ارگوتراپیست مهدی صابر

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی در هروی

کلینیک گفتار درمانی در هروی | بهترین مرکز کاردرمانی هروی|توانبخشی دکتر مهدی صابر

سر فصل مطالب

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر – بهترین کاردرمانی در میدان هروی – بهترین گفتار درمانی در میدان هروی

کلینیک کاردرمانی و مرکز گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر در نزدیکی میدان هروی که به توانبخشی کودکان و بزرگسالان در زمینه کاردرمانی خوب و گفتار درمانی خوب میپردازد از بهترین مراکز توانبخشی میباشد.کلینیک کاردرمانی و کلینیک گفتار درمانی دکتر صابر در غرب تهران از بهترین مراکز کاردرمانی در محله هروی و مراکز گفتار درمانی خوب در خیابان هروی میباشد.یکی از مواردی که کلینیک توانبخشی دکتر صابر را از دیگر مراکز توانبخشی در هروی متمایز میکند درمان های پیشرفته و روز دنیا در حیطه کاردرمانی و گفتار درمانی میباشد که توسط ۴۸ نیروی حرفه ای کار درمان خوب و گفتار درمان خوب و روانشناسان با تجربه بالا به صورت گروهی ارائه میگردد.

محله هروی در شمال شرقی و در منطقه ۴ شهرداری تهران قرار گرفته است که در همسایگی پاسداران ، مجیدیه و سید خندان قرار دارد. در غرب هروی محله پاسداران و در جنوب آن مجیدیه و سیدخندان واقع شده است. ایستگاه متروی میدان هروی یکی از ایستگاه های خط ۳ متروی تهران است.که در حاشیه اتوبان صیاد شیرازی،  بالاتر از خیابان موسوی قرار دارد. از مهم ترین مکان های تفریحی محله هروی میتوان به باغ عین الدوله ، کافه میلیو ،پارک های رز  و شادی و … اشاره کرد. محله هروی ۴ مرز دارد ، اتوبان شهید بابایی در شمال ، اتوبان شهید زین الدین در جنوب ، اتوبان امام علی در شرق و اتوبان صیاد شیرازی در غرب .خیابان اصلی محله هروی خیابان ریحانه است که دارای دو ایستگاه مترو می باشد.

بهترین مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی دکتر صابر در محله هروی

میدان هروی از محله های کم جمعیت و کم تردد شهر تهران میباشد و در این منطقه کلینیک توانبخشی خوب و قابل مشاهده ای وجود ندارد .وجود بزرگراه های شهید بابایی و شهید زین الدین و امام علی و … در اطراف محله هروی ، دسترسی این محله به اطراف را خیلی آسان کرده است ، با این وجود بهترین کلینیک کاردرمانی _ گفتار درمانی دکتر صابر در شرق تهران با کمترین فاصله پذیرای شما بیماران عزیز میباشد.

بهترین کلینیک توانبخشی کاردرمانی و گفتار درمانی در میدان هروی

کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی دکتر صابر در محله هروی مشکلات ارتوپدی کودکان مانند صافی کف پا ، پا پرانتزی ، پا ضربدری،کودکان اوتیسم، یکپارچگی حسی(  SPD-SID )، کاردرمانی در اختلالات یادگیری ، درمان بیش فعالی و نقص توجه(  ADHD  )،کاردرمانی در سی پی (  فلج مغزی ) ، کاردرمانی در لکنت زبان و تاخیر گفتاری و اختلالات ژنتیک از جمله سندروم داون و کاردرمانی در دیستروفی عضلانی را پذیرا میباشد.

مرکز توانبخشی دکتر صابر به درمان تخصصی و پیشرفته در حیطه بیماران بزرگسال مثل سکته مغزی ، آسیب مغزی کاردرمانی و گفتار درمانی در زمینه درمان ام اس ، کاردرمانی و گفتار درمانی در ضایعه نخاعی و درمان پارکینسون میپردازد.

بخش کاردرمانی کودکان و گفتار درمانی مرکز میدان هروی شامل

کاردرمانی جسمی در خیابان هروی

کاردرمانی جسمی در هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی جسمی کلیک کنید.

کاردرمانی ذهنی در نزدیکی منطقه هروی

 

کاردرمانی ذهنی در هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی ذهنی کلیک کنید

گفتار درمانی در لکنت زبان در محله هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه لکنت زبان کلیک کنید

گفتار درمانی در اوتیسم در میدان هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی کلمه گفتار درمانی درکودک اوتیسم کلیک کنید.

گفتار درمانی در فلج مغزی در منطقه میدان هروی

بازی درمانی در مرکز کاردرمانی میدان هروی

بازی درمانی در هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بازی درمانی کلیک کنید.

آب درمانی در مرکز کاردرمانی میدان هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در فلج مغزی کلیک کنید

آب درمانی در هروی

آب درمانی در اوتیسم  در مرکز کاردرمانی میدان هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در اوتیسم کلیک کنید

کاردرمانی یکپارچگی حسی – درکی حرکتی در منطقه هروی

مرکز کاردرمانی حسی در هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی یکپارچگی حسی حرکتی کلیک کنید.

 

اتاق شنیداری در مرکز کاردرمانی میدان هروی

مشکلات شنیداری کودکان در هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق شنیداری کلیک کنید

تست های تخصصی هوش در مرکز کاردرمانی هروی

تست هوش در هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی تست های تخصصی هوش کلیک کنید

اتاق تاریک در مرکز کاردرمانی میدان هروی

اناق تاریک در مرکز کاردرمانی هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق تاریک کلیک کنید

سنسوری روم در مرکز کاردرمانی هروی

کاردرمانی در ولی عصر

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی  سنسوری روم کلیک کنید.

رفتار درمانی در مرکز کاردرمانی هروی

ماساژ درمانی در مرکز کاردرمانی هروی

 

ماساژ درمانی در هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی ماساژ درمانی کلیک کنید

بخش تعدیل حسی ( حس وستیبولار ، حس عمقی ، حس بینایی، حس لامسه ) در مرکز کاردرمانی هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بخش تعدیل حسی کلیک کنید.

کاردرمانی دست در منطقه میدان هروی

کاردرمانی دست در هروی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کاردرمانی دست کلیک کنید.

بخش آموزش پیش دبستانی در منطقه میدان هروی

مرکز جامع گفتار درمانی و  کاردرمانی فرخی یزدی در این بخش به آموزش مفاهیم پیش دبستان مانند مفاهیم ( مهارت های پیش ریاضی، مهارت های رنگامیزی،کوچک و بزرگ، بلند و کوتاه،لوحه نویسی و…) همچنین آمادگی کودک جهت تست ورود به دبستان همچنین درمان مشکلات تحصیلی و اختلالات یادگیری در زمان تحصیل کودکان به ارائه درمان های پیشرفته می پردازد.

کاردرمانی و گفتار درمانی آنلاین در میدان هروی

همچنین امکانات گفتاردرمانی و کاردرمانی فرخی یزدی به صورت آنلاین برای مراجعین شهرستان ها و بیمارانی که در خارج از کشور زندگی می کنند برنامه ریزی شده است. مراجعین به صورت ویدئو کال مورد ارزیابی قرار گرفته و توسط جناب آقای دکتر مهدی صابر ویزیت می شوند و برنامه درمانی خود را به صورت آنلاین با درمانگران کار آزموده کلینیک گفتار درمانی و  کاردرمانی دریافت می نمایند.

خدمات کاردرمانی و گفتار درمانی دکتر صابر در میدان هروی در زمینه توانبخشی در منزل شامل کاردرمانی در منزل و گفتار درمانی در منزل برای مراجعینی که امکان رفت و آمد به مرکز جامع توانبخشی را ندارند ارائه می شود.

خیابان پاسداران ، مجیدیه ، سیدخندان،  خیابان ساقدوش ، حسین آباد،  گلستان ، استاد حسن بنا ، خیابان اسلامی ، خیابان جوانشیر ، بلوار پناهی نیا ، خیابان امیرنیا و مبارک آباد از خیابان های اصلی اطراف محله هروی میباشند که مراجعین از این مناطق میتوانید به بهترین مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی دکتر صابر در شرق تهران مراجعه نمایید.

نتیجه‌ای پیدا نشد.

بهترین کاردرمانی و بهترین گفتار درمانی در تهران

 مرکز کاردرمانی در تهران – کلینیک کاردرمانی خوب در تهران کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی  در تهرانپارسکلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی در نیاورانمرکز کاردرمانی  در سعادت آباد مرکز کاردرمانی  در ستارخان بهترین مرکز کاردرمانی در پاسداران کاردرمانی  در شمال تهرانکلینیک کاردرمانی در شرق تهران کاردرمانی خوب در پونکبهترین کلینیک کاردرمانی در ولنجک –بهترین گفتار درمانی در فرمانیه کلینیک کاردرمانی در شهرک غربمرکز کاردرمانی خوب غرب تهرانکاردرمانی و گفتار درمانی خوب در شریعتیکلینیک کاردرمانی خوب در مرزدارانکلینیک کاردرمانی در جنت آباد– مرکز گفتار درمانی خوب  در سعادت آبادگفتار درمانی در فرمانیه مرکز گفتار درمانی خوب در ستارخانمرکز گفتار درمانی خوب در ولنجکگفتار درمانی خوب در پاسدارانبهترین کلینیک گفتار درمانی در تهرانپارس گفتار درمانی در شرق تهرانمرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهرانبهترین مرکز گفتار درمانی در مرزدارانمرکز کاردرمانی خوب در دهکده المپیک  گفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر- کاردرمانی خوب در تهران نو – کاردرمانی خوب در افسریه-کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی  در انقلاب مرکز کاردرمانی  در منظریهکلینیک کاردرمانی خوب در ظفر

بهترین مراکز کاردرمانی در هروی

کاردرمانی در خیابان پاسداران ، کلینیک کاردرمانی در مجیدیه ، مرکز کاردرمانی در سیدخندان، بهترین کاردرمانی در خیابان ساقدوش ، بهترین کلینیک کاردرمانی درحسین آباد، بهترین مرکز کاردرمانی در گلستان ، کاردرمانی خوب در استاد حسن بنا ، مرکز کاردرمانی خوب خیابان اسلامی ، کلینیک کاردرمانی خوب درخیابان جوانشیر ، کاردرمانی در بلوار پناهی نیا ، کلینیک کاردرمانی در  خیابان امیرنیا ، بهترین کاردرمانی در مبارک آباد

بهترین مراکز گفتار درمانی در هروی

گفتار درمانی در خیابان پاسداران ، کلینیک گفتار درمانی در مجیدیه ، مرکز گفتار درمانی در سیدخندان، بهترین گفتار درمانی در خیابان ساقدوش ، بهترین کلینیک گفتار درمانی درحسین آباد، بهترین مرکز گفتار درمانی در گلستان ، گفتار درمانی خوب در استاد حسن بنا ، مرکز گفتار درمانی خوب خیابان اسلامی ، کلینیک گفتار درمانی خوب درخیابان جوانشیر ، گفتار درمانی در بلوار پناهی نیا ، کلینیک گفتار درمانی در  خیابان امیرنیا ، بهترین گفتار درمانی در مبارک آباد

error: Content is protected !!