ارگوتراپیست مهدی صابر

بهترین مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی در جنت آباد

کلینیک گفتار درمانی در جنت آباد| بهترین مرکز کاردرمانی جنت آباد|توانبخشی دکتر صابر

سر فصل مطالب

بهترین مرکز کاردرمانی و مرکزگفتار درمانی آقای دکتر صابر در حوالی خیابان جنت آباد  به توانبخشی کودکان و بزرگسالان درزمینه کاردرمانی خوب و گفتار درمانی خوب میپردازد. کلینیک کاردرمانی و کلینیک گفتار درمانی غرب تهران دکتر صابر از بهترین کلینیک های جنت آباد و مراکز گفتار درمانی خوب در خیابان جنت آباد  میباشد. تجهیزات  پیشرفته و روز دنیا در زمینه کاردرمانی و گفتار درمانی از مواردی هستند که مرکز توانبخشی دکتر صابر را از دیگر مراکز توانبخشی در بلوار جنت آباد متمایز میکند. که توسط ۴۸ نیروی متخصص کاردرمان خوب و گفتار درمان پیشرفته و روانشناسان مجرب به صورت گروهی ارائه میگردد. نام یکی از محله هایی که در شمال غرب تهران و در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد جنت آباد است .جنت آباد از غرب به محله شهران ، از شمال به حصارک ، از شرق به محله های پونک و چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت اله کاشانی میرسد.محله جنت آباد به  سه بخش جنت آباد شمالی ، جنت آباد جنوبی و جنت آباد مرکزی تقسیم میشود.بلوار جنت آباد از جاده حصارک شروع شده و به خیابان آیت اله کاشانی منتهی میشود.از شمال به جنوب ، بزرگراه آبشناسان،  بزرگراه همت ، خیابان چهار باغ ، خیابان ۳۵ متری لاله با بلوار جنت آباد،  چهارراه تشکیل میدهند.خیابان های ۲۰ و ۳۵ متری گلستان از خیابان های بزرگ اطراف بلوار جنت آباد میباشند. در این مطلب به معرفی بهترین کاردرمانی در جنت آباد- گفتار درمانی در جنت آباد- گفتاردرمانی جنت آباد- بازی درمانی جنت آباد و دکتر اوتیسم در این منطقه پرداخته می شود.

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

با توجه به قرار گرفتن محله جنت آباد در نزدیکی بزرگراه های شهید همت ، باکری و ستاری ، دسترسی ساکنین محله جنت آباد به اطراف خیلی آسان شده است . با این وجود بهترین کلینیک توانبخشی کاردرمانی _ گفتار درمانی دکتر مهدی صابر در غرب تهران با مجهزترین امکانات توانبخشی و کادر درمانی مجرب پذیرای شما بیماران عزیز میباشد.

بهترین مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی در محله جنت آباد

مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی در خیابان جنت آباد شامل : کاردرمانی در زمینه کودکان اوتیسم ، سی پی (  فلج مغزی ) ، سندروم ژنتیکی،  بیش فعالی و نقص توجه(  ADHD  ) ، اختلالات یادگیری ، اختلال یکپارچگی حسی(  SPD-SID ) ، دیستروفی عضلانی ، لکنت زبان ، تاخیر رشد کلامی و حرکتی ، مشکلات گفتار در زبان ، کندی حرکتی و بدفورمی های استخوانی عضلانی و … میباشد.

همچنین در زمینه بزرگسالان در بیماران سکته مغزی ، آسیب مغزی ، بیماران نورولوژیک،  درمان ام اس ، درمان پارکینسون، تومورهای مغزی و… به ارائه بهترین خدمات کاردرمانی و گفتار درمانی در منطقه جنت آباد میپردازند.

گفتاردرمانی در جنت آبادبخش کاردرمانی کودکان و گفتار درمانی

کاردرمانی جسمی در جنت آباد

مشکلات جسمی کودک مانند دیرنشستن،ضعف عضلات، تاخیر در راه رفتن، مشکلات ارتوپدیک مثل پاپرانتزی، صافی کف پا و… همچنین مشکلات مهارت های تعادلی کودک در این بخش درمانی مرکز کاردرمانی خیابان جنت آباد  درمان میشوند.کاردرمانی جسمی در کودک فلج مغزی و کودک با اختلالات حرکتی  به کار گرفته میشود.

دکتر بیش فعالی در جنت آباد

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی جسمی کلیک کنید.

تست های تخصصی هوش در مرکز کاردرمانی جنت آباد

این مرحله  شامل تمامی تست های تشخیصی در زمینه  هوش مانند  تست وکسلر و بینه برای تعیین بهره هوشی و آزمون های تشخیص در زمینه حافظه وتوجه، توانایی های کلامی و سطح رشدی کودکان، میباشد که به صورت تکنیکی در کلینیک جامع توانبخشی جنت آباد  کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی تست های تخصصی هوش کلیک کنید

دکتر اوتیسم در جنت آباد

تشخیص دقیق اختلال اوتیسم در کودکان توسط دکتر اوتیسم انجام می گیرد. مرکز اوتیسم دکتر صابر در حیطه گفتار درمانی در جنت آبادو کاردرمانی در جنت آباد شناخته شده است. تشخیص دقیق اختلالات اوتیسم و درمان به موقع علائم در کودکان اوتیسم موجب پیشرفت این کودکان در حیطه گفتار و درک محیطی می گردد. خدمات بازی درمانی اوتیسم نیز موجب آموزش رفتارهای مناسب به این کودکان می گردد.

گفتار درمانی اوتیسم در بلوار جنت آباد

در قسمت های گفتار درمانی  مرکز توانبخشی خیابان جنت آباد  ،نگاه تخصصی و تکنیکی  در درمان کودک اوتیسم وجود دارد. به روشی که در این قسمت  به صورت حرفه ای با استفاده از روش های نوین گفتار درمانی از جمله پی آر تی(  prt ) ، روش پکس، روش تیچ، تئوری ذهن، و داستان های اجتماعی برای کودک اوتیسم به درمان گفتار درمانی در خیابان جنت آباد  پرداخته میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه روی کلمه گفتار درمانی درکودک اوتیسم کلیک کنید.

گفتاردرمانی در جنت آباد

گفتار درمانی در فلج مغزی

دیسفاژی (اختلال بلع)، دیزآرتری، آبریزش دهان و درک از کلام  ۴ مسئله مهم در، درمان کودکان فلج مغزی میباشند که گفتار درمانی جنت آباد   در این زمینه ها کاملا به صورت حرفه ای فعالیت میکند.

گفتار درمانی در لکنت زبان

در، درمان لکنت زبان نوع لکنت زبان، سن کودک،شروع اختلال، شدت لکنت زبان بسیارحائز اهمیت است . کلینیک گفتار درمانی جنت آباد آقای دکتر صابر بخش ویژه ای را در این زمینه اختصاص داده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه لکنت زبان کلیک کنید

رفتار درمانی در مرکز کاردرمانی جنت آباد

گفتاردرمانی جنت آباد

به کارگیری این قسمت در  کودکان با مشکلات رفتاری نظیر بیش فعالی، اوتیسم ، پرخاشگری،  و… با استفاده ازروش های رفتار درمانی کودکان توسط متخصصان رفتار درمانی کلینیک کاردرمانی جنت آباد  به کنترل و اصلاح رفتار های ناهنجار در کودکان و ایجاد رفتار های مناسب و صحیح در کودکان کمک می شود.

کلید واژ های متن: کاردرمانی در جنت آباد- گفتار درمانی در جنت آباد- گفتاردرمانی جنت آباد- بازی درمانی جنت آباد- دکتر اوتیسم-

کاردرمانی ذهنی

با توجه به تفاوت سن تقویمی و سن ذهنی کودکان قسمت کاردرمانی ذهنی در محله جنت آباد در مواردی نظیر تفکر انتزاعی،  درک شناخت ، هوش ، حل مسئله و تقویت مهارت های ذهنی کودکان  به صورت کاملا تخصصی به درمان می پردازند. همچنین  کاردرمانی ذهنی در درمان سندروم داون و عقب مانده ذهنی، بیش فعالی و نقص توجه، اختلالات یادگیری، اوتیسم کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی ذهنی کلیک کنید

سنسوری روم در مرکز کاردرمانی جنت آباد

مرکز توانبخشی جنت آباد  در کودکان  برای افزایش  توجه و تمرکز، تحمل کاری، دستور پذیری، افزایش سرعت پردازش ذهنی و کلامی و کنترل حرکات اضافی کودکان با استفاده از ابزار و وسایل دیجیتالی از این روش جدید درمانی استفاده میکند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی  سنسوری روم کلیک کنید.

کاردرمانی یکپارچگی حسی – درکی حرکتی در خیابان جنت آباد

کاردرمانی حسی SI در جنت آباد ، در این بخش به هماهنگی حرکتی از جمله هماهنگی دو دست با هم، هماهنگی چشم و دست، هماهنگی پاها،  هماهنگی چشم و پا و… همچنین بالا بردن توجه حرکتی پرداخته می شود.

کاردرمانی در جنت آباد

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی یکپارچگی حسی حرکتی کلیک کنید.

آب درمانی اوتیسم

در کلینیک کاردرمانی خیابان جنت آباد   و کلینیک گفتار درمانی جنت آباد  به صورت کاملا حرفه ای  به درمان مشکلات شناختی و کاهش میزان رفتار های کلیشه ای و بیقراری کودکان اوتیسم با استفاده از وسایل جدید تردمیل در آب، تخته تعادل در آب، پلکان در آب، مشکلات حسی، و…. میپردازند.که از روش های جدید درمانی به حساب می آید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در اوتیسم کلیک کنید.

ماساژ درمانی در جنت آباد

ماساژ درمانی کودکان از مواردی است که باعث کاهش بیش فعالی، بیقراری، بالا بردن توجه و تمرکز در کودکان میشود. همچنین در زمینه مشکلات حسی کودکان در مرکز کاردرمانی جنت آباد  خدمات دهی میکنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی ماساژ درمانی کلیک کنید

آب درمانی در جنت آباد

وزن کودک فلج مغزی در داخل آب نسبت به بقیه مواقع کمتر است در نتیجه می توان تمرینات تخصصی را در جهت تقویت عضلات ، افزایش تعادل و همچنین کاهش ترس از افتادن این کودکان در داخل آب درمانی تخصصی  مرکز جامع توانبخشی جنت آباد مورد استفاده قرار داد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در فلج مغزی کلیک کنید

بخش تعدیل حسی (حس وستیبولار ، حی عمقی، حس بینایی، حس لامسه)

از خدمات ویژه کلینیک گفتار درمانی جنت آباد و مرکز کاردرمانی جنت آباد  آقای دکتر صابر بخش حسی  می باشد.که در این قسمت  ابتدا ارزیابی دقیق انجام می شود و بیش حسی و کم حسی در همه حس های  کودک مشخص می شود و برای درمان مشکلات حسی کودک فعالیت میکنند.سپس برنامه درمانی از حس های پایه شروع می شود.  بخش تعدیل حسی برای درمان تخصصی مشکلات حسی در کودکان اختلال یکپارچگی حسی، اوتیسم ، بیش فعالی  و…. کاربرد فراوانی دارد.

بازی درمانی در جنت آباد

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بخش تعدیل حسی کلیک کنید.

اتاق تاریک در مرکز کاردرمانی جنت آباد

بهترین مرکز کاردرمانی در جنت آباد  به مدیریت آقای دکتر صابر به درمان های پیشرفته ، برای بهبود ادراک بینایی، بهبود حرکات چشمی و سرعت پردازش بینایی و توجه دیداری در کودکان با استفاده از سیستم های کامپیوتری میپردازد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق تاریک کلیک کنید

بازی درمانی در جنت آباد

بخش بازی درمانی در مرکز توانبخشی جنت آباد در کودکان با اختلال وسواس و مشکلات ارتباطی  اختلال اضطراب ، دوست یابی و کودکان اختلالات یادگیری و.. بسیارتاثیر گذار میباشد.  در مرکز بازی درمانی جنت آباد به اصلاح و ایجاد رفتار های مناسب اجتماعی در زمینه فردی و گروهی با استفاده از روش های بازی درمانی ویژه پرداخته می شود. همچنین مرکز بازی درمانی جنت آباد از تکنیک های حساسیت زادیی در درمان مشکلات وسواس و درگیری های خلقی کودکان استفاده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بازی درمانی کلیک کنید.

کاردرمانی دست در مرکز کاردرمانی جنت آباد

کاردرمانی دست مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی جنت آباد  به صورت کاملا تخصصی جهت تقویت مهارت های دستی کودکان، افزایش حرکات ظریف در انگشتان و آموزش مهارت های پیش نوشتاری و تقویت مهارت های خود  میپردازد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کاردرمانی دست کلیک کنید.

اتاق شنیداری در جنت آباد

از دیگر بخش های مرتبط با گفتار درمانی جنت آباد بخش اتاق شنیداری است که با استفاده از ابزارهای  پیشرفته و برنامه های شنیداری طراحی شده مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی به سرپرستی  جناب آقای دکتر صابر به درک شنیداری و تقویت حافظه شنیداری ، همچنین تقویت  توجه شنیداری و درک مطلب در کودکان کمک بسیاری می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق شنیداری کلیک کنید

بخش آموزش پیش دبستانی در جنت آباد

در این آیتم کلینیک توانبخشی جنت آباد  با استفاده از تجهیزات پیشرفته به آموزش مفاهیم پیش از مدرسه مانند مفاهیم (کوچک و بزرگ، بلند و کوتاه، مهارت های پیش ریاضی، مهارت های رنگامیزی، لوحه نویسی و…) همچنین آمادگی کودک جهت تست ورود به دبستان و در مرحله آخر درمان مشکلات اختلالات یادگیری در زمان تحصیل کودکان با نیازهای متفاوت میپردازد.

گفتار درمانی در جنت آباد

مراجعینی که شرایط رفت و آمد به مرکز جامع توانبخشی را ندارند ، کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر در جنت آباد  در زمینه توانبخشی ، خدمات در منزل شامل  کاردرمانی در منزل و گفتار درمانی در منزل ارائه می دهد.

کاردرمانی و گفتار درمانی آنلاین

مرکز توانبخشی جناب آقای دکتر صابر در جنت آباد  برای مراجعین شهرستان ها و بیمارانی که در خارج از کشور حضور دارند کاردرمانی و گفتار درمانی به صورت آنلاین  برنامه ریزی شده است. مراجعین می توانند به صورت ویدئو کال مورد ارزیابی قرار گرفته و  توسط آقای دکتر صابر ویزیت شوند و برنامه درمانی خود را به صورت آنلاین از درمانگران با تجربه مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی دریافت نمایند.

از خیابان های اطراف محله جنت آباد میتوان به خیابان های مخبری، کبیری طامه،  شاهین ، شهران ، بعثت ، پژوهنده،  شهرک بهاران ، جوانمرد ، شعرا ، سیمین بولیوار ، ایرانشهر شمالی و جنوبی ، مهستان ، انصار المهدی ، کوهسار ، بلوار لاله شرقی ، مجاهد کبیر ، باهنر ، منوچهری ، سازمان برنامه ، نظری و مبعث اشاره کرد . که بیماران حیطه توانبخشی از این مناطق میتوانند به بهترین مرکز جامع توانبخشی دکتر صابر در غرب تهران مراجعه نمایند.

کلید واژ ها: کاردرمانی در جنت آباد- گفتار درمانی در جنت آباد- گفتاردرمانی جنت آباد- بازی درمانی جنت آباد- دکتر اوتیسم-

علائم بیش فعالی

علائم بیش فعالی | بهترین دکتر تشخیص بیش فعالی| تست بیش فعالی کودکان| دکتر صابر

علائم بیش فعالی و نقص توجه شامل بی­ توجهی، بیش فعالی و تکانش­گری است. الگوهای شناختی اختلال نقص توجه – بیش­ فعالی بر نقص در عملکردهای اجرایی و ناتوانی مهار…
کاردرمانی اتاق تاریک

کاردرمانی اتاق تاریک| تمرینات اتاق تاریک| تفاوت شکل از زمینه| تقویت توجه و تمرکز در کودکان

کاردرمانی اتاق تاریک به افرادی که دچار اختلالات حسی هستند کمک می کند و هم چنین به بکارگیری حواس مختلف آن ها کمک می کند. کاردرمانی اتاق تاریک و تمرینات اتاق تاریک…
تقویت توجه و تمرکز در کودکان

تقویت توجه و تمرکز کودکان| کاردرمانی بیش فعالی و نقص توجه| مرکز کاردرمانی سعادت آباد

 توجه انتخابی در پردازش و فیلترکردن اطلاعات وابسته در حضور محرکات نامربوط دخیل می‌باشد. مغز توسط اطلاعاتی از تمام بدن و محیط بمباران می‌گردد. اگر همه‌ی آن‌ها پردازش شوند، ظرفیت…

علت پاریکینسون چیست| علائم پارکینسون| درمان بیماری پارکینسون| مرکز کاردرمانی دکتر صابر

تحقیقات وسیعی در حیطه تشخیص علت پارکینسون انجام شده است. عوامل محیطی مانند تغذیه ،استرس و مصرف سیگار در کنار علل ژنتیک موجب بروز  علایم پارکینسون در بیمار می گردد. دکتر پارکینسون با ارزیابی…
یکپارچگی حسی در کودکان

یکپارچگی حسی در کودکان| اختلال یکپارچگی حسی| مرکز کاردرمانی حسی دکتر صابر

کاردرمانی حسی  در زمینه درمان یکپارچگی حسی  در کودکان  و بهبود عملکرد فرد فعالیت می نماید. متخصصین کاردرمانی مرکز توانبخشی دکتر صابر با استفاده از ابزارهای ویژه حسی به بهبود یکپارچگی حسی می پردازند. سنسوری روم و اتاق SI…

بهترین کاردرمانی و بهترین گفتار درمانی در تهران

بهترین کلینیک کاردرمانی در تهران –   کاردرمانی خوب در تهران بهترین  گفتار درمانی و کاردرمانی در تهرانپارسبهترین کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی در نیاوران کلینیک کاردرمانی خوب در سعادت آباد بهترین مرکز کاردرمانی در ستارخان کلینیک کاردرمانی در پاسدارانکلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی در شمال تهرانبهترین کلینیک  کاردرمانی در شرق تهران کاردرمانی و گفتار درمانی در پونککلینیک کاردرمانی خوب در ولنجک –  کلینیک گفتار درمانی خوب در فرمانیهبهترین  کاردرمانی در شهرک غرب مرکز کاردرمانی خوب در غرب تهرانکلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی در شریعتی بهترین مرکز کاردرمانی در مرزدارانکاردرمانی خوب در جنت آباد–  گفتار درمانی خوب  در سعادت آبادبهترین کلینیک گفتار درمانی در فرمانیه بهترین مرکز گفتار درمانی در ستارخانکلینیک گفتار درمانی خوب در ولنجکبهترین  گفتار درمانی در پاسداران گفتار درمانی خوب در تهرانپارسکلینیک گفتار درمانی خوب در شرق تهرانکلینیک گفتار درمانی در غرب تهرانمرکز گفتار درمانی خوب در مرزداران–  بهترین کاردرمانی  در دهکده المپیک بهترین گفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر- کلینیک کاردرمانی خوب در تهران نو –بهترین مرکز کاردرمانی در افسریه- مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی  در انقلابمرکز کاردرمانی خوب در منظریهبهترین کلینیک کاردرمانی  در ظفر

بهترین مراکز کاردرمانی در جنت آباد

کاردرمانی در جنت آباد- گفتار درمانی در جنت آباد- گفتاردرمانی جنت آباد- بازی درمانی جنت آباد کاردرمانی در خیابان  مخبری، بهترین کاردرمانی در کبیری طامه، مرکز کاردرمانی در شاهین ، کلینیک کاردرمانی در شهران ، بهترین مرکز کاردرمانی در بعثت ، بهترین کلینیک کاردرمانی در پژوهنده، کاردرمانی خوب در شهرک بهاران ، مرکز کاردرمانی خوب جوانمرد ، کلینیک کاردرمانی خوب شعرا ، کاردرمانی در سیمین بولیوار ، بهترین کاردرمانی در ایرانشهر شمالی و جنوبی ، کلینیک کاردرمانی در مهستان ، کاردرمانی در انصار المهدی ، مرکز کاردرمانی در کوهسار ، مراکز کاردرمانی در بلوار لاله شرقی ، بهترین مراکز کاردرمانی در مجاهد کبیر ، کاردرمانی در باهنر ، کاردرمانی خوب در منوچهری ، بهترین کلینیک کاردرمانی در سازمان برنامه ،  کاردرمانی در نظری ، مراکز کاردرمانی در مبعث

بهترین مراکز گفتار درمانی در جنت آباد

گفتار درمانی در خیابان  مخبری، بهترین گفتار درمانی در کبیری طامه، مرکز گفتار درمانی در شاهین ، کلینیک گفتار درمانی در شهران ، بهترین مرکز گفتار درمانی در بعثت ، بهترین کلینیک گفتار درمانی در پژوهنده، گفتار درمانی خوب در شهرک بهاران ، مرکز گفتار درمانی خوب جوانمرد ، کلینیک گفتار درمانی خوب شعرا ، گفتار درمانی در سیمین بولیوار ، بهترین گفتار درمانی در ایرانشهر شمالی و جنوبی ، کلینیک گفتار درمانی در مهستان ، گفتار درمانی در انصار المهدی ، مرکز گفتار درمانی در کوهسار ،کاردرمانی در جنت آباد- گفتار درمانی در جنت آباد- گفتاردرمانی جنت آباد- بازی درمانی جنت آباد مراکز گفتار درمانی در بلوار لاله شرقی ، بهترین مراکز گفتار درمانی در مجاهد کبیر ، گفتار درمانی در باهنر ، گفتار درمانی خوب در منوچهری ، بهترین کلینیک گفتار درمانی در سازمان برنامه ،  گفتار درمانی در نظری ، مراکز گفتار درمانی در مبعث

error: Content is protected !!