ارگوتراپیست مهدی صابر

آموزش پیش دبستانی در مرکز کاردرمانی افسریه

کلینیک گفتاردرمانی در غرب تهران – مرکز گفتاردرمانی غرب تهران-دکتر مهدی صابر

سر فصل مطالب

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

مرکز گفتار درمانی در غرب تهران دکتر صابر- بهترین مرکز گفتار درمانی غرب تهران

کلینک گفتار درمانی در غرب تهران واقع در سعادت آباد یکی از شعب مراکز گفتار درمانی تحت نظر دکتر صابر می باشد، مرکز گفتار درمانی پایا در شرق تهران از دیگر شعب این مراکز است. جناب آقای دکتر صابر از مدرسین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با در اختیار داشتن 41 نیرو مجرب متخصص گفتار درمانی، کاردرمان و روانشناس کودک در مرکز گفتار درمانی غرب تهران (کلینیک توانبخشی غرب تهران واقع در سعادت آباد) و همچنین 44 نیرو متخصص توانبخشی در حیطه گفتار درمانی، کاردرمانی و روانشناس کودک در منطقه شرق تهران (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران) به درمان تخصصی اختلالات گفتار و زبان در کودکان و بزرگسالان در منطقه غرب و شرق تهران می پردازد.

برای مراجعین تهرانی در غرب تهران  مرکز گفتاردرمانی غرب تهران در 6 روز هفته از ساعت 8 صبح تا 8:30 شب  و کلینیک گفتار درمانی پایا حتی در روزهای جمعه ها با هماهنگی قبلی مشغول به ارائه خدمات درمانی می باشد.

دسترسی آسان مرکز گفتار درمانی در غرب تهران به مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، ستارخان، صادقیه، مرزداران، شهران، جنت آباد، ولنجک، پونک و مناطق اطراف آن و امکان پارک مناسب در نزدیکی کلینیک گفتاردرمانی موجب رفاه حال بیماران و والدین عزیز گردیده است.

گفتار درمانی در غرب تهران پذیرای کودکان شما با مشکلات گفتاری، لکنت زبان، اختلالات بلع ، تاخیر کلامی(گفتاری)، دیستروفی عضلانی،اختلالات یادگیری، اختلالات نقص توجه و بیش فعالی، اتیسم،درمان اختلال بلع ، عقب مانده ذهنی

و……. و بزرگسالان محترم با مشکلات گفتاری نظیر تشخیص و درمان ام اس، درمان سکته مغزی ،درمان پارکینسون و…. و خدمات گفتار درمانی در منزل می باشد.

بعضی از کودکان ،می توانند صحبت کنند، با وجود این گفتار و کلمات را نمیتوانند درست بیان کنند.این کودکان نمیتوانند خواسته ها و تفکرات خود را با جملات درست بیان کنند، چون حروف یا هجاهای کلمات را بصورت ناقص می گویند که این امر ،موجب می شود نتوانند مکالمات آشکاری داشته باشند ؛ این مسائل می توانند مشکلاتی در ایجاد ارتباط  با همسالان برای کودک ایجاد نماید و به مرور باعث کاهش اعتماد به نفس و مشکلات رفتاری ، کوشه گیری در کودک می شود.

مشکلات گفتار و زبان کودکان از طریق خدمات گفتار درمانی و مناسب قابل حل می باشد.

بخش های تخصصی مرکز گفتار درمانی غرب تهران دکتر صابر

بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران در درمان کودکان اوتیسم

مرکز گفتار درمانی غرب تهران با تجربه بالا در زمینه درمان های خاص کودکان اوتیسم نظیر روش پکس، تیچ ، پی آر تی، داستان های اجتماعی و استفاده از تئوری ذهن در افزایش سطح درک انتزاعی گفتار به درمان مشکلات تولید گفتار و اختلالات درک گفتار در کودکان اوتیسم می پردازد. در مرکز گفتار درمانی غرب تهران تلاش می شود به گفتار درمانی کودکان اوتیسم از حیطه شناختی تا تولید و ایجاد ارتباط کلامی و اجتماعی مناسب در کودکان اوتیسم مانند استفاده از اشاره، تقلید حرکات صورت و درک حالات چهره و… پرداخته شود.

گفتار درمانی غرب تهران
گفتار درمانی در غرب تهران

بهترین مرکز گفتار درمانی غرب تهران در درمان لکنت زبان

یکی از اختلالات شایع در کودکان در سنین 2 تا 5 سالگی لکنت زبان می باشد. لکنت زبان ممکن است در عبارات، کلمات یا گروه کلمات ، هجاها یا گروه هایی از هجاها، واج ها یا به صورت قفل شدن دهان دیده شود. همچنین لکنت زبان می تواند به صورت اکتسابی پس از دوران کودکی بر اساس اختلالات نورولوژیک و سایکولوژیک ایجاد گردد. گفتار درمانی در زمینه درمان لکنت زبان زمینه کاملا تخصصی و علمی می باشد و در صورت درمان نامناسب باعث تشدید لکنت در کودک می شود. به همین خاطر جناب آقای دکتر صابر در مرکز گفتار درمانی غرب تهران با در اختیار داشتن نیروهای متخصص گفتار درمانی در زمینه لکنت به درمان کودکان در این حیطه می پردازد.

بهترین مرکز گفتار درمانی غرب تهران در درمان فلج مغزی

فلج مغزی در کودکان یکی از شایع ترین مشکلات حرکتی در کودکان می باشد که در سراسر زندگی آنان اثراتش را نشان می دهد، با توجه به مشکلات کودکان فلج مغزی در استفاده از عضلات فک و صورت ، همچنین اختلالات بلع و حنجره در این کودکان و مشکلاتی در جویدن غذا موجب گردیده این کودکان زمان زیادی را صرف بلعیدن نمایند که موجب جذب ناکافی مواد غذایی می گردد. همچنین اختلالات بلع در کودکان فلج مزی باعث عفونت های مکرر ریوی در کودک می شود.گفتار درمانی در کودکان فلج مغزی با انجام ماساژ های داخل دهانی و تقویت حرکات زبان ، صورت و فک باعث تسهیل در رند جویدن، بلعیدن و تولید گفتار در کودکان فلج مغزی می گردد.

بهترین کلینیک گفتار درمانی غرب تهران در درمان کودکان کم شنوا

اصوات از طریق لاله گوش به گوش خارجی و سپس با گذر از گوش میانی و داخلی اطلاعات شنیداری به کورتکس مغز منتقل می گردند. هر گونه آسیب در روند انتقال پیام های عصبی به کورتکس مغز موجب آسیب در سیستم شنیداری کودک و کم شنوایی می گردد. این امر خود یکی از دلایل تاخیر رشد کلامی و گفتار در کودکان است. گفتار درمانی برای کودکان کم شنوا حتی پس از استفاده از سمعک و یا کاشت حلزون یکی از درمان های پایه ای برای کودکان کم شنوا می باشد.

بهترین مرکز گفتار درمانی غرب تهران در درمان اختلال یادگیری

اختلالات یادگیری از اختلالات شایع و رو به افزایش در جامعه امروزی می باشد. مشکلات یادگیری به علل مختلفی ایجاد می شوند یکی از دلایل مهم ایجاد اختلال یادگیری مشکلات پردازش شنیداری و توجه و تمرکز همچنین حافظه شنیداری می باشد . مشکلات درک مطلب کلامی و نوشتاری از دیگر مشکلات کودکان اختلال یادگیری است. گفتار درمانی در زمینه درمان اختلال یادگیری نقش مهمی را ایفا می کند. مرکز گفتار درمانی در غرب تهران با در اختیار داشتن گفتار درمانان مجرب در حیطه اختلال یادگیری و همچنین ایجاد بخش تخصصی بهبود مهارت های شنیداری به درمان کودکان اختلال یادگیری می پردازد.

بهترین مرکز گفتار درمانی غرب تهران در درمان اختلالات بلع

اختلال بلع از دیگر مشکلات در زمینه مشکلات گفتار و زبان می باشد. مکیدن ضعیف در هنگام شیر خوردن، هماهنگی ضعیف بین بلع و میکدن کودک، مشکلات تنفسی و حبس کردن نفس در هنگام غذا خوردن کودک، عق زدن زیاد و سرفه های بیش از حد در طی غذا خوردن کودک، کاهش وزن و عدم افزایش وزن کودک برای مدت دو تا سه ماه یه صورت مکرر از علایمی می باشد که والدین محترم را برای استفاده از خدمات گفتار درمانی در مرکز گفتار درمانی در غرب تهران آگاه می سازد. مرکز گفتار درمانی غرب تهران به صورت تخصصی در حیطه درمان مشکلات بلع و تقویت عضلات حنجره و دهان و کاهش حساسیت داخل دهانی به درمان مشکلات بلع و تغذیه ای کودکان می پردازد.

بهترین مرکز گفتار درمانی غرب تهران در درمان آبریزش دهان

کنترل آبریزش دهان در کودکان به علل مختلفی ایجاد نمی شود از جمله کاهش حس لامسه در صورت، مشکلات حس عمقی در عضلات فک، عدم توانایی کودک در بسته نگه داشتن دهان، بزرگی بیش از حد زبان ، مشکلات بلع و…

از جمله اختلالاتی که علایم آبریزش دهان در آنها دیده می شود شامل کودکان فلج مغزی، سندروم های ژنتیک مانند سندروم داون، آسیب های اعصاب محیطی و فلج صورت، بیماری های بزرگسالان نظیر سکته مغزی، ام اس ،  ALS  می باشد. به علت حساسیت اعصاب و عروق صورتی نیاز به وجود گفتار درمانی تخصصی در زمینه اصلاح مشکلات مربوط به آبریزش دهان می باشد به همین منظور جناب آقای دکتر صابر از گفتار درمانان متخصص در زمینه اختلالات بلع و آبریزش دهان در مرکز گفتار درمانی غرب تهران استفاده می نمایند.

گفتاردرمانی غرب تهران

بهترین مرکز گفتار درمانی غرب در تهران در درمان عقب ماندگی ذهنی

عقب ماندگی ذهنی با نام های مختلفی نظیر کند ذهنی کم توانی ذهنی و دیر آموز شناخته میشود. کودکان عقب مانده ذهنی از توانایی های ذهنی پایینتر از متوسط (بهره هوشی زیر 70 ) بهره مند هستند . کودکان عقب مانده ذهنی در مهارتهای یادگیری ، مهارتهای گفتار و زبان ، مهارتهای ارتباطی و اجتماعی ، معنا شناسی و درک کلامی دچار اختلال می باشند . از مواردی که مرکز گفتار درمانی در غرب تهران را از دیگر مراکز گفتار درمانی غرب تهران متمایز میکند کار تیمی گقتار درمانی ، کاردرمانی و روانشناسی کودکان به صورت تخصصی در درمان کودکان عقب مانده ذهنی در کلینیک گفتار درمانی غرب تهران میباشد .

بهترین مرکز گفتار درمانی غرب تهران در درمان تاخیر کلامی و گفتاری

یکی از اختلالات گفتار که موجب اضطراب والدین می گردد، تاخیر درگفتار کودک یا دیر حرف زدن کودک می باشد. تاخیر کلامی سبب ایجاد مشکلات رفتاری نظیر پرخاشگری، بی قراری و عدم دستور پذیری و کاهش اعتماد به نفس کودک می گردد. همچنین روند رشد ذهنی کودک را تحت شعاع قرار می دهد. گفتار درمانی در زمینه تاخیر گفتار کمک بسزایی در کاهش مشکلات زمینه کودکان با اختلال تاخیر کلامی دارد. در مرکز گفتار درمانی غرب تهران دکتر صابر گفتار درمانان ابتدا با ارزیابی دقیق و بررسی علل تاخیر گفتار کودک به طرح برنامه درمانی مناسب در زمینه تاخیر کلامی می پردازند.

بهترین کلینیک گفتار درمانی غرب تهران در دیزارتری

دیزارتری به اختلالاتی گفته می شود که به دلیل آسیب های عصبی عضلانی ایجاد می گردد. دیزارتری چهار قسمت اصلی گفتار که شامل تولید، تنفس ، آواسازی و تشدید می شود را دچار اختلال می کند. در کودکان مبتلا به دیزارتری سرعت بیان گفتار کند شده به نحوی که کودک توانایی بیان کلمات را با سرعت و دقت مناسب ندارد. مرکز گفتار درمانی در غرب تهران با توجه به موارد ذکر شده به صورت تخصصی توسط گفتار درمانان مرکز گفتار درمانی غرب تهران در درمان دیزارتری در این چهار حیطه فعالیت می کند.

بهترین کلینیک گفتار درمانی غرب تهران در ناروانی گفتار

ناروانی گفتار به صورت عدم توانایی فرد در تداوم کلام، سرعت گفتار ، تسهیل در تولید کلام ،مشکلات برنامه ریزی گفتاری، اختلالات ریتم کلام و یا به صورت ترکیبی از این موارد دیده می شود. در واقع آشفتگی در جریان طبیعی گفتار و از هم پاشیدگی گفتار باعث ایجاد ناروانی در کلام می گردد. از اوناع ناروانی در کلام می توان به ناروانی طبیعی، لکنت دوران رشد، شتابان گویی و کلنت اکتسابی اشاره نمود. در مرکز گفتار درمانی در غرب تهران دکتر صابر با در اختیار داشتن تجهیزات خاص سنسوری روم در جهت افزایش سرعت پردازش ذهنی و کلامی کودکان، همچنین گفتار درمانان متخصص در حیطه ناروانی گفتار به درمان مشکلات ناروانی در کودکان در کلینیک گفتار درمانی غرب تهران پرداخته ی شود.

بهترین مرکز گفتار درمانی غرب تهران در آپراکسی یا دیس پراکسی

آپراکسی کلامی در بزرگسالان و دیس پراکسیا در کودکان به اختلالات گفتار و زبانی گفته می شود که به دلیل منشع عصبی رخ می دهند و مناطق مغزی مختلف مربوط به کنترل و برنامه ریزی حرکتی در کلام را دچار آسیب می کند. افراد با این اختلال به دلیل عدم توانایی در به یاد آوردن الگو های حرکتی کلام توانایی این را ندارند که کلمات را با دقت و به شکل صحیح تلفظ کنند و به صورت مداوم دچار وقفه در صحبت های خود می شوند یا مکررا قسمت هایی از کلمات را تکرار می کنند این  توقف در کلام موجب می شود جریان طبیعی گفتار را مختل نماید. لذا جناب آقای دکتر صابر به عنوان مدیریت کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران با استفاده از نیرو های کارآمد گفتار درمانی و کاردرمانی به درمان اختلال مذکور در مرکز گفتاردرمانی غرب تهران مشغول می باشند.

بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران در آفازی

آفازی یا زبان پریشی در اثر آسیب به قسمت های مختلف مغزی مرتبط با مهارت های زبانی ایجاد می شود. در آفازیا بیان کلامی،درک کلامی و توانایی های نامیدن، خواندن و مهارت های نوشتاری دچار آسیب می شود. بسته به محل آسیب مغزی علایم بروز کننده در آفازی متفاوت است و درمان آن نیز متفاوت می باشد. مانند آفازی بروکا که در آن درک بیمار آسیب ندیده اما در روانی گفتار دچار مشکل می باشد. تشخیص درست نوع آفازی در مرکز گفتار درمانی غرب تهران به صورت تخصصی انجام شده و درمان های مناسب با اختلال ارائه می گردد.

بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران در اختلالات تلفظی یا اختلالات صداهای گفتار

مشکلات تلفظی و تولیدی صداها و کلام شامل موارد مختلفی نظیر حذف یک صدا یا واج از کلمه مانند حذف ر از کلمه مار، جایگزین کردن صدا ها با یکدیگر در کلمه مانند تلفظ کلمه سیب به صورت <دیب> و یا نوک زبانی حرف زدن و اضافه گویی می باشد. اختلالات تلفظی موجب عدم وضوح کلام در کودک و کاهش مهارت های ارتباطی کودک با همسالان خود می گردد. در صورت عدم درمان اختلال تلفظی کودک دچار اختلالات رفتاری، اضطراب و کاهش اعتماد به نفس می شود. کلینیک گفتار درمانی غرب تهران با در اختیار داشتن متخصصان گفتار درمانی با سابقه در زمینه درمان اختلالات تلفظی و استفاده از ابزارهای مختلف تولید اصوات به درمان این کودکان می پردازد.

بهترین مرکز گفتار درمانی غرب تهران در شکاف کام

اختلال شکاف کام در کودکان از اختلالاتی محسوب می شود که موجب مشکلات صدا سازی فراوانی در طول رشد گفتار و زبان کودک می گردد. با وجود امکان جراحی در این کودکان به علت عدم اصلاح اختلال شکاف کام تا سنین دو سالگی کودک توانایی استفاده از حفرات دهان و بینی را به صورت مجزا برای تولید گفتار نداردو این امر موجب اختلالاتی در زمینه رشد مهارت های گفتار و زبان می شود. با توجه به این نکته که گفتار درمانی در اختلالات شکاف کام نیاز به تخصص ویژه ای در این زمینه دارد، مرکز گفتار درمانی غرب تهران با در اختیار داشتن متخصصین گفتار درمانی به درمان کودکان با این اختلال می پردازد.

گفتاردرمانی کودک 3 و 4 ساله

مرکز گفتاردرمانی غرب تهران به ارائه خدمات گفتادرمانی برای همه سنین مشغول می باشد. در این میان روند رشد گفتار کودکان در سن 3 و 4 سالگی بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که بسیاری از اختلال گفتاری در کودکان در این سنین بروز می کند. کودک در سن 3 سالگی باید توانایی تلفظ 200 تا 300 کلمه را داشته باشد و بتواند جملات 3 و 4 کلمه ای را بیان کند همچنین استفاده از کلمات پرسشی مانند کجا و این چیه در این سنین دیده می شود .کودک دستورات پیچیده تر را درک می کند و می تواند دو دستور کلامی را پردازش و پاسخ دهد.

گفتاردرمانی کودک 3و4 ساله

بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران در بزرگسالان

از بیمارانی که در بزرگسالی دچار اختلال کلامی و بلعی میشوند و نیاز به مداخلات گفتار درمانی می باشند گفتار درمانی در سکته مغزی ، گفتار درمانی در ام اس ، گفتار درمانی در پارکینسون ، گفتار درمانی در ضربه های مغزی ، گفتار درمانی در فلج عصب صورتی ، گفتار درمانی در ALS ،می باشد . کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران دکتر صابر به صورت تخصصی به درمان این اختلالات می پردازد .

بهترین گفتار درمانی در منزل غرب تهران

گفتار درمانی در منزل غرب تهران در جهت افزایش دسترسی بیماران با مشکلات جسمی مانند بیماران ضربه مغزی، سکته مغزی ، فلج مغزی و کودکان با مشکلات گفتاری که حضور در کلینیک گفتاردرمانی غرب تهران دکتر صابر برای آنان سخت می باشد، طراحی شده است. با استفاده از گفتاردرمانان با سابقه مرکز خدمات گفتاردرمانی در غرب در تمام نقاط تهران( غرب تهران) به صورت گفتار درمانی درمنزل غرب تهران ارائه می گردد. جناب آقای دکتر صابر به صورت دوره ای مراجعین را ارزیابی نموده و نحوه پیشرفت بیماران را کاملا توسط گفتار درمانی در منزل غرب در تهران رصد می نماید .

خدمات آنلاین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران دکتر صابر

مرکز گفتار درمانی در غرب تهران، خدمات کاردمانی و گفتار درمانی آنلاین را برای مراجعین خود طراحی نموده است. به علت وجود بیماران ساکن شهر های مختلف و خارج از کشور  و بیمارانی که توانایی حضور در مرکز گفتار درمانی غرب تهران را ندارند مرکز گفتار درمانی غرب تهران دکتر صابر طرح ارزیابی و درمان به صورت آنلاین را ارائه می کنند . بیماران می توانند با تماس با شماره 09029123536 یا مراجعه به پیج اینستاگرام مرکز گفتار درمانی غرب تهران به آدرس    goftardarmani_kardarmani@   با متخصصین توانبخشی مرکز تماس گرفته و از نحوه استفاده از خدمات آنلاین و تعیین نوبت ویزیت آنلاین آگاهی یابند و مشاوره رایگان دریافت نمایند.

مشاوره رایگان کلینیک گفتار درمانی غرب تهران

کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران دکتر صابر با در نظر گرفتن نیاز مراجعین به کسب اطلاعات در زمینه مشکلات کودکان خود و طرح سوالات خود در زمینه درمان و توانبخشی کودکان به ارائه مشاوره رایگان تلفنی به بیماران پرداخته اند. بیماران عزیز در جهت مشاوره در زمینه اختلالات کودکان و بزرگسالان می توانند با مشاورین متخصص گفتار درمانی و کاردرمانی مرکز گفتار درمانی غرب تهران در زمینه توانبخشی کودکان تماس حاصل کرده و سوالات خود را مطرح نمایند.

چطور یک گفتار درمانی خوب را انتخاب کنیم؟

یافتن متخصص گفتار درمانی خوب و مجرب در هر نقطه از تهران بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مرکز گفتار درمانی غرب تهران، یک مرکز مجهز با متخصصین مجرب در زمینه گفتار درمانی کودکان و بزرگسالان است، این مرکز زیر نظر انجمن گفتاردرمانی ایران مشغول به فعالیت می باشد .

کلینیک گفتار درمانی غرب تهران با دارا بودن سابقه بالغ بر 14 سال و مدیریت جناب آقای دکتر صابر به عنوان یکی از مراکز شناخته شده گفتار درمانی در منطقه غرب تهران مورد پذیرش مراجعین محترم قرار گرفته است.

گفتاردرمانی در غرب تهران

 

 

جدیدترین اخبار گفتار درمانی

جدیدترین اخبار کاردرمانی

بهترین مراکز گفتار درمانی تحت نظر جناب آقای دکتر صابر

گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر غرب تهران

گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر شرق تهران

گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر شمال تهران

مراکز گفتاردرمانی خوب در غرب تهران

کلینیک گفتار درمانی در سعادت آباد

گفتار درمانی در مرزداران

مرکز گفتار درمانی در شریعتی

مرکزگفتار درمانی در شهرک غرب

مرکز گفتار درمانی در فرمانیه

مرکز گفتار درمانی در نیاوران

مرکز گفتار درمانی در ستارخان

مرکز گفتار درمانی در ولنجک

مرکز گفتار درمانی در پونک

مرکز گفتار درمانی در پاسداران

مرکز گفتار درمانی در شمال تهران

بهترین کاردرمانی و گفتار درمانی دهکده المپیک

بهترین گفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر

مرکز گفتار درمانی در شرق تهران

مرکز گفتار درمانی در غرب تهران

بهترین مرکز گفتار درمانی اوتیسم در تهران

بهترین مراکز گفتاردرمانی در غرب تهران

گفتار درمانی در باغ فیض- گفتار درمانی در شهرک اکباتان- گفتار درمانی در شهر زیبا- گفتار درمانی در گیشا- گفتار درمانی در طرشت- گفتار درمانی در حصارک- گفتار درمانی در آزادی- گفتار درمانی در شاهین شمالی – گفتار درمانی در شاهین جنوبی – گفتار درمانی در چهار باغ – گفتار درمانی در بهنام – گفتار درمانی در وحدت اسلامی – گفتار درمانی در سازمان آب – گفتار درمانی در کن- گفتار درمانی در ورداورد- گفتار درمانی در آریاشهر- گفتار درمانی در صادقیه- گفتار درمانی در شهرک آپادانا- کلینیک گفتار درمانی در غرب تهران- گفتار درمانی در اشرفی اصفهانی- گفتار درمانی در تهران ویلا- گفتار درمانی در برق آلستوم- گفتار درمانی در همایون شهر- گفتار درمانی در ونک- گفتار درمانی در آیت الله کاشانی- گفتار درمانی در سازمان برنامه- مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- گفتار درمانی در عدل- گفتار درمانی در شهرک اندیشه- گفتار درمانی در شهرک پرواز- گفتار درمانی در شهرک کوهسار-گفتار درمانی در شهرک نفت- گفتار درمانی در شهرک ولفجر- مرکز توانبخشی در غرب تهران- گفتار درمانی در بیمه- بهترین گفتار درمانی در غرب تهران- گفتار درمانی در کنکوری- گفتار درمانی در آرژانتین- گفتار درمانی در ساعی- گفتار درمانی غرب تهران-گفتار درمانی در امیر آباد- گفتار درمانی در ایرانشهر- گفتار درمانی در یوسف آباد- گفتار درمانی در بهجت آباد- گفتار درمانی در جمالزاده- گفتار درمانی خوب در غرب تهران- گفتار درمانی در خیابان شیراز- گفتار درمانی در عباس آباد- گفتار درمانی در فاطمی- گفتار درمانی در قائم مقام- گفتار درمانی در سنایی- گفتار درمانی در غرب تهران- گفتار درمانی در قزل قلعه – گفتار درمانی در بلوار کشاورز غربی-گفتار درمانی در بلوار کشاورز شرقی- گفتار درمانی در کریمخان- گفتار درمانی در گاندی- گفتار درمانی در میدان جهاد- بهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهران- گفتار درمانی در ولیعصر شمالی-گفتار درمانی در ولیعصر جنوبی- گفتار درمانی در هفت تیر- گفتار درمانی در استاد معین -گفتار درمانی در دکتر هوشیار- گفتار درمانی در منزل غرب تهران- گفتار درمانی در شمشیری- گفتار درمانی در دستغیب- گفتار درمانی در فتح- گفتار درمانی در مهرآباد جنوبی- گفتار درمانی در مهر آباد شمالی- گفتار درمانی در بریانک- بهترین مراکز گفتار درمانی غرب تهران- گفتار درمانی در سلسبیل- گفتار درمانی در کارون-گفتار درمانی در هاشمی- گفتار درمانی در خیابان زنجان- گفتار درمانی در خیابان آذربایجان- گفتار درمانی در امام خمینی- گفتار درمانی در جیحون- گفتار درمانی در خوش- گفتار درمانی در دامپزشکی- گفتار درمانی در رودکی- گفتار درمانی در قصرالدشت- گفتار درمانی در مالک اشتر- گفتار درمانی در نواب -گفتار درمانی در کمیل- گفتار درمانی در انقلاب – گفتار درمانی در شیخ هادی- گفتار درمانی در امیریه- گفتار درمانی در منیریه- گفتار درمانی در اسکندری- گفتار درمانی در دخانیات- گفتار درمانی در جمهوری- گفتار درمانی در حر- گفتار درمانی در راه آهن- گفتار درمانی در هلال احمر- گفتار درمانی در پاستور- گفتار درمانی در حسن آباد- گفتار درمانی در گمرک- گفتار درمانی در وحدت اسلامی- گفتار درمانی در کارگر شمالی و گفتار درمانی در کارگر جنوبی- گفتار درمانی در بهارستان- گفتار درمانی در فردوسی-گفتار درمانی در پامنار-  گفتار درمانی در دروازه شمیران- گفتار درمانی در امین حضور- گفتار درمانی در پانزده خرداد- گفتار درمانی در سعدی- گفتار درمانی در لاله زار- گفتار درمانی در یاخچی آباد- گفتار درمانی در جوادیه- گفتار درمانی در نازی آباد- گفتار درمانی در خزانه- گفتار درمانی در شهرک راه آهن-گفتار درمانی در شهرک گلستان- گفتار درمانی در شهرک فرهنگیان- گفتار درمانی در رجایی- گفتار درمانی در علی آباد- گفتار درمانی در سه راه آذری- گفتار درمانی در امام زاده حسن- گفتار درمانی در یافت آباد- گفتار درمانی در جلیلی- گفتار درمانی در زهتابی- گفتار درمانی در زمزم- گفتار درمانی در گلچین- گفتار درمانی در باغ خزانه- گفتار درمانی در میدان قزوین- گفتار درمانی در میدان بهاران- گفتار درمانی در صاحب الزمان- گفتار درمانی در تولیدارو- گفتار درمانی در شاد آباد- گفتار درمانی در ولیعصر- گفتار درمانی درخلیج فارس شمالی- گفتار درمانی در خلیج فارس جنوبی- گفتار درمانی در شهرک ولیعصر- گفتار درمانی در شهرک صاحب الزمان- گفتار درمانی در خانی آباد- گفتار درمانی در اسفندیاری- گفتار درمانی در بهمنیار- گفتار درمانی در میدان بهمن- گفتار درمانی در نعمت آباد- گفتار درمانی در اسماعیل آباد- گفتار درمانی در دولت خواه- گفتار درمانی در شهید کاظمی- گفتار درمانی در عبدل آباد- گفتار درمانی در دولت آباد- گفتار درمانی در جوانمرد- گفتار درمانی در 13آبان- گفتار درمانی در باشگاه نفت- گفتار درمانی در تهرانسر مرکزی- گفتار درمانی در شهرک دریا- گفتار درمانی در شهرک آزادی- گفتار درمانی در شهرک استقلال- گفتار درمانی در شهرک دانشگاه- گفتار درمانی در شهرک 22 بهمن- گفتار درمانی در ویلاشهر- گفتار درمانی در شهرک غزالی-گفتار درمانی در شهرک شهرداری- گفتار درمانی در شهرک دانشگاه شریف- گفتار درمانی در زیبا دشت بالا- گفتار درمانی در زیبا دشت پایین-گفتار درمانی در گلستان شرقی- گفتار درمانی در گلستان غربی- گفتار درمانی در دژبان- گفتار درمانی در شهید باقری- گفتار درمانی در آزادشهر -گفتار درمانی در پیکان شهر- گفتار درمانی در دریاچه چیتگر- گفتار درمانی در تهرانسر غربی-گفتار درمانی در تهرانسر شرقی- گفتار درمانی در اسلامشهر- گفتار درمانی در اکباتان- گفتار درمانی در شهران -گفتار درمانی در بلوار فردوس شرق- گفتار درمانی در بلوار فردوس غرب- گفتار درمانی در دهکده المپیک -گفتار درمانی در سیمون بولیوار -گفتار درمانی در چیتگر شمالی-گفتار درمانی در چیتگر جنوبی -گفتار درمانی در اسلام شهر-گفتار درمانی در حقانی-  گفتار درمانی در خیابان جی- گفتار درمانی در بلوار سرو- گفتار درمانی در خیابان پاکنژاد- گفتار درمانی در میدان صنعت- گفتار درمانی در بلوار دریا- گفتار درمانی در بلوار شهرداری- گفتار درمانی در میدان کتاب- گفتار درمانی در ایران زمین- گفتار درمانی در میدان کاج- گفتار درمانی در بلوار 24 متری- گفتار درمانی در صرافها- گفتار درمانی در خیابان علامه- گفتار درمانی در بلوار فرهنگ- گفتار درمانی در بلوار فرحزادی- گفتار درمانی در فرحزاد- گفتار درمانی در بلوار مطهری- گفتار درمانی در بلوار درختی- گفتار درمانی در خیابان زرافشان- گفتار درمانی در هرمزان- گفتار درمانی در میدان توحید- گفتار درمانی در نصرت- گفتار درمانی در فرصت – گفتار درمانی در انقلاب – گفتار درمانی در آزادی -گفتار درمانی در شادمان – گفتار درمانی در بهبودی – گفتار درمانی در حبیب الهی – گفتار درمانی در دریان نو – گفتار درمانی در دادمان – گفتار درمانی در شهرک ژاندارمری – گفتار درمانی در خیابان حسن سیف – گفتار درمانی در شهرک بوعلی – گفتار درمانی در ایوانک – گفتار درمانی در بلوار حافظی – گفتار درمانی در بلوار پیام – گفتار درمانی در کوی فراز – گفتار درمانی در شهرک قدس – گفتار درمانی در قیصر امین پور – گفتار درمانی در سئول – گفتار درمانی در سیمای ایران –

 

۶ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • پسر من ۲ سالش بود هیچ حرفی نمیزد وقتی با آقای دکتر صابر آشنا شدیم و بعد از ارزیابی و تشخیص درستشون الان ۴ ماه هست که داره گفتاردرمانی کار میکنه و جمله های دو کلمه ای میگه خیلی متشکرم از آقای دکتر و کادر درمانشون

    پاسخ
  • من میتونم بگم بهترین چیزی که داخل کلینیک آقای دکتر صابر دیدم اینکه اگر بچم با یکی از کاردرمانگران همکاری نمی کرد می تونست با درمانگر دیگه ای کلاس داشته باشه. بچه من خیلی بد رفتاری میکرد ولی خداروشکر داره روز به روز پیشرفت میکنه

    پاسخ
  • بچه من توی تلفظ حروف خیلی مشکل داشت جاهای مختلفی رفتم گفتن مشکل ژنتیکی هست و خوب نمیشه تا اینکه یکی از اقوام دکتر صابر رو به من معرفی کرد الان ۶ ماهه گذشته و اون حروفی که نمیتونست خوب تلفظ کنه مثل س و ش خیلی بهتر شده جوری که اقوام هم متوجه تغییرش شدند. خدا ایشالا به آقای دکتر سلامتی بده

    پاسخ
  • پدرم بخاطر بیماری سکته ای که داشت در غذا خوردن مشکل داشت و نمی تونست یک سری غذا هارو بخوره ، مرسی از آقای دکتر صابر که با تشخیص اینکه اختلال بلع هست خیلی به پدرم کمک کردن و تجربه غذا خوردن رو به پدرم برگردوندند

    پاسخ
  • تیمی کار کردن هر بخش در کلینیک های دکتر صابر مثلا قسمت های کاردرمانی و گفتاردرمانی در کنار هم خیلی عالی هست و در هر بخش هم از چندین نفر استفاده میشه

    پاسخ
  • من که واقعا از کلینیک آقای دکتر صابر خیلی راضی هستم با اینکه فاصله مکانی ما دور هست اما امکانات و خدماتشون انقدر قابل تحسین هست و هم اینکه در بخش تشخیص و درمان حرف ندارن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.