ارگوتراپیست مهدی صابر

کاردرمانی و گفتاردرمانی در پونک

کلینیک گفتاردرمانی و کاردرمانی در پونک دکتر صابر – مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی در پونک – کاردرمانی و گفتاردرمانی در پونک

سر فصل مطالب

مراکز گفتار درمانی و کاردرمانی متعددی در سطح شهر تهران مشغول به فعالیت می باشند، اما همیشه لزوم  وجود یک مرکز مجهز و خوب کاردرمانی و گفتار درمانی که همه نیازهای مراجعین را در نظر گرفته و خدمات درمانی مناسبی را ارائه دهد ، در هر محله تهران احساس می شود. مرکز کاردرمانی پونک و گفتاردرمانی پونک دکتر صابر یک مرکز جامع توانبخشی می باشد که در حیطه کودکان و بزرگسالان فعالیت می نماید. بیش از 46 نفر کادر درمان مجرب در حیطه گفتاردرمانی، کاردرمانی و روانشناسی، بازی درمانی در پونک و تست هوش در دو شعبه این مرکز مشغول به فعالیت می باشند. امکاناتی نظیر کاردرمانی جسمی، کاردرمانی ذهنی، کاردرمانی تعادلی، کاردرمانی دست، SI ، سنسوری روم، ماساژ درمانی، آب درمانی، اتاق شنیداری، اتاق تاریک، گفتاردرمانی از نکات متمایز کننده مرکز توانبخشی پونک می باشد.

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

کلینیک توانبخشی غرب تهران

به علل مختلف ،اینکه در هر منطقه تهران یک مرکز تخصصی گفتار درمانی و کاردرمانی با کادر مجرب یافت شود امکان پذیر نیست. کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی جناب آقای صابر جزو بهترین مراکز کاردرمانی و گفتار درمانی تهران می باشد که با دارا بودن دو شعبه در غرب و شرق تهران این امکان را برای مراجعین محترم ایجاد کرده است که به راحتی از منطقه پونک و مناطق اطراف آن به کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی ما مراجعه و در محیطی آرام و مجهز خدمات درمانی دریافت نمایند.

کاردرمانی در پونک

منطقه پونک، محله‌ای گران قیمت و مدرن است که از سه قسمت پونک شمالی، پونک جنوبی و پونک شرقی تشکیل شده است. این محله در شمال غرب تهران واقع شده است. پونک با دارا بود تراکم جمعیت بالا و وجود مراکز تجاری مختلف منطقه پر ترددی به حساب می اید، خیابان‌های مهم  محله پونک شامل اشرفی اصفهانی، شهید مخبری (گلستان)،میرزابابایی، سردار جنگل، همیلا، بلوار عدل، خیابان زیتون و بلوار کمالی می باشد..

مرکز تخصصی کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای صابر در محله پونک نیز آماده ارائه خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی به مراجعین عزیز در سردارجنگل،بلوار عدل، اشرفی اصفهانی، خیابان میرزابابایی، همیلا، خیابان زیتون، بلوار کمالی، خیابان شهید مخبری و … می باشد.

ساکنین منطقه پونک به راحتی از طریق اتوبان های اطراف و یا با استفاده از مترو می توانند به مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی دکتر صابر مراجعه نمایند.

بهترین مراکز کاردرمانی و گفتاردرمانی تحت نظر جناب آقای دکتر صابر

گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران

گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر شرق تهران

گفتاردرمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران

مرکز کاردرمانی پونک و گفتار درمانی پونک شامل گفتار درمانی در اختلالات نورولوژیک کودک و بزرگسال، گفتار درمانی لکنت زبان،گفتاردرمانی وکاردرمانی در فلج مغزی، کاردرمانی و گفتار درمانی اوتیسم، گفتار درمانی و کاردرمانی در اختلالات یادگیری، گفتار درمانی و گفتاردرمانی در یکپارچگی حسی ، دیستروفی عضلانی، بیش فعالی و نقص توجه، سکته مغزی و ضایعات نخاعی و… می باشد.

بخش های درمانی کلینیک کاردرمانی پونک

کاردرمانی ذهنی در پونک:

در کاردرمانی ذهنی به افزایش سطح درکی و ذهنی کودکان در کلینیک کاردرمانی پونک پرداخته می شود. همچنین در زمینه افزایش توجه و قدرت استدلال کودکان تمرین می شود.

کاردرمانی جسمی در پونک:

در بخش کاردرمانی جسمی به تقویت عضلانی و جسمی و تسهیل روند رشد کودک پرداخته می شود. کودکان با مشکلات جسمی نظیر تاخیر حرکتی، فلج مغزی، اختلالات اسکلتی می توانند از خدمات کاردرمانی جسمی بهرمند شوند.

کاردرمانی بزرگسالان در پونک:

همچنین در بیماران بزرگسال نظیر بیماران ام اس، پارکینسون، سکته مغزی و آسیب های نخاعی این بخش کمک کننده است. کاردرمانی در بزرگسالان در حیطه جسمی در زمینه تقویت عضلانی، کشش عضلات، مهارت های تعادلی و بهبود مهارت های حرکتی بیمار فعالیت می کند.

آب درمانی در پونک:

آب درمانی در کودکان به بهبود مشکلات حسی وستیبولار و حس عمقی، افزایش دامنه حرکتی و تقویت عضلات کودکان به صورت تخصصی و انفرادی در مرکز آب درمانی کلینیک کاردرمانی غرب تهران – آب درمانی تخصصی کودکان اوتیسم پرداخته می شود.

اتاق تاریک در پونک:

اتاق تاریک بهبود توجهی و تمرکز، حافظه بینایی و افزایش ادراک بینایی در کودکان در بهترین مرکز کاردرمانی پونک انجام می گیرد.

اتاق تاریک کاردرمانی در پونک

ماساژ درمانی در پونک

ماساژ درمانی با ماساژ های تخصصی در زمینه تعدیل حس لامسه و عمقی در کاهش بیقراری کودکان موثر می باشد. در بهترین مرکز کاردرمانی پونک ماساژهای ضد اضطراب، ماساژ جهت افزایش هوشیاری کودک و… انجام می گیرد.

سنسوری روم در پونک

سنسوری روم  استفاده از مدالیته های دیجیتالی و الکترونیکی بر پایه علم توانبخشی جهت افزایش مهارت های هماهنگی و یکپارچگی حسی می باشد( کلینیک توانبخشی پونک)

سنسوری روم کاردرمانی در پونک

اتاق تعدیل حسی در میدان پونک:

اتاق تعدیل حسی به بهبود حس های پایه مانند گرما، سرما، لمس،بویایی و… (کاردرمانی در پونک) همچنین بهبود حس لمس و حساسیت لمسی می پردازد.

بازی درمانی و رفتاردرمانی در پونک

بازی درمانی و رفتار درمانی  در رفع و اصلاح رفتارهای آسیب رسان کودکان و ایجاد رفتارهای مناسب اجتماعی و ایجاد ارتباط در کودکان نقش مهمی را ایفا می کند.

کاردرمانی دست در پونک

کاردرمانی دست در جهت بهبود مهارت های دستی و استفاده از ابزار های مختلف در کودکان همچنین آماده سازی برای ورود به مدرسه و تسهیل مهارت های نوشتن و…. فعالیت می کند.

کاردرمانی تعادلی در میدان پونک

کاردرمانی تعادلی در بهبود مهارتهای تعادلی و حفاظتی کودکان (مرکز کاردرمانی خوب در پونک ) همچنین در بیماران بزرگسال با مشکلات تعادلی نظیر ام اس و پارکینسون کاربرد دارد.

اختلال جسمی کودکان در پونک

کاردرمانی در منزل در پونک

از دیگر خدمات کاردرمانی کلینیک توانبخشی غرب تهران، کاردرمانی در منزل می باشد که برای کودکان و بزرگسالانی که توانایی مراجعه به مرکز کاردرمانی دکتر صابر را ندارند طراحی شده است و متخصصین کاردرمانی مرکز با مراجعه به منزل بیمار و سنجش نیاز های خاص او در محیط منزل به ارائه تمرینات درمانی در محیط منزل می پردازند و روند درمان را در کودکان و بزرگسالان تسهیل می کند.

بخش آموزش پیش دبستانی در پونک

مرکز توانبخشی دکتر صابر با تجهیز بخش آموزش به صورت تخصصی به آموزش مفاهیم پیش دبستانی، مانند مفهوم اعداد، استدلال، شناخت مفاهیم و … پرداخته می شود. و کودکان را برای ورود به تست تخصصی دبستان آماده می کند.

بخش تست های هوش در پونک

در این بخش به انجام تمامی تست های تخصصی هوش، مانند تست هوش وکسلر، استنفورد بینه و تست های توجه و تست تمییز شنیداری پرداخته می شود.

کاردرمانی انواع توجه  تمرینات ویژه توجه و تمرکز (بهترین کلینیک کاردرمانی پونک)

بخش تعدیل حسی ( حس عمقیوستیبولارحس بینایی و..)

بخش های مرکز گفتاردرمانی در پونک

بخش گفتاردرمانی کودکان در میدان پونک:

در این بخش به بررسی مشکلات گفتاری کودکان، تاخیر گفتاری، اختلالات بلع، مشکلات تلفظی و ارتباطی کودکان پرداخته می شود.

گفتاردرمانی اختلالات تلفظی:

در زمینه مشکلات تلفظ حروف، نوک زبانی حرف زدن و لکنت زبان فعالیت می نماید.

اتاق شنبداری در پونک

در اتاق شنیداری به تقویت و بهبود مهارت های شنیداری در کودکان نظیر توجه شنیداری، تمییز شنیدای، بهبود مهارت های هجی حروف و…. پرداخته می شود.

گفتار درمانی در پونک

گفتاردرمانی بزرگسالان در محله پونک

گفتاردرمانی در پونک
گفتاردرمانی در لکنت زبان کودکان

در زمینه گفتاردرمانی بزرگسالان در سکته مغزی، پارکینسون و ام اس و همچنین بیماری های نورولوژیک ک بر روی گفتار بیمار تاثیر ارد بکار می رود. اختلالات بلع بیماران، مشکلات تلفظی بعد از آسیب و همچنین بهبود حجم تنفسی و مشکلات درک کلامی از مواردیست که در گفتاردرمانی بزرگسالان مورد درمان قرار می گیرد.

گفتاردرمانی و کاردرمانی آنلاین در مرکز توانبخشی پونک

مرکز توانبخشی دکتر صابر در جهت کاهش مشکلات مراجعین به مرکز توانبخشی نیاز به ایجاد گفتاردرمانی و کاردرمانی آنلاین در کلینیک را مطرح نموده است. متخصصین گفتاردرمانی و کاردرمانی مرکز توانبخشی پونک به صورت ویدیو کال با بیمار تماس حاصل کرده و مداخلات درمانی را ارائه می دهد. جناب آقای دکتر صابر به صورت دوره ای بیماران را ویزیت نموده و برنامه درمانی مناسب را برای هر بیمار به صورت تخصصی اراه می دهد.

بهترین مراکز گفتار درمانی در پونک

امکان پارک آسان خودرو در نزدیکی مرکز گفتار درمانی در منطقه پونک، دسترسی سریع به اتوبان های اصلی( نظیر بزرگراه هاشمی رفسنجانی، همت، یادگار امام و ستاری) و کادر متخصص و با تجربه این مرکز،کلینیک ما را به یکی از بهترین مراکز گفتار درمانی در منطقه پونک تبدیل کرده است. گفتاردرمانی این مرکز باعث می شود شما با صرف کمترین زمان به بهترین نتیجه درمانی برسد.

روش تخصصی نوین گفتار درمانی پونک دکتر صابر

دکتر اوتیسم در پونک

برای پیشرفت کودک اوتیسم در حیطه گفتاری نیاز به ارزیابی دقیق پزشکی و تعیین نقاط ضعف و قدرت کودکان اوتیسم می باشد. این امر به صورت حرفه ای توسط دکتر اوتیسم انجام می شود. پس از تشخیص دقیق سطح کودک برنامه درمانی خاص هر کودک اوتیسم توسط دکتر صابر ارائه و با کمک همکاران مجرب مرکز پیگیری می گردد.

دکتر بیش فعالی در پونک

دکتر صابر در زمینه درمان اختلالات بیش فعالی و نقص توجه با گرد هم آوری تکنیک های روز دنیا و ابزار های تخصصی و پیشرفته توانسته اند به نتایج مفیدی در کمترین زمان ممکن دست یابند. تکنیک های ماساژ درمانی کودکان در جهت آرامسازی و ایجاد کنترل در کودکان بیش فعال مصرف داروهایی نظیر ریتالین و مانند آن را به حد اقل رسانده است.

کاردرمانی در پونک

بهترین مراکز کاردرمانی در پونک

مرکز کاردرمانی دکتر صابر مجهز به بخش های مختلف جسمی و ذهنی با تجهیزات پیشرفته روز دنیا بوده و همین امر،مرکز ما را به بهترین کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی در منطقه پونک تبدیل کرده است. بیماران از محله های مجاور مانند سیمین بلوار، پونک، حصارک، باغ فیض و جنت آباد به راحتی به مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی ما دسترسی پیدا کرده و می توانند از خدمات توانبخشی فوق تخصصی این مرکز بهرمند شوند.

گفتاردرمانی در منزل در پونک

گفتار درمانی در منزل با ارائه خدمات گفتاردرمانی برای کودکان با نیازهای خاص نظیر اوتیسم، لکنت زبان، مشکلات تلفظی و تاخیر کلامی و بزرگسالان با مشکلات حرکتی که جهت مراجعه به مرکز با دشواری روبه رو هستند یا بیماران سکته مغزی با اختلالات بلع مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کاردرمانی و گفتاردمانی پونک

مناطق تحت پوشش بهترین کلینیک کاردرمانی در پونک- بهترین مرکز گفتار درمانی در پونک

گفتار درمانی در میدان پونک – گفتار درمانی در اشرفی اصفهانی-کلینیک گفتار درمانی در پونک- گفتار درمانی در سیمون بولیوار- گفتار درمانی در باغ فیض- گفتار درمانی در بزرگراه حکیم-مرکز گفتار درمانی پونک- گفتار درمانی در بزرگراه همت- گفتار درمانی در بزرگراه نیایش- گفتار درمانی در دره پونک- گفتار درمانی در عدل- گفتار درمانی در ایران زمین-مرکز توانبخشی در پونک-  گفتار درمانی در بلوار فکوری- بهترین گفتاردرمانی در پونک- گفتار درمانی در بلوار کمالی- گفتار درمانی پونک- گفتار درمانی در سردار جنگل- گفتار درمانی در مخبری- گفتار درمانی در میرزابابایی- بهترین مرکز گفتار درمانی در پونک-گفتار درمانی در همیلا- گفتار درمانی در زیتون- گفتار درمانی خوب در پونک-گفتار درمانی در المهدی- گفتار درمانی در چمران- گفتار درمانی در فلکه دوم صادقیه- گفتار درمانی در چهاردیواری- کلینیک توانبخشی در پونک-گفتار درمانی در بلوار پونک- گفتاردرمانی شمال تهران- گفتار درمانی در فلاح زاده- گفتار درمانی در گل افشان جنوبی- گفتار درمانی در شمالی- گفتار درمانی در بلوار ایوانک شرقی- گفتار درمانی در ایوانک غربی- گفتار درمانی در پونک(بهترین مراکز گفتار درمانی پونک)

کاردرمانی در میدان پونک – کاردرمانی در اشرفی اصفهانی- کاردرمانی پونک- کاردرمانی در سیمون بولیوار- کاردرمانی در باغ فیض- کاردرمانی در بزرگراه حکیم-کاردرمانی در بزرگراه همت-کلینیک کاردرمانی در پونک- کاردرمانی در بزرگراه نیایش- کاردرمانی در دره پونک- کاردرمانی در عدل- کاردرمانی خوب در پونک- کاردرمانی در ایران زمین- کاردرمانی در بلوار فکوری-کاردرمانی شمال تهران- کاردرمانی در بلوار کمالی-کاردرمانی غرب تهران- کاردرمانی در سردار جنگل-بهترین مرکز کاردرمانی پونک-  کاردرمانی در مخبری- کاردرمانی در میرزابابایی- کاردرمانی در همیلا- کاردرمانی در زیتون-کاردرمانی در پونک- کاردرمانی در المهدی- مرکز کاردرمانی در پونک- کاردرمانی در چمران- کاردرمانی در فلکه دوم صادقیه- مرکز توانبخشی در پونک- کاردرمانی در چهاردیواری- کاردرمانی در بلوار پونک- کاردرمانی در فلاح زاده- کلینیک توانبخشی در پونک- کاردرمانی در گل افشان جنوبی- کاردرمانی در شمالی- بهترین کاردرمانی در پونک- کاردرمانی در بلوار ایوانک شرقی- کاردرمانی در ایوانک غربی( بهترین مراکز کاردرمانی پونک)

بیشتر بدانیم

مرکز تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم
 اوتیسم در کودکان چیست ؟
لکنت زبان در کودکان
فلج مغزی در کودکان
اختلال یادگیری در کودکان
یکپارچگی حسی چیست؟
دیستروفی عضلانی چیست؟
بیش فعالی در کودکان چیست؟
نقص توجه  در کودکان چیست؟
متخصص کاردرمانی در منزل
مرکز کاردرمانی کودکان
بهترین کلینیک کاردرمانی در تهران
متخصص گفتار درمانی در منزل
کلینیک گفتاردرمانی کودکان
بهترین مرکز گفتاردرمانی در تهران

بهترین مراکز کاردرمانی و بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران

بهترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی در تهرانپارس

مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی در نیاوران

مرکز کاردرمانی سعادت آباد

بهترین مرکز کاردرمانی در ستارخان

کلینیک کاردرمانی در پاسداران

بهترین کلینیک کاردرمانی در شمال تهران

مرکز کاردرمانی در شرق تهران

بهترین کلینیک  کاردرمانی در پونک

بهترین مرکز کاردرمانی در ولنجک

بهترین کاردرمانی در فرمانیه

کلینیک کاردرمانی در شهرک غرب

مرکز کاردرمانی غرب تهران

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی در شریعتی

بهترین کاردرمانی در مرزداران

مراکز توانبخشی در سیدخندان 

کاردرمانی در جنت آباد

بهترین مرکز کاردرمانی دهکده المپیک

بهترین گفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر

کاردرمانی  و گفتار درمانی در تجریش

بهترین کاردرمانی و گفتاردرمانی در قلهک

کاردرمانی و گفتار درمانی خوب در تهرانسر

مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی در ونک

کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی در نارمک

بهترین گفتار درمانی و کاردرمانی پیروزی

 گفتار درمانی سعادت آباد

بهترین مرکز گفتار درمانی ستارخان

گفتار درمانی ولنجک

گفتار درمانی پاسداران

بهترین مرکز گفتار درمانی در شرق تهران

گفتار درمانی غرب تهران

بهترین مرکز گفتار درمانی اتیسم در تهران

مراکز گفتار درمانی در مرزداران

توانبخشی نیاوران

کاردرمانی در جنوب تهران

گفتار درمانی در جنوب تهران

کاردرمانی و گفتار درمانی در انقلاب

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی در یوسف آباد

کاردرمانی خوب در منظریه

بهترین کاردرمانی در ظفر

مرکز کاردرمانی تهران نو

کاردرمانی در افسریه

۶ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • بچه من در ارتباط با دیگران خیلی بد قلق هست من می تونم بگم یکی از بهترین چیزهایی که داخل کلینیک آقای دکتر صابر دیدم اینکه اگر بچم با یکی از کاردرمانگران همکاری نمی کرد می توانست با درمانگر دیگری بردارم مرسی از خدماتتون

    پاسخ
  • پسرم پویا بیش فعالی داشت طوری که بخاطر بچم هیچ جا نمی تونستم برم حتی با دارو هم آروم نشد ولی ۴ ماهه رفتم کلینیک آقای دکتر صابر خیلی آروم تر شده طوری که حتی فامیل هم متوجه آروم شدن پویا شدن خیییلی ممنون آقای دکتر

    پاسخ
  • الهام پورصالح
    خرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب.ظ

    سلام مامان پارسا هستم ، بعد از بردن پارسا به کلینیک های مختلف برای تاخیر گفتاریش به نتیجه مطلوبی نرسیدیم تا این که آوردمش کلینیک دکتر صابر هنوز چندی نگذشته که خداروشکر پارسا خیلی گفتارش بهتر شده و میخواستم از دکتر صابر و کادر درمانی مجرب ایشون تشکر کنم .

    پاسخ
  • از اقای دکتر صابر ممنونم از اینکه میتونیم هم به صورت حضوری و مراجعه به کلینیک به درمان بپردازیم هم به صورت آنلاین که واقعا تاثیرات بسیار مثبتی دارد

    پاسخ
  • هزینه ویزیت های توانبخشی در کلینیک های آقای دکتر صابر با توجه به خدمات خیلی خوبشون نسبت به بقیه جاها پایین تر هست متشکرم

    پاسخ
  • درمانگرای کلینیک دکتر صابر خیلی با حوصله و صبور کار می کنند و آقای دکتر هم ارزیابی و تشخیصشون فوق العادس بابت همه چیز ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.