ارگوتراپیست مهدی صابر

مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی دکتر صابر – بهترین کاردرمانی در انقلاب- بهترین گفتار درمانی در انقلاب

سر فصل مطالب

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

خیابان انقلاب یکی از خیابان های مهم و مرکز شهر تهران می باشد . که از سوی غرب از میدان انقلاب و در ادامه خیابان آزادی شروع شده و در سمت شرقی در میدان امام حسین و ابتدا خیابان دماوند پایان می یابد . قسمت شمالی خیابان انقلاب جز شهرداری منطقه ۶ و قسمت جنوبی مربوط به شهرداری منطقه ۱۱ میباشد.

محدوده محله انقلاب شامل خیابان انقلاب در شمال ، خیابان جمهوری در جنوب ، خیابان کارگر جنوبی در غرب و خیابان ولیعصر در شرق میباشد. میدان انقلاب در ابتدای خیابان انقلاب واقع شده است و جزو میادین اصلی و مهم شهر تهران میباشد. این میدان جزو مراکز فرهنگی و تجاری تهران به حساب می آید. تراکم جمعیت در منطقه انقلاب بسیار بالاست و باعث ایجاد نیازهای مختلفی در این محدوده مکانی شده است . یکی از این نیازها ، مرکز کاردرمانی و توانبخشی در منطقه انقلاب است.

با وجود شلوغی محله انقلاب مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی مجهز و مناسبی در این منطقه وجود ندارد. ساکنین محله انقلاب میتوانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی تند رو و… بدون اتلاف وقت به بهترین کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی دکتر صابر در غرب تهران مراجعه کنید.

بخش کاردرمانی کودکان  و گفتار درمانی مرکز انقلاب شامل

آب درمانی در اوتیسم در انقلاب

یکی از  روش های نوین درمانی می باشد که در کلینیک کاردرمانی انقلاب و مرکز گفتار درمانی انقلاب به صورت کاملا حرفه ای به درمان مشکلات شناختی و کاهش میزان رفتار های کلیشه ای و بیقراری کودکان اوتیسم با استفاده از وسایل جدی تردمیل در آب، تخته تعادل در آب، پلکان در آب، مشکلات حسی، و…. به درمان مشغول هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در اوتیسم کلیک کنید

آب درمانی در مرکز کاردرمانی انقلاب

 تست های تخصصی هوش در مرکز کاردرمانی انقلاب

این حیطه شامل تمامی تست های تشخیصی در زمینه هوش نظیر تست وکسلر و بینه برای تعیین بهره هوشی و آزمون های تشخیص در زمینه حافظه و توانایی های کلامی و سطح رشدی کودکان، توجه، فعالیت می کنند که به صورت حرفه ای در مرکز جامع توانبخشی انقلاب استفاده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی تست های تخصصی هوش کلیک کنید

گفتار درمانی در اوتیسم در خیابان انقلاب:

در قسمت های گفتار درمانی کلینیک توانبخشی انقلاب آقای دکتر صابر ،نگاه خاص و تخصصی در درمان کودک اوتیسم وجود دارد. به صورتی که در این قسمت با استفاده از روش های به روز گفتار درمانی از جمله پی آر تی(  prt ) ، روش پکس، روش تیچ، تئوری ذهن، و داستان های اجتماعی برای کودک اوتیسم به درمان گفتار درمانی در انقلاب به صورت تکنیکی کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی کلمه گفتار درمانی درکودک اوتیسم کلیک کنید.

گفتار درمانی در فلج مغزی در نزدیکی خیابان انقلاب:

در درمان کودکان فلج مغزی 4 مسئله حائز اهمیت می باشد. دیسفاژی (اختلال بلع)، دیزآرتری، آبریزش دهان و درک از کلام که گفتار درمانی(…..)  در این زمینه ها کاملا به صورت تخصصی فعالیت می نمایند.

گفتار درمانی در لکنت زبان در محله انقلاب:

برای درمان لکنت زبان  نوع لکنت زبان، سن کودک،شروع اختلال، شدت لکنت زبان بسیار مهم است. مرکز گفتار درمانی انقلاب آقای دکتر صابر در این حیطه بخش متمایزی را به وجود آورده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه لکنت زبان کلیک کنید

کاردرمانی ذهنی در منطقه انقلاب

قسمت کاردرمانی ذهنی در انقلاب به صورت تکنیکی به بخش های تفکر انتزاعی، درک، شناخت، هوش، حل مسئله و افزایش دادن مهارت های ذهنی کودکان با توجه به تفاوت سن تقویمی و سن ذهنی کودکان به درمان می پردازند. کاردرمانی ذهنی در درمان سندروم داون و عقب مانده ذهنی، بیش فعالی و نقص توجه، اختلالات یادگیری، اوتیسم کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی ذهنی کلیک کنید

کاردرمانی ذهنی در انقلاب

کاردرمانی جسمی در انقلاب

کلینیک کاردرمانی انقلاب در این آیتم درمانی به مشکلات جسمی کودک مانند دیرنشستن،ضعف عضلات، تاخیر در راه رفتن، مشکلات ارتوپدیک مثل پاپرانتزی، صافی کف پا و… همچنین افزایش دادن مهارت های تعادلی کودک فعالیت می کنند.کاردرمانی جسمی در کودک فلج مغزی و کودک با اختلالات حرکتی  کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی جسمی کلیک کنید.

کاردرمانی  یکپارچگی حسی – درکی حرکتی در خیابان انقلاب

کاردرمانی درانقلاب جناب آقای دکتر صابر ( SI ) در این قسمت به هماهنگی حرکتی از جمله هماهنگی دو دست با هم، هماهنگی چشم و دست، هماهنگی پاها،  هماهنگی چشم و پا و… همچنین افزایش توجه حرکتی فعالیت می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کلمه کاردرمانی یکپارچگی حسی حرکتی کلیک کنید.

ماساژ درمانی در مرکز کاردرمانی انقلاب

ماساژ درمانی کودکان باعث کاهش بیش فعالی، بیقراری، افزایش توجه و تمرکز و درمان مشکلات حسی کودکان در کلینیک کاردرمانی انقلاب به درمان مشغول هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی ماساژ درمانی کلیک کنید

آب درمانی در مرکز کاردرمانی انقلاب

کودک فلج مغزی در آب چون وزن کودک در داخل آب نسبت به بقیه مواقع کاهش پیدا می کند، در نتیجه می توان تمرینات تخصصی ای را در جهت تقویت عضلات ، افزایش تعادل و همچنین کاهش ترس از افتادن این کودکان در داخل آب درمانی ویژه ای را مرکز جامع توانبخشی انقلاب مورد استفاده قرار داد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آب درمانی در فلج مغزی کلیک کنید

اتاق تاریک در مرکز کاردرمانی در انقلاب

بهترین کلینیک کاردرمانی در انقلاب با استفاده از سیستم های کامپیوتری به درمان افزایش ادراک بینایی، بهبود حرکات چشمی و سرعت پردازش بینایی و توجه دیداری در کودکان به مدیریت آقای دکتر صابر به درمان مشغول هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق تاریک کلیک کنید

ابازی های یادگیری

سنسوری روم  در مرکز کاردرمانی انقلاب

یکی از به روز ترین روش های درمانی مرکز توانبخشی انقلاب در کودکان می باشد که بااستفاده از ابزار و وسایل دیجیتالی برای افزایش دادن افزایش توجه و تمرکز، تحمل کاری، دستور پذیری، افزایش سرعت پردازش ذهنی و کلامی و کنترل حرکات اضافی کودکان کمک می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی  سنسوری روم کلیک کنید.

بازی درمانی در مرکز کاردرمانی انقلاب

در بخش بازی درمانی در مرکز توانبخشی انقلاب در کودکان با اختلال وسواس و مشکلات ارتباطی  اختلال اضطراب ، دوست یابی و کودکان اختلالات یادگیری و.. تاثیر گذار می باشد. در این آیتم با استفاده از روش های بازی درمانی مختلف به اصلاح و ایجاد رفتار های مناسب اجتماعی در زمینه فردی و گروهی کاربرد دارد. همچنین با استفاده از تکنیک های حساسیت زادیی به درمان مشکلات وسواس و درگیری های خلقی کودکان می پردازند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بازی درمانی کلیک کنید.

رفتار درمانی در مرکز کاردرمانی انقلاب

در این بخش کودکان با مشکلات رفتاری نظیر بیش فعالی، اوتیسم ، پرخاشگری،  و… با استفاده ازروش های رفتار درمانی کودکان توسط متخصصان رفتار درمانی کلینیک کاردرمانی انقلاب به کنترل و اصلاح رفتار های ناهنجار در کودکان و ایجاد رفتار های مناسب و صحیح در کودکان به درمان مشغول هستند.

بخش تعدیل حسی ( حس وستیبولار ، حس عمقی، حس بینایی، حس لامسه ) در منطقه انقلاب

از امکانات  ویژه مرکز گفتار درمانی انقلاب و مرکز کاردرمانی انقلاب آقای دکتر صابر قسمت حسی می باشد.که در این بخش برای درمان مشکلات حسی کودکان ابتدا ارزیابی دقیق انجام می شود و بیش حسی و کم حسی در همه حس های کودک مشخص می شود.سپس برنامه درمانی از حس های پایه شروع می شود. قسمت تعدیل حسی بر درمان حرفه ای مشکلات حسی در کودکان اختلال یکپارچگی حسی، اوتیسم ، بیش فعالی  و…. کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی بخش تعدیل حسی کلیک کنید.

کاردرمانی دست در محله انقلاب

کاردرمانی دست مرکز گفتار درمانی و کاردرمانی انقلاب جهت بالا بردن مهارت های تقویت حرکات ظریف در انگشتان و آموزش مهارت های پیش نوشتاری و تقویت مهارت های خود یاری، مهارت دستی در کودکان به صورت نخصصی برنامه ریزی و به درمان مشغول هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی کاردرمانی دست کلیک کنید.

اتاق شنیداری در خیابان انقلاب

دیگر بخش های مرتبط با گفتار درمانی انقلاب آیتم  اتاق شنیداری است که با استفاده از ابزارهای تکنولوژی پیشرفته و برنامه های شنیداری طراحی شده تحت نظر کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر به درک شنیداری و تقویت حافظه شنیداری ، همچنین افزایش توجه شنیداری و درک مطلب در کودکان کمک بسیاری می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اتاق شنیداری کلیک کنید

بخش آموزش پیش دبستانی در مرکز کاردرمانی انقلاب

مرکز توانبخشی انقلاب در این بخش به آموزش مفاهیم پیش از مدرسه مانند مفاهیم (کوچک و بزرگ، بلند و کوتاه، مهارت های پیش ریاضی، مهارت های رنگامیزی، لوحه نویسی و…) همچنین آمادگی کودک جهت تست ورود به دبستان و در مرحله آخر درمان مشکلات اختلالات یادگیری در زمان تحصیل کودکان با نیازهای خاص به ارائه درمان های پیشرفته می پردازد.

خدمات کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر در انقلاب در زمینه توانبخشی در منزل شامل کاردرمانی در منزل

و گفتار درمانی در منزل برای مراجعینی که امکان رفت و آمد به کلینیک جامع توانبخشی را ندارند ارائه می شود.

کاردرمانی و گفتار درمانی آنلاین

همچنین امکانات کاردرمانی و گفتاردرمانی انقلاب به صورت آنلاین برای مراجعین شهرستان ها و بیمارانی که در خارج از کشور حضور دارند برنامه ریزی شده است. مراجعین می توانند به صورت ویدئو کال مورد ارزیابی قرار گرفته و توسط جناب آقای دکتر صابر ویزیت شوند و برنامه درمانی خود را به صورت آنلاین با درمانگران مجرب کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی دریافت نمایند.

خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی در انقلاب شامل کاردرمانی در زمینه کودکان اوتیسم ، سندروم ژنتیکی،  سی پی (  فلج مغزیبیش فعالی و نقص توجه(  ADHD  ) ، یکپارچگی حسی(  SPD-SID ) ، اختلالات یادگیری ، دیستروفی عضلانی ، لکنت زبان ، تاخیر رشد کلامی و حرکتی ، تاخیر رشدی، مشکلات گفتار در زبان ، کندی حرکتی و بدفورمی های استخوانی عضلانی و… میباشد. همچنین در زمینه بزرگسالان در بیماران ضربه مغزی ، سکته مغزی،  بیماری های نورولوژیک،  ام اس ، پارکینسون،  تومورهای مغزی و… به ارائه بهترین خدمات کاردرمانی و گفتار درمانی در منطقه انقلاب می پردازند.

لکنت زبان و تست بررسی

لکنت زبان و تست بررسی| بررسی لکنت در کودکان| مرکز تشخیص و درمان لکنت زبان در تهران

بررسی میزان لکنت زبان در برنامه لیدکامب شامل تعیین درصد هجاهای لکنت زبان شده (SS%) می­باشد. SS% با محاسبه تعداد کلی هجاهای بیان شده و تعداد هجاهایی که با لکنت زبان…
لکنت زبان و زمان گفتاردرمانی

لکنت زبان و زمان گفتاردرمانی| درمان لکنت | گفتاردرمانی کودکان | گفتاردرمانی شهرک غرب|

اگرچه هم­ اکنون در متون مربوط به لکنت­ اولیه این توافق عمومی وجود دارد که مداخله درمانی در سال­های پس از آغاز لکنت امری مطلوب است، اما هنوز هیچ­گونه توافقی…
شدت لکنت زبان

شدت لکنت زبان| علائم لکنت در کودکان| درمان لکنت زبان| مرکز گفتاردرمانی لکنت در سعادت آباد

اختلال  لکنت در کودکان یک اختلال چند بعدی می باشد که برای درمان موثر آن باید به همه جوانب آن توجه نمود. مرکز گفتاردرمانی کودکان در حیطه  درمان لکنت زبان در کودکان به صورت کاملا تخصصی فعالیت…
گفتاردرمانی لکنت زبان در منزل

گفتاردرمانی لکنت زبان در منزل| گفتاردرمانی در منزل کودکان|درمان لکنت| گفتاردرمانی شرق تهران

گفتاردرمانی لکنت زبان در منزل از درمان های مفید در زمینه مشکلات گفتار در کودکان است. مدت­های مدیدی است که گفتاردرمانگران از والدین کودکان لکنتی پیش دبستانی دعوت نموده­ اند تا…
روانشناسی شناختی

روانشناسی شناختی| علوم اعصاب شناختی | توانبخشی شناختی | کاردرمانی و گفتاردرمانی دکتر صابر

 شاخه‌ای از روانشناسی که به‌طور اختصاصی به موضوعات شناخت می‌پردازد روانشناسی شناختی نام دارد. مرکز توانبخشی شناختی دکتر صابر در زمینه روانشناسی شناختی کودک و علوم اعصاب شناختی مشغول می…

بهترین کاردرمانی و بهترین گفتار درمانی در تهران

بهترین کلینیک در تهران –مرکز کاردرمانی خوب در تهرانمرکز کاردرمانی در تهرانپارسکلینک کاردرمانی در نیاورانبهترین مرکز کاردرمانی خوب در سعادت آباد بهترین کلینیک کاردرمانی در ستارخانمرکز کاردرمانی خوب در پاسدارانمرکز کاردرمانی خوب در شمال تهرانبهترین مرکز کاردرمانی در شرق تهران کلینیک کاردرمانی خوب در پونکبهترین کلینیک کاردرمانی در ولنجک –کاردرمانی  خوب در فرمانیهکاردرمانی در شهرک غربکلینیک کاردرمانی غرب تهرانبهترین مرکز کاردرمانی در شریعتیکلینیک کاردرمانی خوب در مرزدارانکاردرمانی خوب در جنت آبادبهترین کلینیک گفتار درمانی خوب در سعادت آبادبهترین مرکز گفتار درمانی در فرمانیه گفتار درمانی خوب در ستارخانکلینیک گفتار درمانی در ولنجکگفتار درمانی در پاسدارانمراکز گفتار درمانی خوب در تهرانپارسبهترین گفتار درمانی  در شرق تهرانبهترین مرکز گفتار درمانی در غرب تهرانکلینیک گفتار درمانی در مرزدارانبهترین کلینیک کاردرمانی دهکده المپیک بهترین کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی در اسلام شهر-مرکز کاردرمانی خوب در تهران نو –کاردرمانی خوب در افسریه

بهترین مرکز کاردرمانی در انقلاب

کلینیک کاردرمانی خیابان فردوسی ، بهترین کلینیک کاردرمانی کارگر جنوبی، بهترین مرکز کاردرمانی  مازندران ،مرکز گفتار درمانی میدان انقلاب، کلینیک کاردرمانی آیت اله طالقانی، مرکز کاردرمانی بهار جنوبی، مرکز کاردرمانی دکتر مفتح ، کلینیک کاردرمانی بهار شمالی ،کلینیک کاردرمانی منو چهری، بهترین کلینیک کاردرکانی سعدی جنوبی، مرکز کاردرمانی پل حافظ ، بهترین کلینیک کاردرمانی  بلوار کشاورز ، کلینیک کاردرمانی نوفل لوشاتو ، بهترین کلینیک کاردرمانی خیابان ولیعصر

بهترین مرکز گفتار درمانی در انقلاب

کلینیک گفتار درمانی خیابان فردوسی ، بهترین کلینیک گفتار درمانی کارگر جنوبی، بهترین مرکز گفتار درمانی  مازندران ، کلینیک گفتار درمانی آیت اله طالقانی، مرکز گفتار درمانی بهار جنوبی،مرکز گفتار درمانی میدان انقلاب ،مرکز گفتار درمانی دکتر مفتح ، کلینیک گفتار درمانی بهار شمالی ،کلینیک گفتار درمانی منو چهری، بهترین کلینیک گفتار درکانی سعدی جنوبی، مرکز گفتار درمانی پل حافظ ، بهترین کلینیک گفتار درمانی  بلوار کشاورز ، کلینیک گفتار درمانی نوفل لوشاتو ، بهترین کلینیک گفتار درمانی خیابان ولیعصر