ارگوتراپیست مهدی صابر

بهترین مرکز گفتار درمانی در تهرانسر- بهترین مرکز کاردرمانی در تهرانسر-دکتر صابر

سر فصل مطالب

مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی در تهرانسر

مرکز توانبخشی غرب تهران دکتر صابر با در اختیار داشتن تیم مجرب درمانی در زمینه توانبخشی، گفتاردرمانی و کاردرمانی کودکان و بزرگسالان و امکانات و تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا در منطقه غرب تهران مشغول به فعالیت می باشد. وسعت متراژ مجموعه و بخش های تخصصی مرکز نظیر کاردرمانی جسمی، مکانو تراپی، کاردرمانی تعادلی، کاردرمانی حسی، کاردرمانی دست،آب درمانی، گفتاردرمانی، اتاق توجه بینایی، بخش سنسوری روم، اتاق بهبود مهارت های شنیداری، بخش آموزش پیش دبستانی، بخش تست های هوش، بازی درمانی و رفتار درمانی و…. موجب گردیده مرکز توانبخشی دکتر صابر به انتخاب اول مراجعین منطقه غرب مخصوصا ساکنین تهرانسر تبدیل گردد.

برای تماس با مرکز توانبخشی دکتر صابر (کلینیک توانبخشی توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد ، کلینیک پایا در پاسداران) با شماره تلفن 09029123536 تماس گرفته و از مشاوره رایگان تلفنی ما استفاده نمایید.

محله تهرانسر در سال 1331 برای سکونت کارکنان شرکت نفت در منطقه خوش آب و هوایی در غرب تهران بنا شد. تهرانسر در منطقه 21 شهرداری تهران قرار دارد و بزرگراه شهید لشکری  در شمال این منطقه و بزرگراه فتح در جنوب آن قرار دارد، تهرانسر در قسمت شرقی خود به فرودگاه مهرآباد و شهرک آسمان و در قسمت غربی به بزرگراه آزادگان و شهرک استقلال  منتهی شده است. به علت وجود شهرک های مختلف در اطراف منطقه تهرانسر مانند شهرک آزادی، شهرک استقلال و شهرک بازرگان وشهرک فرهنگیان و وسعت منطقه تهرانسر، این منطقه را به چهار بخش مجزا تقسیم کرده اند.

تهرانسر شمالی شامل شهرک بازرگان، میدان کمال الملک ،قباد می باشد، تهرانسر شرقی، شهرک پاسداران، بنفشه،نفت،فجر و گل محمدی را شامل می شود. تهرانسر مرکزی به بلوار اصلی و خیابان خسروپرویز منتهی می شود و تهرانسر غربی شامل شهرک دریا می باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی تهرانسر و دسترسی آسان آن به سه بزرگراه آزادگان، فتح و شهید لشگری این منطقه جزو مناطق با دسترسی آسان در غرب تهران می باشد. با وجود وسعت محله تهرانسر مراکز درمانی و توانبخشی خوب در تهرانسر یافت نمی شود. اما به علت دسترسی آسان به مناطق غربی تهران ساکنین تهرانسر می تواند از خدمات کاردرمانی و گفتار درمانی و روانشناسی مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر در تهرانسر استفاده نمایند.

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر از مراکز گفتار درمانی خوب در تهرانسر و کاردرمانی خوب در تهرانسر به شمار می آید که مراجعین محله تهرانسر به راحتی به خدمات آن از جمله کاردرمانی ذهنی خوب و کاردرمانی جسمی، مکانوتراپی، کاردرمانی درکی حرکتی SI   ، گفتار درمانی، اتاق تاریک، اتاق تقویت شنیداری، سنسوری روم، ماساژ درمانی، آب درمانی،کاردرمانی دست ،بخش تعدیل حسی،بخش آموزش پیش دبستانی و دبستان، تست هوش و دیگر تست های تشخیصی، بازی درمانی و کاردرمانی در منزل و گفتار درمانی در منزل  دسترسی پیدا می کنند.

بخش کاردرمانی کودکان  و گفتار درمانی مرکز تهرانسر شامل

گفتار درمانی در اوتیسم در تهرانسر

گفتاردرمانی در تهرانسر

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی کلمه گفتار درمانی درکودک اوتیسم کلیک کنید.

آب درمانی در اوتیسم  در مرکز کاردرمانی تهرانسر

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در اوتیسم کلیک کنید

آب درمانی  در مرکز کاردرمانی تهرانسر

مرکز آب درمانی در تهرانسر

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در فلج مغزی کلیک کنید

گفتار درمانی در لکنت زبان  در محله تهرانسر

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه لکنت زبان کلیک کنید

گفتار درمانی در فلج مغزی در منطقه تهرانسر

گفتاردرمانی در تهرانسر

 تست های تخصصی هوش  در مرکز کاردرمانی تهرانسر

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی تست های تخصصی هوش کلیک کنید

کاردرمانی جسمی  در تهرانسر

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی جسمی کلیک کنید.

بازی درمانی در مرکز کاردرمانی تهرانسر

بازی درمانی تهرانسر

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بازی درمانی کلیک کنید.

کاردرمانی ذهنی در نزدیکی منطقه تهرانسر

کاردرمانی ذهنی در تهرانسر

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی ذهنی کلیک کنید

ماساژ درمانی  در مرکز کاردرمانی تهرانسر

ماساژ درمانی در تهرانسر

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی ماساژ درمانی کلیک کنید

اتاق تاریک در مرکز کاردرمانی تهرانسر

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق تاریک کلیک کنید

رفتار درمانی در مرکز کاردرمانی تهرانسر

کاردرمانی  یکپارچگی حسی – درکی حرکتی در تهرانسر

کاردرمانی حسی تهرانسر

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی یکپارچگی حسی حرکتی کلیک کنید.

بخش تعدیل حسی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بخش تعدیل حسی کلیک کنید.

کاردرمانی دست در منطقه تهرانسر

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کاردرمانی دست کلیک کنید.

اتاق شنیداری در مرکز کاردرمانی تهرانسر

اتاق شنیدارای در کاردرمانی هفت حوض

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق شنیداری کلیک کنید

سنسوری روم  در مرکز کاردرمانی تهرانسر

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی  سنسوری روم کلیک کنید.

بخش آموزش پیش دبستانی در منطقه تهرانسر

کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی هفت حوض در این بخش به آموزش مفاهیم پیش از مدرسه مانند مفاهیم ( مهارت های پیش ریاضی، کوچک و بزرگ، مهارت های رنگامیزی، بلند و کوتاه،لوحه نویسی و…) همچنین آمادگی کودک جهت تست ورود به دبستان همچنین درمان مشکلات تحصیلی و اختلالات یادگیری در زمان تحصیل کودکان به ارائه درمان های پیشرفته می پردازد.

 

برای دسترسی به گفتار درمانی و کاردرمانی در منطقه تهرانسر لازم است از طریق اتوبان های آزادگان و لشکری به آسانی به مرکز جامع گفتار درمانی و کاردرمانی غرب تهران مراجعه نموده و از امکانات پیشرفته و تخصصی این مرکز برخوردار شوید. شهرک های اطراف تهرانسر شامل شهرک آزادی، شهرک استقلال،شهرک بازرگان،شهرک پاسداران،شهرک دریا،شهرک فرهنگیان و شهرک انصار می باشد، خیابان های اصلی این منطقه شامل خیابان قباد،میدان کمال الملک، خیابان بنفشه، خیابان گل محمدی، تهرانسر مرکزی، خیابان فجر،خیابان خسروپرویز، خیابان مهر آباد جنوبی،محله مهر آباد شمالی، بلوار گلها، بلوار تهرانسر، تهرانسر شمالی، بلوار شاهد، بلوار خلیج فارس شمالی، بلوار خلیج فارس جنوبی، تهرانسر جنوبی، بلوار شیشه مینا، تهرانسر شرقی، بلوار چوگان، اتوبان شهید لشگری.

مشاورین مرکز شما را در جهت نحوه استفاده از خدمات مرکز و پاسخ سوالات شما راهنمایی می نمایند.کاردرمانی و گفتار درمانی آنلاین برای ساکن شهرستان و بیماران خارج از کشور از خدمات نوین مرکز کاردرمانی و مرکز گفتار درمانی غرب تهران می باشد که به صورت توانبخشی توسط ویدئو کال انجام می گیرد.

مرکز توانبخشی غرب تهران(کاردرمانی غرب تهرانگفتار درمانی غرب تهران) به پذیرش بیماران در حیطه های زیر می پردازد.

کاردرمانی در اوتیسم

مرکز گفتار درمانی در تاخیر گفتاری و اختلالات تلفظی

مراکز کاردرمانی بیش فعالی و نقص توجه

بخش گفتاردرمانی در لکنت زبان

بهترین کاردرمانی در اختلالات یادگیری

بهترین کاردرمانی در فلج مغزی

توانبخشی دیستروفی عضلانی

مرکز کاردرمانی در یکپارچگی حسی

کاردرمانی و گفتار درمانی در اختلالات ژنتیک ( سندروم داون، ایکس شکننده و…)

کلینیک کاردرمانی در اختلالات ارتوپدیک از جمله صافی کف پا، پا ضربدری، پا پرانتزی و…

مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی در بزرگسالان تهرانسر

کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی در ام اس

کاردرمانی و گفتار درمانی در سکته مغزی

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی در ضایعه نخاعی

کلینیک تخصصی کاردرمانی و گفتار درمانی در پارکینسون

اطلاعات بیشتر

 

 

اتاق تاریک در تهرانسر کاردرمانی جسمی در تهرانسر   سنسوری روم در تهرانسر

کاردرمانی در منزل غرب و شرق

کاردرمانی در منزل غرب و شرق تهران| کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی دکتر صابر

کاردرمانی
مرکز کاردرمانی دکتر صابر در حیطه درمان انواع اختلالات کودکان و نوزادان به صورت تخصصی فعالیت می نماید. خدمات گسترده این مرکز شامل کاردرمانی ذهنی، کاردرمانی جسمی، گفتاردرمانی، سنسوری روم،…
علائم اوتیسم در نوزادان و نوجوانان

علائم اوتیسم در نوزادان- کودکان |علایم اتیسم در نوجوانان | مرکز درمان اوتیسم دکتر صابر

افراد دارای اوتیسم علائم مختلف و گوناگونی از خود نشان می دهند اما همه این علائم در یک طبقه بندی جامع علائم اوتیسم  قرار می گیرند. جهت تشخیص دقیق علائم اوتیسم در نوزادان …
چرخیدن کودک به دور خودش

چرخیدن کودک به دور خودش |علاقه کودک به وسایل چرخشی|رفتار کلیشه ای اوتیسم |دکتر صابر

چرخیدن از سرگرمی های مورد علاقه کودکان اوتیسم می باشد. کودکان اوتیسم بر روی زمین می‌نشینند و دور خودشان میچرخیند. این رفتار خود انگیزشی باعث می شود که احساس قدرت…
علائم اوتیسم در نوزادان چیست

علائم اوتیسم در نوزادان چیست| علائم اولیه اوتیسم در نوزاد سه ماهه و شش ماهه | کلینیک دکتر صابر

جهت توضیح این مسئله که علائم اوتیسم در نوزادان چیست؟ باید اشاره نمود که ابتدا نشانه های اوتیسم توسط والدین شناسایی می شود. از علائم اوتیسم در نوزاد سه ماهه…

بهترین مراکز کاردرمانی و بهترین مراکز گفتار درمانی در تهران

بهترین مرکز کاردرمانی در تهران –بهترین کلینیک توانبخشی در تهرانمرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی در تهرانپارسمرکز کاردرمانی در نیاورانکلینیک کاردرمانی سعادت آبادبهترین مرکز کاردرمانی در ستارخانبهترین کلینیک کاردرمانی در پاسدارانمرکز کاردرمانی در شمال تهرانبهترین مرکز کاردرمانی در شرق تهرانبهترین  کاردرمانی در پونکبهترین کلینیک کاردرمانی در ولنجک –بهترین کاردرمانی در فرمانیهمرکز کاردرمانی در شهرک غرببهترین کلینیک کاردرمانی غرب تهرانکلینیک کاردرمانی در شریعتیکاردرمانی در مرزدارانمرکز کاردرمانی در جنت آباد– کلینیک گفتار درمانی در سعادت آبادبهترین مرکز گفتار درمانی در فرمانیهکلینیک گفتار درمانی در ستارخانمرکز گفتار درمانی در ولنجکمرکز گفتار درمانی پاسدارانکلینیک گفتار درمانی در تهرانپارسگفتار درمانی خوب در شرق تهرانمرکز گفتار درمانی در غرب تهرانگفتار درمانی در مرزدارانبهترین کاردرمانی و گفتار درمانی دهکده المپیک بهترین گفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر

بهترین مراکز کاردرمانی در محله تهرانسر

مرکز کاردرمانی در شهرک آزادی، مرکز کاردرمانی در شهرک استقلال،مرکز کاردرمانی در شهرک بازرگان،مرکز کاردرمانی در شهرک پاسداران،مرکز کاردرمانی در شهرک دریا،مرکز کاردرمانی در شهرک فرهنگیان،مرکز کاردرمانی در شهرک انصار ، کلینیک کاردرمانی در خیابان قباد،کلینیک کاردرمانی در میدان کمال الملک،کلینیک کاردرمانی در خیابان بنفشه، کلینیک کاردرمانی در خیابان گل محمدی، کلینیک کاردرمانی در تهرانسر مرکزی، کلینیک کاردرمانی در خیابان فجر،کلینیک کاردرمانی در خیابان خسروپرویز، کلینیک کاردرمانی در خیابان مهر آباد جنوبی،کلینیک کاردرمانی در محله مهر آباد شمالی،کلینیک کاردرمانی در بلوار گلها، کلینیک کاردرمانی در بلوار تهرانسر، مرکز کاردرمانی تهرانسر شمالی، کلینیک کاردرمانی در بلوار شاهد،کلینیک کاردرمانی در بلوار خلیج فارس شمالی، مرکز کاردرمانی در بلوار خلیج فارس جنوبی،کلینیک کاردرمانی در تهرانسر جنوبی، مرکز کاردرمانی در بلوار شیشه مینا،کلینیک کاردرمانی در تهرانسر شرقی، کلینیک کاردرمانی در بلوار چوگان، کلینیک کاردرمانی در اتوبان شهید لشگری.

بهترین مراکز گفتار درمانی در محله تهرانسر

مرکز گفتار درمانی در شهرک آزادی، مرکز گفتار درمانی در شهرک استقلال،مرکز گفتار درمانی در شهرک بازرگان،مرکز گفتار درمانی در شهرک پاسداران،مرکز گفتار درمانی در شهرک دریا،مرکز گفتار درمانی در شهرک فرهنگیان،مرکز گفتار درمانی در شهرک انصار ، کلینیک گفتار درمانی در خیابان قباد،کلینیک گفتار درمانی در میدان کمال الملک،کلینیک گفتار درمانی در خیابان بنفشه، کلینیک گفتار درمانی در خیابان گل محمدی، کلینیک گفتار درمانی در تهرانسر مرکزی، کلینیک گفتار درمانی در خیابان فجر،کلینیک گفتار درمانی در خیابان خسروپرویز، کلینیک گفتار درمانی در خیابان مهر آباد جنوبی،کلینیک گفتار درمانی در محله مهر آباد شمالی،کلینیک گفتار درمانی در بلوار گلها، کلینیک گفتار درمانی در بلوار تهرانسر، مرکز گفتار درمانی تهرانسر شمالی، کلینیک گفتار درمانی در بلوار شاهد،کلینیک گفتار درمانی در بلوار خلیج فارس شمالی، مرکز گفتار درمانی در بلوار خلیج فارس جنوبی،کلینیک گفتار درمانی در تهرانسر جنوبی، مرکز گفتار درمانی در بلوار شیشه مینا،کلینیک گفتار درمانی در تهرانسر شرقی، کلینیک گفتار درمانی در بلوار چوگان، کلینیک گفتار درمانی در اتوبان شهید لشگری.