمانی درسبلان-کلینیک توانبخشی شرق تهران -گفتار درمانی در هفت حوض- گفتار درمانی در سعدی- گفتار درمانی در خیابان تختی- گفتار درمانی در سهره وردی- گفتار درمانی دربهشتی-گفتار درمانی در فردوسی- گفتار درمانی در بهارستان- گفتار درمانی در مطهری- گفتار درمانی در مفتح- گفتار درمانی خوب در شرق تهران – گفتار درمانی در دروازه شمیران- گفتار درمانی در تختی- گفتار درمانی در کریمخان- گفتار درمانی در هفت تیر- گفتار درمانی در هرندی- گفتار درمانی در قیام- گفتار درمانی در بلوار پروین-گفتار درمانی در اتحاد- گفتار درمانی در خیابان ایران- گفتار درمانی در هفده شهریور- گفتار درمانی در نظام آباد -گفتار درمانی در شهدا-بهترین مرکز گفتار درمانی شرق تهران – گفتار درمانی در نیرو هوایی- گفتار درمانی در بلوار ابوذر-  گفتار درمانی در میدان خراسان- گفتار درمانی در مدائن- گفتار درمانی درفدک- گفتار درمانی در شمیران- گفتار درمانی در تسلیحات-  گفتار درمانی در نبرد- گفتار درمانی در محلاتی -گفتار درمانی در لواسان-گفتار درمانی در فشم- گفتار درمانی در حکیمیه – بهترین کلینیک توانبخشی در شرق تهران – گفتار درمانی در شمیرانات- گفتار درمانی در  بنی هاشم- گفتار درمانی در علم و صنعت-گفتار درمانی در  قنات کوثر- گفتار درمانی در شهرک امید- گفتار درمانی در شیان- گفتار درمانی در لویزان- گفتار درمانی در مهران- گفتار درمانی در خاقانی- کاردرمانی در امجدیه- کاردرمانی در ارامنه- کاردرمانی در خیابان دبستان- کاردرمانی در عباس آباد- کاردرمانی در اندیشه- کاردرمانی در خیابان قصر- مرکز توانبخشی شرق تهران -گفتار درمانی در کاج-  گفتار درمانی در نامجو- گفتار درمانی در شهید قندی- بهترین مرکز توانبخشی در شرق تهران – گفتار درمانی در میدان فرخی یزدی- گفتار درمانی در مسجد جامع- گفتار درمانی در ساقدوش – مراکز گفتار درمانی در شرق تهران -گفتار درمانی شرق -گفتار درمانی در شهید عراقی-بهترین گفتار درمانی شرق تهران -گفتار درمانی در بوستان -گفتار درمانی در هروی- گفتار درمانی در قلهک-گفتار درمانی در سه راه ضرابخانه-گفتار درمانی در استاد حسن بنا-گفتار درمانی در میدان نبوت- گفتار درمانی در بلوار دلاوران-گفتار درمانی در سمنگان-گفتار درمانی در شهید ثانی-گفتار درمانی در جانبازان شرقی-گفتار درمانی در جانبازان غربی- گفتار درمانی در مدائن- گفتار درمانی در اتوبان رسالت- گفتار درمانی در میدان هلال احمر-گفتار درمانی در میدان الغدیر- گفتار درمانی در نیروی دریایی-گفتار درمانی در آیت الله مدنی- گفتار درمانی در خیابان گرگان-گفتار درمانی در سبلان جنوبی- گفتار درمانی در سبلان شمالی- گفتار درمانی در گلشن دوست-گفتار درمانی در خیابان اردیبهشت-

 

 

 

۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • پسرم اختلال یادگیری داره و الان شش ماهه در مرکز دکتر صابر مشغول درمانه. گفتار درمانی و آموزش دبستانی و کاردرمانی ذهنی باهاش کار میشه. خیلی بهتر از قبل شده و خداروشکر وضعیتش تو مدرسه بهتره

    پاسخ
  • بهترین چیزی که کلینیک توانبخشی دکتر صابر داره اینه که امکانات گفتار درمانی، کاردرمانی و روانشناسی کودک رو به صورت کاملا مجهز وجود داره و نیاز نیست آدم فرزندش رو از این مرکز ببره یه مرکز دیگه برای کلاس های مختلف. ممنوم از آقای دکتر صابر که این تیم به این خوبی جمع کرده.

    پاسخ
  • کلینیک گفتار درمانی شما خدمات دیگه توانبخشی هم ارائه میده؟؟ کاردرمانی ذهنی و اتاق تاریک داره؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.