ارگوتراپیست مهدی صابر

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی صادقیه

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر – بهترین کاردرمانی در صادقیه- بهترین گفتار درمانی در صادقیه

سر فصل مطالب

بسیاری از والدین به دنبال یک مرکز گفتار درمانی در صادقیه یا کاردرمانی در صادقیه هستند که خدمات توانبخشی و بازی درمانی را در صادقیه به بهترین نحو ارائه نماید. بهترین کلینیک کاردرمانی صارقیه و مرکز گفتاردرمانی آقای دکتر صابر در نزدیکی خیابان صادقیه به توانبخشی کودکان و بزرگسالان در زمینه کاردرمانی و گفتاردرمانی صادقیه می پردازد. مرکز کاردرمانی و مرکز گفتار درمانی غرب تهران دکتر صابر از بهترین کلینیک های نزدیکی فلکه های صادقیه  و مراکز گفتار درمانی در صادقیه می باشد. از مواردی که مرکز توانبخشی دکتر صابر را از دیگر کلینیک توانبخشی در فلکه صادقیه متفاوت میکند، میتوان به خدمات پیشرفته و روز دنیا در زمینه کاردرمانی و گفتار درمانی همچنین بازی درمانی در صادقیه اشاره کرد که توسط 54 نیروی متخصص کاردرمان پیشرفته و گفتار درمان پیشرفته و روانشناسان مجرب به صورت تیمی ارائه میگردد. بررسی دقیق اختلالات کودکان توسط دکتر اوتیسم و دکتر بیش فعالی و تشخیص سریع و درمان به موقع آنان از دیگر مزایای مرکز توانبخشی دکتر صابر می باشد. در این متن به معرفی کاردرمانی در صادقیه- گفتار درمانی در صادقیه- گفتاردرمانی صادقیه- بازی درمانی در صادقیه- دکتر اوتیسم پرداخته می شود.

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی  جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایادر پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران .در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید 

کلینیک توانبخشی دکتر صابر

صادقیه محله ای در غرب تهران است . پیش از انقلاب ایران نام این محله آریا شهر بوده است .فلکه صادقیه اکنون در بردارنده محله های از جمله صادقیه ، صادقیه شمالی ، ارمکان،  بلوار فردوس است. بخشی از صادقیه در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته است .بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه میباشد که از فلکه دوم آریاشهر آغاز میشود به سمت شمال ادامه دارد. فلکه دوم صادقیه در این محله قرار دارد که بزرگراه محمدعلی جناح از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال ، بزرگراه آیت الله کاشانی از غرب و خیابان ستارخان از شرق را به هم وصل میکند.در جنوب غربی میدان صادقیه ایستگاه متروی صادقیه جای گرفته است.صادقیه از شرق به شهرک ژاندارمری،  از شمال به شهرک هما و از غرب به منطقه ابوذر محدود میشود. در این مطلب به معرفی بخش های مختلف کاردرمانی در صادقیه، گفتار درمانی در صادقیه، بازی درمانی در صادقیه و معرفی دکتر اوتیسم و دکتر بیش فعالی در صادقیه پرداخته می شود

صادقیه در میان ۴ بزرگراه ، بزرگراه حکیم در شمال ، بزرگراه شیخ فضل اله نوری در جنوب ، بزرگراه اشرفی اصفهانی در غرب و بزرگراه یادگار امام در شرق قرار گرفته است. که برای بهبود وضعیت ترافیک محله صادقیه موثر بوده است. با این وجود بهترین مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی خوب دکتر صابر در غرب تهران پذیرای شما بیماران عزیز میباشد.

بهترین کلینیک توانبخشی کاردرمانی و گفتار درمانی در صادقیه

بیماران در فلکه صادقیه در حیطه کودکان اوتیسم ، بیش فعالی و نقص توجه( ADHD  ) ، کاردرمانی در اختلالات یادگیری، کاردرمانی در دیستروفی عضلانی ، کاردرمانی در سی پی (  فلج مغزی ) ، گفتار درمانی در لکنت زبان و تاخیر گفتاری و اختلالات تلفظی،  کاردرمانی در یکپارچگی حسی(  SPD-SID ) و اختلالات ژنتیک از جمله سندروم داون و همچنین کاردرمانی در زمینه مشکلات ارتوپدی کودکان مانند صافی کف پا ، پا ضربدری ، پا پرانتزی میتوانند از امکانات بهترین کلینیک توانبخشی در آریاشهر بهره مند شوند.

قابل ذکر است بهترین مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی خوب در محله صادقیه به مراجعین در حیطه توانبخشی کاردرمانی و گفتار درمانی در زمینه ام اس ، کاردرمانی و گفتار درمانی در پارکینسون آماده ارائه خدمات میباشد.

بخش کاردرمانی کودکان و گفتاردرمانی در صادقیه

آب درمانی در اوتیسم

یکی از  روش های نوین درمانی می باشد که در کلینیک کاردرمانی صادقیه  و مرکز گفتار درمانی صادقیه به صورت کاملا حرفه ای  به درمان مشکلات شناختی و کاهش میزان رفتار های کلیشه ای و بیقراری کودکان اوتیسم با استفاده ازامکانات نوین مرکز شامل تردمیل در آب، تخته تعادل در آب، پلکان در آب، مشکلات حسی، و…. فعالیت میکنند‌.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در اوتیسم کلیک کنید

تست های تخصصی هوش در فلکه صادقیه

این زمینه شامل تمامی تست های تشخیصی در زمینه  هوش مانند  تست وکسلر و بینه برای تعیین بهره هوشی و تست های تشخیص در زمینه حافظه و توجه، توانایی های کلامی و سطح رشدی کودکان، فعالیت می کنند که به صورت تخصصی در مرکز جامع توانبخشی صادقیه  استفاده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی تست های تخصصی هوش کلیک کنید

دکتر اوتیسم در صادقیه

تشخیص دقیق اوتیسم در کلینیک گفتار درمانی صادقیه توسط بهترین متخصص اوتیسم به تسهیل روند درمان کودکان اوتیسم تاثیر گذار می باشد. یک کاردرمانی خوب در محدوده صادقیه با انجام تست های تشخیصی و تعیین شدت اوتیسم در کودکان می تواند موجب پیشرفت روند درمان در کودکان شود.

گفتار درمانی در اوتیسم در میدان صادقیه

در قسمت های گفتار درمانی کلینیک توانبخشی خیابان صادقیه آقای دکتر صابر ،نگاه خاص و حرفه ای به درمان کودک اوتیسم وجود دارد. به صورتی که در این قسمت با استفاده از روش های جدید گفتار درمانی از جمله پی آر تی(  prt ) ، روش پکس، روش تیچ، تئوری ذهن، و داستان های اجتماعی برای کودک اوتیسم به درمان گفتار درمانی در صادقیه  به صورت ویژه  پرداخته می شود.

گفتاردرمانی کودکان در صادقیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه روی کلمه گفتار درمانی درکودک اوتیسم کلیک کنید.

گفتار درمانی در فلج مغزی

در درمان کودکان فلج مغزی چهار مورد ،دیسفاژی (اختلال بلع)، دیزآرتری، آبریزش دهان و درک از کلام مورد اهمیت است که گفتار درمانی صادقیه  در این زمینه ها کاملا به صورت تکنیکی مشغول به فعالیت هستند.

گفتار درمانی در لکنت زبان در صادقیه

برای درمان لکنت زبان چهار مسئله، نوع لکنت زبان، سن کودک،شروع اختلال، شدت لکنت زبان بسیار مهم است. کلینیک گفتار درمانی صادقیه آقای دکتر صابر در این زمینه  به صورت کاملا تخصصی عمل می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه لکنت زبان کلیک کنید

کاردرمانی ذهنی در میدان صادقیه

قسمت کاردرمانی ذهنی درصادقیه به صورت خاص  در مواردی نظیر تفکر انتزاعی، درک، شناخت، هوش، حل مسئله و افزایش مهارت های ذهنی کودکان با توجه به تفاوت سن تقویمی و سن ذهنی کودکان به درمان می پردازند. کاردرمانی ذهنی در درمان سندروم داون و عقب مانده ذهنی، بیش فعالی و نقص توجه، اختلالات یادگیری و اوتیسم کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی ذهنیکلیک کنید

کاردرمانی جسمی در صادقیه

کلینیک کاردرمانی کودکان  در فلکه صادقیه به مشکلات جسمی مانند دیرنشستن،ضعف عضلات، تاخیر در راه رفتن، مشکلات ارتوپدیک مثل پاپرانتزی، صافی کف پا و… همچنین افزایش مهارت های تعادلی کودک خدمات دهی میکند.کاردرمانی جسمی در کودک فلج مغزی و کودک با اختلالات حرکتی  کاربرد دارد.

کاردرمانی جسمی در صادقیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی جسمیکلیک کنید.

کاردرمانی یکپارچگی حسی – درکی حرکتی در خیابان صادقیه

کاردرمانی حسی SI در میدان صادقیه جناب آقای دکتر صابر در این قسمت به هماهنگی حرکتی از جمله هماهنگی دو دست با هم، هماهنگی چشم و دست، هماهنگی پاها،  هماهنگی چشم و پا و افزایش توجه حرکتی پرداخته می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی یکپارچگی حسی حرکتی کلیک کنید.

ماساژ درمانی در مرکز کاردرمانی صادقیه( آریاشهر)

ماساژ درمانی کودکان باعث کاهش بیش فعالی، بیقراری، افزایش توجه و تمرکز پرداخته می شود. همچنین در زمینه مشکلات حسی کودکان در کلینیک کاردرمانی صادقیه مشغول به فعالیت هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی ماساژ درمانی کلیک کنید

آب درمانی در صادقیه

چون وزن کودک فلج مغزی در داخل آب نسبت به بقیه مواقع کاهش پیدا می کند، می توان تمرینات ویژه‌ای را در جهت تقویت عضلات ، افزایش تعادل و همچنین کاهش ترس از افتادن این کودکان در داخل آب درمانی تخصصی  مرکز جامع توانبخشی صادقیه مورد استفاده قرار داد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در فلج مغزی کلیک کنید

اتاق تاریک در مرکز کاردرمانی در صادقیه

بهترین مرکز کاردرمانی در صادقیه با استفاده از سیستم های کامپیوتری در بهبود ادراک بینایی، بهبود حرکات چشمی و سرعت پردازش بینایی و توجه دیداری در کودکان به مدیریت آقای دکتر صابر به درمان مشغول هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق تاریک کلیک کنید

سنسوری روم در صادقیه

یکی از به روز ترین روش های درمانی مرکز توانبخشی صادقیه در کودکان می باشد که بااستفاده از ابزار و وسایل دیجیتالی برای افزایش توجه و تمرکز، تحمل کاری، دستور پذیری، افزایش سرعت پردازش ذهنی و کلامی و کنترل حرکات اضافی کودکان کمک می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی  سنسوری روم کلیک کنید.

بازی درمانی در صادقیه

بخش بازی درمانی در کلینیک توانبخشی صادقیه در کودکان با اختلال وسواس و مشکلات ارتباطی  اختلال اضطراب ، دوست یابی و کودکان اختلالات یادگیری و.. تاثیر گذار می باشد.  روش های بازی درمانی متفاوت  به اصلاح و ایجاد رفتار های مناسب اجتماعی در زمینه فردی و گروهی کمک می کند. همچنین از تکنیک های حساسیت زادیی در درمان مشکلات وسواس و درگیری های خلقی کودکان استفاده می شود.

بازی درمانی کودکان در صادقیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بازی درمانی کلیک کنید.

رفتار درمانی در صادقیه

در این قسمت  کودکان با مشکلات رفتاری نظیر بیش فعالی، اوتیسم ، پرخاشگری،  و… با استفاده ازروش های رفتار درمانی کودکان توسط متخصصان رفتار درمانی کلینیک کاردرمانی صادقیه به کنترل و اصلاح رفتار های ناهنجار در کودکان و ایجاد رفتار های مناسب و صحیح در کودکان کمک می شود.

بخش تعدیل حسی (حی وستیبولار،حس عمقی،حس بینایی،حس لامسه)

از امکانات تخصصی مرکز گفتار درمانی صادقیه و مرکز کاردرمانی صادقیه  آقای دکتر صابر قسمت حسی می باشد.برای درمان مشکلات حسی کودکان ابتدا ارزیابی دقیق انجام می گیرد و بیش حسی و کم حسی در همه حس های کودک مشخص می شود.سپس برنامه درمانی از حس های پایه شروع می شود. قسمت تعدیل حسی بر درمان حرفه ای مشکلات حسی در کودکان اختلال یکپارچگی حسی، اوتیسم ، بیش فعالی  و…. کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بخش تعدیل حسی کلیک کنید.

کاردرمانی دست در صادقیه

کاردرمانی دست مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی صادقیه جهت بالا بردن مهارت های دستی کودکان، تقویت حرکات ظریف در انگشتان و آموزش مهارت های پیش نوشتاری و تقویت مهارت های خود یاری به صورت تخصصی خدمت رسانی میکنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کاردرمانی دست کلیک کنید.

اتاق شنیداری در مرکز گفتاردرمانی صادقیه

دیگر بخش های مرتبط با گفتار درمانی صادقیه  بخش اتاق شنیداری است که با استفاده از ابزارهای پیشرفته و برنامه های شنیداری طراحی شده تحت نظر کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر به درک شنیداری و تقویت حافظه شنیداری ، همچنین افزایش توجه شنیداری و درک مطلب در کودکان کمک بسیاری می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق شنیداری کلیک کنید

بخش آموزش پیش دبستانی در صادقیه

مرکز توانبخشی صادقیه  در این بخش به آموزش مفاهیم پیش از مدرسه مانند مفاهیم (کوچک و بزرگ، بلند و کوتاه، مهارت های پیش ریاضی، مهارت های رنگامیزی، لوحه نویسی و…) همچنین آمادگی کودک جهت تست ورود به دبستان و در مرحله آخر حل مشکلات یادگیری در زمان تحصیل کودکان با اختلالات یادگیری خاص به ارائه درمان های پیشرفته می پردازد.

خدمات کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر در صادقیه در زمینه توانبخشی در منزل شامل کاردرمانی در منزل و گفتار درمانی در منزل برای مراجعینی که امکان رفت و آمد به مرکز  جامع توانبخشی را ندارند ارائه می شود.

کاردرمانی و گفتار درمانی آنلاین

کاردرمانی و گفتاردرمانی صادقیه به  صورت آنلاین برای مراجعین شهرستان ها و بیمارانی که در خارج از کشور حضور دارند برنامه ریزی شده است. مراجعین می توانند به صورت ویدئو کال توسط دکتر صابر مورد ارزیابی قرار گرفته و برنامه درمانی خود را به صورت آنلاین با درمانگران مجرب کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی دریافت نمایند.

خیابان های ابوذر ، فرزانگان ، سازمان آب،  فلکه اول و دوم صادقیه ، مرزداران ، پیامبر ، خیابان قدیانی ، طرشت ، مرودشت ، رحمانی ، ستارخان ، یگانه شرقی ، اکرمی ، خرم رودی و پاییزان از خیابان های اصلی میدان صادقیه میباشند که مراجعین از این مناطق میتوانید به بهترین کلینیک توانبخشی کاردرمانی خوب و گفتار درمانی خوب دکتر صابر در غرب تهران مراجعه نمایید.

کلید واژه ها: کاردرمانی در صادقیه- گفتار درمانی در صادقیه- گفتاردرمانی صادقیه- بازی درمانی در صادقیه- دکتر اوتیسم

بهترین کاردرمانی و بهترین گفتار درمانی در تهران

 مرکز کاردرمانی در تهران – بهترین کلینیک کاردرمانی در تهران گفتار درمانی و کاردرمانی در تهرانپارس کاردرمانی و گفتار درمانی در نیاورانکاردرمانی خوب در سعادت آباد مرکز کاردرمانی خوب در ستارخان مرکز کاردرمانی خوب در پاسداران کاردرمانی خوب در شمال تهرانبهترین کاردرمانی در شرق تهران کاردرمانی در پونکبهترین کلینیک کاردرمانی در ولنجک –گفتار درمانی خوب  در فرمانیه کلینیک کاردرمانی در شهرک غربمرکز کاردرمانی خوب غرب تهرانمرکز کاردرمانی و گفتار درمانی در شریعتیبهترین کلینیک کاردرمانی در مرزدارانمرکز کاردرمانی  در جنت آبادکلینیک گفتار درمانی در سعادت آبادبهترین گفتار درمانی در فرمانیه کلینیک گفتار درمانی در ستارخانگفتار درمانی در ولنجکبهترین مرکز گفتار درمانی در پاسدارانکلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی در تهرانپارسبهترین گفتار درمانی در شرق تهرانکلینیک گفتار درمانی  در غرب تهرانبهترین مرکز گفتار درمانی در مرزدارانبهترین مرکز کاردرمانی دهکده المپیک بهترین کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر- کاردرمانی خوب در تهران نو – کاردرمانی خوب در افسریه-بهترین مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی در انقلاب مرکز گفتار درمانی در منظریهمرکز کاردرمانی در ظفر

بهترین مراکز کاردرمانی در صادقیه

کاردرمانی در خیابان های ابوذر ، بهترین کاردرمانی در فرزانگان ، کاردرمانی خوب در سازمان آب، مرکز کاردرمانی در  فلکه اول و دوم صادقیه ، کلینیک کاردرمانی در مرزداران ، بهترین مرکز کاردرمانی در  پیامبر ، بهترین کلینیک کاردرمانی در خیابان قدیانی ، مرکز کاردرمانی خوب در طرشت ، کلینیک کاردرمانی خوب در مرودشت ، کاردرمانی در  رحمانی ، بهترین کاردرمانی در  ستارخان ، کاردرمانی خوب در یگانه شرقی ، کاردرمانی در اکرمی ، بهترین مرکز کاردرمانی در خرم رودی ، کاردرمانی در پاییزان، کاردرمانی در صادقیه، گفتار درمانی در صادقیه، گفتاردرمانی صادقیه،  بازی درمانی در صادقیه، دکتر اوتیسم

بهترین مراکز گفتار درمانی در صادقیه

گفتار درمانی در خیابان های ابوذر ، بهترین گفتار درمانی در فرزانگان ، گفتار درمانی خوب در سازمان آب، مرکز گفتار درمانی در  فلکه اول و دوم صادقیه ، کلینیک گفتار درمانی در مرزداران ، بهترین مرکز گفتار درمانی در  پیامبر ، بهترین کلینیک گفتار درمانی در خیابان قدیانی ، مرکز گفتار درمانی خوب در طرشت ، کلینیک گفتار درمانی خوب در مرودشت ، گفتار درمانی در  رحمانی ، بهترین گفتار درمانی در  ستارخان ، گفتار درمانی خوب در یگانه شرقی ، گفتار درمانی در اکرمی ، بهترین مرکز گفتار درمانی در خرم رودی ، گفتار درمانی در پاییزان، کاردرمانی در صادقیه، گفتار درمانی در صادقیه، گفتاردرمانی صادقیه، بازی درمانی در صادقیه، دکتر اوتیسم

error: Content is protected !!