ارگوتراپیست مهدی صابر

بهترین دکتر تشخیص اوتیسم در تهران

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر – بهترین کاردرمانی در ایران زمین- بهترین گفتار درمانی در ایران زمین

سر فصل مطالب

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر – بهترین کاردرمانی در ایران زمین- بهترین گفتار درمانی در ایران زمین

بهترین کلینیک کاردرمانی و مرکز گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر در نزدیکی ایران زمین به توانبخشی کودکان و بزرگسالان در حیطه کاردرمانی پیشرفته و گفتار درمانی پیشرفته در منطقه ایران زمین میپردازد.مرکز کاردرمانی و کلینیک گفتار درمانی غرب تهران دکتر صابر جزو بهترین مراکز کاردرمانی در محله ایران زمین و مراکز گفتار درمانی خوب در منطقه ایران زمین میباشد . یکی از مواردی که باعث برتری مرکز توانبخشی دکتر صابر از دیگر کلینیک توانبخشی در ایران زمین شده است داشتن تجهیزات پیشرفته و روز دنیا در زمینه کاردرمانی و گفتار درمانی میباشد که توسط ۴۸ نیروی متخصص کار درمان خوب و گفتار درمان خوب و روانشناسان با تجربه به صورت تیمی ارائه میگردد.

ایران زمین یکی از خیابان های مشهور و اشرافی شهر تهران است که در شمال غربی شهر تهران و جز منطقه دو شهرداری تهران است . خیابان ایران زمین در فاز ۱ محله شهرک غرب قرار دارد و طولانی ترین خیابان این محله است. خیابان ایران زمین مانند یک نیم دایره شمال و جنوب خیابان خوردین را به یکدیگر متصل کرده است. خیابان گلستان و مهستان در این شکل هندسی قرار گرفته اند. وسعت و اهمیت خیابان ایران زمین منجر شده از این ناحیه به عنوان یک محله مستقل نیز یاد میشود.

بهترین کلینیک توانبخشی و کاردرمانی و گفتار درمانی در ایران زمین- دکتر صابر

بیماران در حیطه توانبخشی و کاردرمانی _ گفتار درمانی در ایران زمین می توانند از خدمات بهترین مرکز کاردرمانی کودکان و گفتار درمانی دکتر صابر با کمترین فاصله از منطقه ایران زمین بهرمند گردند.

یکی از گزینه های مناسب برای بیماران محله ایران زمین  ،  در حیطه کودکان اوتیسم، کاردرمانی در اختلالات یادگیری ، کاردرمانی در دیستروفی عضلانی ، کاردرمانی در سی پی (  فلج مغزی ) ، درمان بیش فعالی و نقص توجه(  ADHD  ) ، گفتار درمانی در لکنت زبان و تاخیر گفتاری و اختلالات تلفظی ، اختلالات ژنتیک از جمله سندروم داون، کاردرمانی در یکپارچگی حسی(  SPD-SID ) و کاردرمانی در زمینه مشکلات ارتوپدی کودکان از جمله صافی کف پا ، پا ضربدری و پا پرانتزی مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی خوب دکتر صابر در غرب  تهران میباشد.

لازم به ذکر است بیماران در زمینه توانبخشی کاردرمانی و گفتار درمانی در سکته مغزی ، پارکینسون،  کاردرمانی و گفتار درمانی در زمینه ام اس ، کاردرمانی و گفتار درمانی در ضایعه نخاعی می توانید از بهترین مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی دکتر صابر در خیابان ایران زمین  بهره مند شوید.

بخش کاردرمانی کودکان و گفتار درمانی مرکز ایران زمین

کاردرمانی دست در منطقه ایران زمین

کاردرمانی دست در ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کاردرمانی دست کلیک کنید.

تست های تخصصی هوش  در مرکز کاردرمانی ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی تست های تخصصی هوش کلیک کنید

گفتار درمانی در لکنت زبان  در محله ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه لکنت زبان کلیک کنید

آب درمانی در اوتیسم  در مرکز ایران زمین

آب درمانی در ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در اوتیسم کلیک کنید

گفتار درمانی در اوتیسم در ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی کلمه گفتار درمانی درکودک اوتیسم کلیک کنید.

کاردرمانی جسمی  در خیابان ایران زمین

کاردرمانی جسمی در ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی جسمی کلیک کنید.

بازی درمانی در مرکز کاردرمانی ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بازی درمانی کلیک کنید.

آب درمانی در مرکز کاردرمانی ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در فلج مغزی کلیک کنید

بخش تعدیل حسی

حس وستیبولار ، حس عمقی، حس بینایی، حس لامسه ) در مرکز کاردردمانی ایران زمین

کاردرمانی در یکارچگی حسی در ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بخش تعدیل حسی کلیک کنید.

کاردرمانی  یکپارچگی حسی – درکی حرکتی در منطقه ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی یکپارچگی حسی حرکتی کلیک کنید.

کاردرمانی ذهنی در نزدیکی منطقه ایران زمین

کاردرمانی ذهنی در ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی ذهنی کلیک کنید

اتاق تاریک در مرکز کاردرمانی ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق تاریک کلیک کنید

رفتار درمانی در مرکز کاردرمانی ایران زمین

رفتاردرمانی در ایران زمین

ماساژ درمانی  در مرکز کاردرمانی ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی ماساژ درمانی کلیک کنید

اتاق شنیداری در مرکز کاردرمانی ایران زمین

اتاق شنیدارای در ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق شنیداری کلیک کنید

سنسوری روم  در مرکز کاردرمانی ایران زمین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی  سنسوری روم کلیک کنید.

بخش آموزش پیش دبستانی در مرکز کاردرمانی ایران زمین

کلینیک توانبخشی ایران زمین در این قسمت به آموزش پیش دبستانی مفاهیم (کوچک و بزرگ، بلند و کوتاه، مهارت های رنگامیزی، مهارت های پیش ریاضی، لوحه نویسی و…) و آماده سازی کودک برای تست ورود به دبستان و همچنین درمان مشکلات اختلال یادگیری درطول دوره تحصیل کودکان می پردازد.

گفتار درمانی ایران زمین

خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان جناب آقای دکتر صابر در ایران زمین در زمینه توانبخشی در منزل شامل کاردرمانی در منزل و گفتار درمانی در منزل برای مراجعینی که امکان رفت و آمد به کلینیک جامع توانبخشی را ندارند ارائه می شود.

کاردرمانی و گفتاردرمانی آنلاین در مرکز کاردرمانی ایران زمین

همچنین خدمات کاردرمانی و گفتار درمانی به صورت آنلاین برای مراجعین شهرستان ها و بیمارانی که در خارج از کشور حضور دارند برنامه ریزی شده است. مراجعین می توانند به صورت ویدئو کال مورد ارزیابی قرار گرفته و توسط دکتر صابر ویزیت شوند و برنامه درمانی خود را به صورت آنلاین با درمانگران مجرب مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی دریافت نمایند

ساکنین خیابان های اطراف ایران زمین مانند : خیابان هرمزان،  بلوار دادمان ، خیابان خوردین ، خیابان مهستان ، خیابان گلستان ، خواجه بیگی ، خیابان فروزان ، پیروزان،  مهرگان و بلوار پاکنژاد کلینیک توانبخشی مرکز کاردرمانی _ گفتار درمانی دکتر صابر در غرب تهران پذیرای شما بیماران عزیز میباشد.

متخصص گفتاردرمانی ارتباط

متخصص گفتاردرمانی ارتباط| گفتاردرمانی کودکان| گفتاردرمانی پاسداران

هدف گفتاردرمانی ارتباط، بهبود مهارت های ارتباطی و هئایت تاخیر ها و اختلالات مربوط به درک زبان است. گفتاردرمانی ارتباط می تواند فواید بسیار زیادی برای کودکان و بزرگسالان همچون…

بهترین کاردرمانی و بهترین گفتار درمانی در تهران

کاردرمانی در تهران – کلینیک کاردرمانی خوب در تهرانکلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی در تهرانپارسکاردرمانی و گفتار درمانی  در نیاورانبهترین کلینیک کاردرمانی در سعادت آباد کاردرمانی در ستارخانمرکز کاردرمانی در پاسدارانبهترین گفتار درمانی و کاردرمانی در شمال تهران کاردرمانی در شرق تهران کاردرمانی در پونکبهترین کلینیک کاردرمانی در ولنجک –گفتار درمانی در فرمانیهبهترین کاردرمانی در شهرک غربمرکز کاردرمانی خوب غرب تهرانکاردرمانی و گفتار درمانی در شریعتیبهترین مراکز کاردرمانی در مرزدارانکاردرمانی  در جنت آباد– مرکز گفتار درمانی  در سعادت آبادمرکز گفتار درمانی خوب در فرمانیه گفتار درمانی در ستارخانمرکز گفتار درمانی در ولنجکگفتار درمانی خوب در پاسدارانبهترین گفتار درمانی در تهرانپارسکلینیک گفتار درمانی در شرق تهرانمرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهرانکلینیک گفتار درمانی در مرزدارانمرکز کاردرمانی خوب دهکده المپیک بهترین کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر- بهترین مرکز کاردرمانی تهران نو –کاردرمانی خوب در افسریه-بهترین مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی در انقلابکاردرمانی در منظریهبهترین کلینیک کاردرمانی در ظفر

بهترین مراکز کاردرمانی در ایران زمین

کاردرمانی در ایران زمین،کاردرمانی در خیابان هرمزان، کاردرمانی خوب در بلوار دادمان ، بهترین مرکز کاردرمانی درخیابان خوردین ، کلینیک کاردرمانی در خیابان مهستان ، بهترین مرکز کاردرمانی در خیابان گلستان ، مرکز کاردرمانی در خواجه بیگی ، مرکز کاردرمانی خوب در خیابان فروزان ، بهترین کاردرمانی در پیروزان، کاردرمانی در مهرگان، کلینیک کاردرمانی در بلوار پاکنژاد

بهترین مراکز گفتار درمانی در ایران زمین

گفتار درمانی در خیابان هرمزان، گفتار درمانی خوب در بلوار دادمان ، بهترین مرکز گفتار درمانی درخیابان خوردین ، کلینیک گفتار درمانی در خیابان مهستان ، بهترین مرکز گفتار درمانی در خیابان گلستان ، مرکز گفتار درمانی در خواجه بیگی ، مرکز گفتار درمانی خوب در خیابان فروزان ، بهترین گفتار درمانی در پیروزان، گفتار درمانی در مهرگان، کلینیک گفتار درمانی در بلوار پاکنژاد

error: Content is protected !!