ارگوتراپیست مهدی صابر

گفتاردرمانی و کاردرمانی در پیروزی

کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر | بهترین گفتاردرمانی و کاردرمانی در پیروزی

سر فصل مطالب

مرکز جامع توانبخشی دکتر صابر شامل گفتار درمانی و کاردرمانی و روانشناسی از مراکزیست که مراجعین گفتار درمانی و کاردرمانی پیروزی می توانند به آسانی از طریق اتوبان امام علی به آن دسترسی داشته و از خدمات کاردرمانی و گفتار درمانی مجهز این مرکز با سابقه در شرق تهران بهرمند گردند. دکتر صابر متخصص توانبخشی در حیطه کودکان و بزرگسالان با گردهم آوردن امکانات روز دنیا در حیطه توانبخشی و بهرگیری از تجربه متخصصین کاردرمان، گفتاردرمان و روانشناس مرکز در حیطه درمان کودکان و بزرگسالان پیشرو می باشد. مرکز توانبخشی دکتر صابر برای بیماران شهرستان و بیماران خارج از کشور طرح کاردرمانی و گفتار درمانی آنلاین را پایه گذاری نموده است. با استفاده از این امکان بیماران می توانند از سرار دنیا از امکانات مرکز استفاده نمایند. بیماران محترم از منطقه پیروزی با تماس با مشاورین ما می توانند مشکلات و سوالات خود را مطرح کرده و به متخصصین ما ارجاع داده شوند.

شماره تماس مرکز دکتر صابر (کلینیک توانبخشی توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد ، کلینیک پایا در پاسداران) 09029123536 می باشد.

منطقه پیروزی از مناطق قدیمی شهر تهران می باشد که از میدان شهدا آغاز و تا میدان شهید کلاهدوز ادامه دارد. خیابان پیروزی به علت وسعت و گستردگی آن در شرق تهران محله های مختلفی را در خود جای داده است و جمعیت فراوانی را شامل می شود. محله نیرو هوایی، صد دستگاه، چهارصد دستگاه و محله پرستار از محله های قدیمی و معروف این منطقه به حساب می آید. خیابان پیروزی به علت وجود خط اتوبوس رانی و ایستگاه های مترو متعدد نظیر مترو شهدا، نبرد، پیروزی، ابن سینا، نیرو هوایی و شهید کلاهدوز  منطقه ای با تردد فراوان و مراکز خرید و مراکز تجاری متعدد محسوب می شود.همچنین مراکز درمانی و توانبخشی متعدد در این منطقه پر جمعیت پیروزی وجود دارد، که به ارائه خدمات درمانی و کاردرمانی و گفتار درمانی در پیروزی به صورت محدود می پردازند، اما مرکز توانبخشی جامعی که توانایی ارائه تمام خدمات توانبخشی در همه حیطه های آن را اراه نماید و مجهز به تجهیزات پیشرفته دنیا باشد در این منطقه دیده نمی شود.

مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی در پیروزی

خدمات گفتار درمانی خوب در پیروزی و کاردرمانی خوب در پیروزی شامل خدمات کاردرمانی ذهنی در تقویت شناخت و ادراک کودکان و کاردرمانی جسمی، گفتار درمانی در کودکان و بزرگسالان، اتاق تاریک، اتاق تقویت شنیداری و تربیت شنیداری، مکانوتراپی، کاردرمانی درکی حرکتی SI  جهت ایجاد یکپارچگی حسی در کودکان،  سنسوری روم در افزایش همکاری و تحمل کاری کودکان، ماساژ درمانی، آب درمانی در محیطی تخصصی و انفرادی برای کودکان،کاردرمانی دست در مهارت های ریز انگشتی و مهارت های نوشتاری،بازی درمانی و رفتار درمانی ،بخش تعدیل حسی،بخش آموزش دبستانی، تست هوش و تست های تشخیصی، و کاردرمانی در منزل و گفتار درمانی در منزل  می باشد که به صورت کاملا جامع در مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر فعال می باشد.

تست هوش در محله پیروزی

متخصصین مرکز جامع توانبخشی خیابان پیروزی به صورت حرفه ای در انجام تمامی تست های تشخیصی مانند تست وکسلر و بینه  تست ادراک بینایی فراستیگ برای تعیین بهره هوشی و آزمون های تشخیص در زمینه حافظه و توجه، توانایی های کلامی و سطح رشدی کودکان مانند تست وبمن، آزمون پی بادی  تبحر داشته و نتایج را هم به صورت کمی و هم تفسیر شده ارائه می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی تست های تخصصی هوش کلیک کنید

کاردرمانی یکپارچگی حسی – درکی حرکتی در پیروزی

در این قسمت از کاردرمانی کودکان به بالا بردن توجه حرکتی با استفاده از تکنیک های کاردرمانی حسی  sl  پرداخته می شود. هماهنگی حرکتی از جمله هماهنگی دو دست با هم ، هماهنگی چشم و دست ،  هماهنگی پاها ، هماهنگی چشم و پا و … از تمرینات ارائه شده در این بخش است.

مرکز کاردرمانی در پیروزی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی یکپارچگی حسی حرکتی کلیک کنید

مرکز روانشناسی کودک در خیابان پیروزی

مرکز روانشناسی کودک دکتر صابر در نزدیکی پیروزی در زمینه اختلالات روانی کودکان مانند اختلال اضطرابی، مشکلات وسواس و اختلالات ارتباط اجتماعی ، ناخن جویدن ، افسردگی کودکان فعالیت می نماید و با مشاوره والدین، تکنیک های بازی درمانی و رفتاردرمانی به بهبود این کودکان کمک می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی روانشناسی کودک  کلیک کنید.

گفتاردرمانی در اوتیسم در پیروزی

گفتاردرمانی در پیروزی

در بخش گفتاردرمانی تخصصی اوتیسم با استفاده از روش های جدید گفتار درمانی از جمله پی آر تی(  prt ) ، روش پکس، روش تیچ، تئوری ذهن، و داستان های اجتماعی برای کودک اوتیسم به درمان پیشرفته گفتار درمانی  می پردازند. این بخش با نگاه ویژه تغییر خاصی را در این کودکان ایجاد می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه روی کلمه گفتار درمانی درکودک اوتیسم کلیک کنید.

گفتار درمانی درلکنت زبان در پیروزی

در درمان لکنت زبان با تاکید بر چهار نکته ۱- نوع لکنت زبان ۲-سن کودک ۳-شروع اختلال ۴- شدت درمان های تخصصی شکل می گیرند. مرکز گفتاردرمانی پیروزی با تکیه بر تجربه گفتاردرمانان مجرب خود در حیطه لکنت زبان توانسته است بهترین نتایج درمانی را برای کودکان رقم بزند.

گفتاردرمانی لکنت زبان در پیروزی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه لکنت زبان کلیک کنید

کاردرمانی ذهنی در خیابان پیروزی

در بخش کاردرمانی ذهنی محله پیروزی با در نظر گرفتن تفاوت سن تقویمی و سن ذهنی کودکان در مواردی مثل : تفکر انتزاعی ، درک ، شناخت ، هوش ، حل مسئله و افزایش مهارت های ذهنی کودکان به صورت کاملا تخصصی به درمان میپردازند. همچنین کاردرمانی ذهنی برای  درمان سندروم داون و عقب مانده ذهنی، بیش فعالی و نقص توجه، اختلالات یادگیری، اوتیسم ، کاربرد بسیاری  دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی ذهنی کلیک کنید

ماساژ درمانی در مرکز کاردرمانی خیابان پیروزی

در کلینیک کاردرمانی پیروزی به بهبود مشکلات حسی کودکان توسط ماساژ درمانی پرداخته می شود. ماساژ درمانی برای کاهش بیش فعالی، بیقراری، افزایش توجه و تمرکز، مورد استفاده قرار می گیرد.

ماساژ درمانی در خیابان پیروزی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی ماساژ درمانی کلیک کنید

کاردرمانی جسمی در خیابان پیروزی

تقویت مهارت های تعادلی کودک و همچنین مشکلات جسمی کودک مانند دیرنشستن،ضعف عضلات، تاخیر در راه رفتن، مشکلات ارتوپدی مثل پاپرانتزی، صافی کف پا و… در کلینیک کاردرمانی پیروزی مورد بررسی قرار میگیرد. برای درمان پیشرفته کودک فلج مغزی و کودک با اختلالات حرکتی کاردرمانی جسمی بسیار  کاربرد دارد.

کاردرمانی جسمی در پیروزی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی جسمی کلیک کنید.

آب درمانی در مرکز کاردرمانی پیروزی

وزن کودک در داخل آب نسبت به بقیه مواقع کمتر است به همین دلیل تمرینات تخصصی در جهت تقویت عضلات ، افزایش تعادل و همچنین کاهش ترس از افتادن در داخل آب درمانی تخصصی  کلینیک جامع توانبخشی صورت میگیرد. همچنین تحریکات حس عمقی در داخل آب برای کودکان اوتیسم بسیار مفید است

مرکز آب درمانی در پیروزی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در فلج مغزی کلیک کنید

اتاق تاریک در مرکز کاردرمانی پیروزی

در این قسمت به بهبود ادراک بینایی ، بهبود حرکات چشمی و سرعت پردازش بینایی و توجه دیداری در کودکان با استفاده از سیستم های کامپیوتری در اتاق تاریک کلینیک کاردرمانی خیابان پیروزی به مدیریت جناب آقای دکتر صابر میپردازند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق تاریک کلیک کنید

بازی درمانی در مرکز کاردرمانی پیروزی

برای درمان کودکان با اختلال وسواس و مشکلات ارتباطی، اختلال اضطراب، دوست یابی و کودکان اختلالات یادگیری و… بخش بازی درمانی مرکز توانبخشی پیروزی بسیار تخصصی و کاربردی است. روش های بازی درمانی حرفه ای  به اصلاح و ایجاد رفتار های مناسب اجتماعی در زمینه فردی و گروهی کمک می کند. همچنین برای درمان مشکلات وسواس و درگیری های خلقی کودکان از تکنیک های حساسیت زدایی استفاده میکنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بازی درمانی کلیک کنید.

سنسوری روم در مرکز کاردرمانی پیروزی

در این قسمت برای بالا بردن توجه و تمرکز، تحمل کاری، دستور پذیری، افزایش سرعت پردازش ذهنی و کلامی و کنترل حرکات اضافی کودکان، از جدیدترین روش های درمانی  با استفاده از ابزار و وسایل دیجیتالی به درمان پیشرفته کودکان  در کلینیک توانبخشی آیت اله کاشانی میپردازند.

کاردرمانی در پیروزی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی سنسوری روم کلیک کنید.

آب درمانی در اوتیسم در مرکز کاردرمانی پیروزی

در کلینیک کاردرمانی پیروزی به درمان مشکلات شناختی و کاهش میزان رفتار های کلیشه ای و بیقراری کودکان اوتیسم با استفاده از وسایل جدید تردمیل در آب، تخته تعادل در آب، پلکان در آب، مشکلات حسی، و…. به صورت کاملا تخصصی میپردازند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در اوتیسم کلیک کنید

رفتار درمانی در پیروزی

در این بخش با استفاده از روش های رفتار درمانی کودکان به مشکلات رفتاری بیش فعالی ، اوتیسم ، پرخاشگری و … پرداخته شده و باعث کاهش رفتار های ناسازگارانه کودک و بهبود رفتار می گردد.

رفتار درمانی در پیروزی

بخش تعدیل حسی (حس وستیبولار ، حی عمقی، حس بینایی، حس لامسه) در پیروزی

بخش حسی در کلینیک جامع کاردرمانی _ گفتار درمانی آقای دکتر صابر بسیار حرفه ای میباشد. در ابتدا ارزیابی دقیق انجام می شود و در همه حس های کودک ، بیش حسی و کم حسی مشخص می شود و سپس برنامه درمانی از حس های پایه شروع میشود و برای درمان مشکلات حسی کودکان به درمان تخصصی میپردازند. بخش تعدیل حسی در درمان تخصصی مشکلات حسی در کودکان اختلال یکپارچگی حسی، اوتیسم ، بیش فعالی  و…. بسیار حائز اهمیت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بخش تعدیل حسی کلیک کنید.

کاردرمانی دست در خیابان پیروزی

بخش کاردرمانی دست مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی پیروزی برای افزایش مهارت های دستی کودکان، تقویت حرکات ظریف در انگشتان و آموزش مهارت های پیش نوشتاری و تقویت مهارت های خودیاری  به مدیریت آقای دکتر صابر به صورت تخصصی مشغول به فعالیت میباشند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کاردرمانی دست کلیک کنید.

اتاق شنیداری در مرکز کاردرمانی پیروزی

بخش اتاق شنیداری در تکمیل خدمات گفتار درمانی از ابزارهای پیشرفته و برنامه های شنیداری استفاده نموده تا  درک شنیداری و تقویت حافظه شنیداری ، همچنین افزایش توجه شنیداری و درک مطلب در کودکان را بهبود بخشد.در کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی پیروزی به سرپرستی جناب آقای دکتر صابر این بخش طراحی و راه اندازی شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق شنیداری کلیک کنید

بخش آموزش پیش دبستانی در مرکز کاردرمانی پیروزی

در این قسمت برای  آمادگی کودک جهت تست ورود به دبستان به آموزش مفاهیم پیش از مدرسه مانند مفاهیم ( کوچک و بزرگ ، بلند و کوتاه ، مهارت های پیش ریاضی ، مهارت های رنگامیزی ، لوحه نویسی و … ) و در مرحله آخر برای درمان مشکلات  اختلالات یادگیری در زمان تحصیل کودکان با نیاز های متفاوت در کلینیک جامع توانبخشی دکتر صابر به درمان پیشرفته میپردازند.

مرکز گفتاردرمانی در پیروزی

کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی کودکان دکتر صابر در پیروزی برای مراجعینی که امکان رفت و آمد به مرکز توانبخشی را ندارند خدمات در منزل شامل کاردرمانی در منزل و گفتار درمانی در منزل  ارائه می دهد.

میدان شهدا، محله نیرو هوایی، میدان کلاهدوز، خیابان ششم نیروی هوایی،خیابان شکوفه، محله صددستگاه، خیابان پرستار،خیابان پنجم نیروی هوایی، منطقه نیروی هوایی، مسیل جاجرود، مسیل باختر، مسیل منوچهری، محله چهارصد دستگاه، سی متری نیروهوایی،خیابان سوم نیروی هوایی، خیابان دماوند،چهار راه تهرانپارس، خیابان هفده شهریور، بلوار ابوذر، خیابان دوم نیروی هوایی،بلوار نبرد، میدان مقداد، خیابان پاسدار گمنام، خیابان علامه امینی، خیابان نامجو شمالی، خیابان کریمشاهیان، خیابان شاه آبادی، خیابان هفده شهریور شمالی، خیابان دهم فروردین، خیابان اقبال لاهوری، خیابان صفا، خیابان نامجوی جنوبی، خیابان پرواز، خیابان زاهد گیلانی، خیابان مجاهدین اسلام، خیابان چهارم نیروی هوایی،خیابان عادلی، خیابان طبرسی، خیابان یکم نیروی هوایی،حافظیه، فلکه لوزی، خاقانی، فلکه دوم نیرو هوایی، خیابان هشتم نیروی هوایی، خیابان ایران، بزرگراه محلاتی، سلیمانیه، بلوار ده حقی، بلوار زمزم، فلکه اول نیرو هوایی، بلوار گل شناس، خیابان خاوران، خیابان میثم، خیابان پیروزی، بلوار بقایی از مناطق مهم اطراف محله پیروزی به شمار می آیند.

 

مرکز توانبخشی شرق تهران(کاردرمانی شرق تهرانگفتار درمانی شرق تهران)

کاردرمانی اوتیسم

مراکز کاردرمانی بیش فعالی و نقص توجه

مرکز گفتاردرمانی در لکنت زبان

بهترین کلینیک کاردرمانی در اختلالات یادگیری

مرکز جامع کاردرمانی در فلج مغزی

کاردرمانی تخصصی دیستروفی عضلانی

کلینیک کاردرمانی در یکپارچگی حسی

مرکز توانبخشی در اختلالات ژنتیک ( سندروم داون، ایکس شکننده و…)

کلینیک کاردرمانی خوب در مشکلات ارتوپدیک نظیر صافی کف پا، پا ضربدری، پا پرانتزی و…

کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی در بزرگسالان پیروزی

کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی در ضایعه نخاعی

کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی تخصصی در ام اس

کاردرمانی و گفتار درمانی در سکته مغزی

کاردرمانی و گفتار درمانی در پارکینسون

اطلاعات بیشتر

 

 

 

بیشتر بدانیم

مرکز تخصصی تشخیص و درمان اوتیسم
 اوتیسم در کودکان چیست ؟
لکنت زبان در کودکان
فلج مغزی در کودکان
اختلال یادگیری در کودکان
یکپارچگی حسی چیست؟
دیستروفی عضلانی چیست؟
بیش فعالی در کودکان چیست؟
نقص توجه  در کودکان چیست؟
متخصص کاردرمانی در منزل
مرکز کاردرمانی کودکان
بهترین کلینیک کاردرمانی در تهران
متخصص گفتار درمانی در منزل
کلینیک گفتاردرمانی کودکان
بهترین مرکز گفتاردرمانی در تهران
برای نوزاد نارس چه کنیم

برای رشد نوزاد نارس چه کنیم|تمرینات کاردرمانی نوزادان| کاردرمانی در سعادت آباد

طی چند روز اول زندگی، تغییرات زیادی در رفتار نوزاد مشاهده می شود که نه فقط به تکامل کودک و وضعیت فیزیکی او مرتبط است بلکه به سطح هوشیاری، خواب…
دکتر پرخاشگری کودکان

دکتر پرخاشگری کودکان| علت پرخاشگری کودک| درمان پرخاشگری| رفتاردرمانی دکتر صابر

برخی متخصصان بر این باوراند که پرخاشگری کودکان ریشه در عدم فرصت یادگیری دارد، به این معنا که کودک به علت این که فرصت یادگیری نداشته و نمی داند که…
اوتیسم و بازی

اوتیسم و بازی| بازی درمانی برای اوتیسم| یک بازی ساده برای تشخیص اوتیسم| مرکز اوتیسم تهران

بازی درمانی به طور معمول برای کودکان مبتلا به اوتیسم یک روش درمان کمکی در کنار کاردرمانی اوتیسم و گفتاردرمانی اوتیسم محسوب می شود. هرچند بازی درمانی برای اوتیسم به…
کاردرمانی و کار تیمی

کاردرمانی و کار تیمی| مرکز کاردرمانی کودکان| کاردرمانی پاسداران| کاردرمانی سعادت آباد

کاردرمانگران به دنبال دستیابی به بهترین نتیجه ممکن، برنامه‌های خود را براساس تئوری، شواهد عقاید و اصول حرفه‌ای و به صورت کاردرمانی و کار تیمی انجام می‌دهند. آسیب‌های مغزی اغلب…
کاردرمانی و مصاحبه جلسه اول

کاردرمانی و مصاحبه جلسه اول|ارزیابی اولیه کودک|مشاهدات جلسه اول

رایج‌ترین روش برای جمع آوری اطلاعات اولیه در مورد یک مراجع مشاهده و مصاحبه جلسه اول می‌باشد. استفاده از یک چهارچوب قابل قبول، انتشار یافته، همانند ICF، که برای حرفه‌های مختلف…

بهترین مراکز گفتار درمانی در منطقه پیروزی

بهترین مراکز در اطراف پیروزی شامل گفتار درمانی در میدان شهدا، گفتار درمانی در محله نیرو هوایی،گفتار درمانی در میدان کلاهدوز، گفتار درمانی در خیابان ششم نیروی هوایی،گفتار درمانی در خیابان شکوفه، گفتار درمانی در محله صددستگاه، گفتار درمانی در خیابان پرستار،گفتار درمانی در خیابان پنجم نیروی هوایی، گفتار درمانی در منطقه نیروی هوایی، گفتار درمانی در مسیل جاجرود، گفتار درمانی در مسیل باختر، مرکز گفتار درمانی در مسیل منوچهری، مرکز گفتار درمانی در محله چهارصد دستگاه، مرکز گفتار درمانی در سی متری نیروهوایی،مرکز گفتار درمانی در خیابان سوم نیروی هوایی، مرکز گفتار درمانی در مرکز گفتار درمانی در خیابان دماوند،مرکز گفتار درمانی در چهار راه تهرانپارس، مرکز گفتار درمانی در خیابان هفده شهریور،مرکز گفتار درمانی در بلوار ابوذر، مرکز گفتار درمانی در خیابان دوم نیروی هوایی،مرکز گفتار درمانی در بلوار نبرد، مرکز گفتار درمانی در میدان مقداد، مرکز گفتار درمانی در خیابان پاسدار گمنام، مرکز گفتار درمانی در خیابان علامه امینی، مرکز گفتار درمانی در خیابان نامجو شمالی، مرکز گفتار درمانی در خیابان کریمشاهیان، کلینیک گفتار درمانی در خیابان شاه آبادی، کلینیک گفتار درمانی در خیابان هفده شهریور شمالی، کلینیک گفتار درمانی در خیابان دهم فروردین، کلینیک گفتار درمانی در خیابان اقبال لاهوری، کلینیک گفتار درمانی در خیابان صفا، کلینیک گفتار درمانی در خیابان نامجوی جنوبی، کلینیک گفتار درمانی در خیابان پرواز، کلینیک گفتار درمانی در خیابان زاهد گیلانی، کلینیک گفتار درمانی در خیابان مجاهدین اسلام، کلینیک گفتار درمانی در خیابان چهارم نیروی هوایی،کلینیک گفتار درمانی در خیابان عادلی، کلینیک گفتار درمانی در خیابان طبرسی، کلینیک گفتار درمانی در خیابان یکم نیروی هوایی،کلینیک گفتار درمانی در حافظیه، کلینیک گفتار درمانی در فلکه لوزی، کلینیک گفتار درمانی در خاقانی، کلینیک گفتار درمانی در فلکه دوم نیرو هوایی، کلینیک گفتار درمانی در خیابان هشتم نیروی هوایی، کلینیک گفتار درمانی در خیابان ایران، کلینیک گفتار درمانی در بزرگراه محلاتی، کلینیک گفتار درمانی در سلیمانیه، کلینیک گفتار درمانی در بلوار ده حقی، کلینیک گفتار درمانی در بلوار زمزم، کلینیک گفتار درمانی در فلکه اول نیرو هوایی، کلینیک گفتار درمانی در بلوار گل شناس، کلینیک گفتار درمانی در خیابان خاوران، کلینیک گفتار درمانی در خیابان میثم، کلینیک گفتار درمانی در خیابان پیروزی، کلینیک گفتار درمانی در بلوار بقایی

بهترین مراکز کاردرمانی در منطقه پیروزی

کاردرمانی در میدان شهدا، کاردرمانی در محله نیرو هوایی، کاردرمانی در میدان کلاهدوز، کاردرمانی در خیابان ششم نیروی هوایی،کاردرمانی در خیابان شکوفه، کاردرمانی در محله صددستگاه، کاردرمانی در خیابان پرستار،کاردرمانی در خیابان پنجم نیروی هوایی، کاردرمانی در منطقه نیروی هوایی، کاردرمانی در مسیل جاجرود، کاردرمانی در مسیل باختر، کاردرمانی در مسیل منوچهری، کاردرمانی در محله چهارصد دستگاه، کاردرمانی در سی متری نیروهوایی،کاردرمانی در خیابان سوم نیروی هوایی، مرکز کاردرمانی در خیابان دماوند،مرکز کاردرمانی در چهار راه تهرانپارس، مرکز کاردرمانی در خیابان هفده شهریور، مرکز کاردرمانی در بلوار ابوذر، مرکز کاردرمانی در خیابان دوم نیروی هوایی،مرکز کاردرمانی در بلوار نبرد، مرکز کاردرمانی در میدان مقداد، مرکز کاردرمانی در خیابان پاسدار گمنام، مرکز کاردرمانی در خیابان مرکز کاردرمانی در علامه امینی، مرکز کاردرمانی در خیابان نامجو شمالی، مرکز کاردرمانی در خیابان کریمشاهیان، مرکز کاردرمانی در خیابان شاه آبادی، مرکز کاردرمانی در خیابان هفده شهریور شمالی، مرکز کاردرمانی در خیابان دهم فروردین، مرکز کاردرمانی در خیابان اقبال لاهوری، مرکز کاردرمانی در خیابان صفا، مرکز کاردرمانی در خیابان نامجوی جنوبی، مرکز کاردرمانی در خیابان پرواز، کلینیک کاردرمانی در خیابان زاهد گیلانی، کلینیک کاردرمانی در خیابان مجاهدین اسلام، کلینیک کاردرمانی در خیابان چهارم نیروی هوایی،کلینیک کاردرمانی در خیابان عادلی، کلینیک کاردرمانی در خیابان طبرسی، کلینیک کاردرمانی در خیابان یکم نیروی هوایی،کلینیک کاردرمانی در حافظیه، کلینیک کاردرمانی در فلکه لوزی، کلینیک کاردرمانی در خاقانی، کلینیک کاردرمانی در فلکه دوم نیرو هوایی، کلینیک کاردرمانی در خیابان هشتم نیروی هوایی، کلینیک کاردرمانی در خیابان ایران، کلینیک کاردرمانی در بزرگراه محلاتی، کلینیک کاردرمانی در سلیمانیه، کلینیک کاردرمانی در بلوار ده حقی، کلینیک توانبخشی در بلوار زمزم، کلینیک توانبخشی در فلکه اول نیرو هوایی، کلینیک توانبخشی در بلوار گل شناس، کلینیک توانبخشی در خیابان خاوران، کلینیک توانبخشی در خیابان میثم، کلینیک توانبخشی در خیابان پیروزی، کلینیک توانبخشی در بلوار بقایی

error: Content is protected !!