ارگوتراپیست مهدی صابر

گفتاردرمانی در میرداماد

کلینیک گفتاردرمانی در ستارخان

سر فصل مطالب

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

منطقه ستارخان یکی از منطق توسعه یافته غرب تهران می باشد، با توجه به جمعیت زیادی که در خود جای داده است نیاز به خدمات درمانی و پزشکی در منطقه ستارخان به وضوح مشاهده می شود. مرکز گفتار درمانی غرب تهران یکی از بهترین مراکز گفتار درمانی در ستارخان می باشد.  تیم تخصصی مرکز گفتار درمانی غرب تهران  آماده ارائه خدمات در زمینه گفتار درمانی در ستارخان می باشد . گفتاردرمانان مجرب ما سعی خود را در کلینیک گفتار درمانی غرب تهران می کند که بهترین خدمات را به شما عزیزان ساکن منطقه ستارخان ارائه دهند . شما می توانید به راحتی از ستارخان و منطق اطراف آن نظیر شهرآرا، صادقیه و … به مرکز گفتار درمانی غرب تهران مراجعه کنید. مسیر را می توانید به وسیله مترو و اتوبوس و خودرو طی کنید .

گفتار درمانی خوب در ستارخان- کاردرمانی خوب در ستارخان

بدون شک تنها چیز مورد اهمیت در مراکز گفتاردرمانی  و کاردرمانی غرب تهران برای ما جلب رضایت شماست. مهمترین نکته برای هر مراجع به مراکز گفتاردرمانی در ستارخان و مناطق اطراف آن بدست آوردن بهترین نتیجه درمانی در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه می باشد. ما در این مرکز با ارائه خدمات گفتاردرمانی طبق تکنیک های روز دنیا سعی داریم به انتخاب همیشگی شما برای گفتار درمانی در ستارخان تبدیل شویم.

گفتاردرمانی در ستارخان

بیماران بزرگسالان، سکته مغزی و ضربه مغزی، بیماری های نورولوژیک،تومور مغزی، مشکلات گفتاری و کودکان با اختلال اتیسم، بیش فعالی و نقص توجه، SPD ، درمان کودکان فلج مغزی، دیستروفی عضلانی ،سندروم های ژنتیک، اختلالات یادگیری، مشکلات ارتوپدیک و نورولوژیک اطفال،تاخیر گفتاری، لکنت زبان مشکلات تلفظی و…. در منطقه ستارخان می توانند از خدمات مرکز توانبخشی غرب تهران استفاده نمایند.

بخش های مختلف کلینیک گفتار درمانی در ستارخان

منطقه ستارخان شامل محله های مختلفی است، محله طرشت، محله برق آلستوم، فلکه اول صادقیه، فلکه دوم صادقیه، خیابان زنجان شمالی، خیابان خسرو شمالی، شهید گلاب، خیابان همایون شهر، آریاشهر، محله گیشا یا کوی نصر، خیابان خیابان شادمان،خیابان بهبودی،خیابان شهرآرا، میدان توحید، خیابان باقرخان،خیابان کوثر یکم،خیابان نصرت،خیابان فرصت ، خیابان پاتریس لومومبا، خیابان تهران ویلا،خیابان سازمان آب، خیابان سازمان برنامه، محله دریان نو، خیابان حبیب الله، خیابان آرش مهر، خیابان ملکوتی، خیابان شادمهر،میدان تیموری، بلوار تیموری، خیابان امام منتظر، خیابان آزادی، بلوار صالحی،خیابان تاکستان، چوب تراش ، نواب است که مراجعین محترم از هر منطقه ستارخان می توانند به راحتی به گفتار درمانی نزدیک ستارخان یعنی گفتار درمانی غرب تهران مراجعه کنند.

آدرس شعب مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی:

شعبه غرب تهران: سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، بعد از تقاطع سرو،خ سپیدار، خ شکوفه، خ نظری( رز) پ47 کلینیک غرب تهران

شعبه شرق تهران: ابتدای پاسداران، خ کاشی ها، خ مسجد جامع غدیر خم، پ7 کلینیک پایا

مسیرهای دسترسی به مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی از خیابان ستارخان

ستارخان، خیابان حبیب الله، اتوبان یادگار امام شمال، بلوار جوریکی، خیابان سپیدار

ستارخان، تهران ویلا، اتوبان شیخ فضل الله، بلوار پاکنژاد، خیابان سپیدار

دسترسی از طریق مترو: ایستگاه علم و صنعت، بلوار پاکنژاد، خ سپیدار

مراکز گفتار درمانی خوب در تهران

 گفتار درمانی در سعادت آباد

مرکز گفتار درمانی  در شریعتی

کلینیک گفتار درمانی در شهرک غرب

 گفتار درمانی خوب در فرمانیه

مرکز توانبخشی در نیاوران

کلینیک گفتار درمانی در ستارخان

کلینیک گفتار درمانی خوب در ولنجک

بهترین مرکز گفتار درمانی در پونک

بهترین کلینیک گفتار درمانی در پاسداران

مراکز گفتار درمانی در شمال تهران

گفتار درمانی در تهرانپارس

گفتار درمانی در مرزداران

بهترین مراکز گفتار درمانی در شرق تهران

 مرکز گفتار درمانی خوب در غرب تهران

مراکز گفتار درمانی و کاردرمانی در اطراف ستارخان

گفتار درمانی در محله طرشت، گفتار درمانی در محله برق آلستوم، گفتار درمانی در فلکه اول صادقیه، گفتار درمانی در فلکه دوم صادقیه، گفتار درمانی در خیابان زنجان شمالی، گفتار درمانی در خیابان خسرو شمالی، گفتار درمانی در شهید گلاب، گفتار درمانی در خیابان همایون شهر،گفتار درمانی در آریاشهر، گفتار درمانی در محله گیشا یا کوی نصر، گفتار درمانی در خیابان خیابان شادمان،گفتار درمانی در خیابان بهبودی،گفتار درمانی در خیابان شهرآرا، گفتار درمانی در میدان توحید، گفتار درمانی در خیابان باقرخان،گفتار درمانی در خیابان کوثر یکم،گفتار درمانی در خیابان نصرت،گفتار درمانی در خیابان فرصت ، گفتار درمانی در خیابان پاتریس لومومبا، گفتار درمانی در خیابان تهران ویلا،گفتار درمانی در خیابان سازمان آب،گفتار درمانی در خیابان سازمان برنامه، گفتار درمانی در محله دریان نو، گفتار درمانی در خیابان حبیب الله، گفتار درمانی در خیابان آرش مهر، گفتار درمانی در خیابان ملکوتی، گفتار درمانی در خیابان شادمهر،گفتار درمانی در میدان تیموری، گفتار درمانی در بلوار تیموری، گفتار درمانی در خیابان امام منتظر، گفتار درمانی در خیابان آزادی، گفتار درمانی در بلوار صالحی،گفتار درمانی در خیابان تاکستان، گفتار درمانی در چوب تراش ، گفتار درمانی در نواب

۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام کلینیک دکتر صابر علاوه بر اینکه از نظر درمان فوق العاده است از نظر تمیزی و نظم خیلی خوب از دکتر صابر تشکر می کنم

    پاسخ
  • سلام من پسرم ۳ سالشه به شدت پرخاشگر و لجباز چون نمیتوانست حرف بزند یا نمیتوانست منظورشو به ما برسونه من و همسرم را می زد کلینیک دکتر صابر را پیدا کردم صحبتهای دکتر صابر به من و همسرم امید داد و خواستم از دکتر صابر تشکر کنم چون واقعا از شرایط پسرم راضی هستم

    پاسخ
  • سلام من یه دختر ۲/۵ دارم توی صحبت و در ارتباط گرفتن با هم سن خودش ضعیف بود به کلینیک دکتر صابر آمدم به غیر از کلاس گفتار آقای صابر کلاسهای دیگری هم مثل بازی درمانی برای دختر گذاشتند و الان خداروشکر راضی هستم ممنونم دکتر صابر که به دخترم کمک کردید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.