ارگوتراپیست مهدی صابر

کاردرمانی و گفتاردرمانی شهرک غرب

گفتاردرمانی و کاردرمانی در شهرک غرب

سر فصل مطالب

کلینیک کاردرمانی شهرک غرب ، یکی از مجهزترین مراکز کاردرمانی در تهران می باشد که به علت دسترسی مناسب آن جزو مراکز کاردرمانی مورد پذیرش ساکنین شهرک غرب و منطق اطراف آن است. مرکز کاردرمانی شهرک غرب جهت مراجعین شهرک غرب مجهز به امکانات تخصصی توانبخشی مانند مکانوتراپی، آب درمانی، کاردرمانی ، اتاق تاریک، اتاق شنیداری،ماساژ درمانی، بخش تعدیل حسی ، سنسوری روم ،کاردرمانی تعادلی ، تست های تخصصی هوش، بازی درمانی ، گفتاردرمانی   و بخش آموزش در جهت آمادگی کودک برای تست ورود به مدرسه…. می باشد. کاردرمانی شهرک غرب و گفتاردرمانی شهرک غرب زیر نظر دکتر صابر در زمینه بیماری های کودکان و بزرگسالان با بیش از 47 نفر کادر درمان مجرب مشغول به فعالیت می باشد.

جهت تماس با کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی جناب آقای دکتر صابر (کلینیک توانبخشی پایا در پاسداران ، کلینیک توانبخشی غرب تهران در سعادت آباد) باشماره 09029123536 تماس حاصل فرمایید.

شهرک غرب منطقه ای مابین بزرگراه چمران از شرق| بلوار شهید فرحزادی از غرب | بزرگراه پونک باختری از شمال| بزرگراه همت از جنوب می باشد. دسترسی این منطقه به اتوبان یادگار امام و نیایش همچنین اتوبان های حکیم و شیخ فضل الله  بسیار آسان می باشد.کاردرمانی در شهرک غرب

بخش های مختلف کلینیک توانبخشی غرب تهران

مرکز توانبخشی غرب تهران شامل بخش های مختلفی می باشد که در حیطه کودکان و بزرگسالان فعالیت می نماید. در زیر به معرفی آنان پرداخته می شود.

گفتاردرمانی کودکان در منزل شهرک غرب

این بخش شامل خدمات گفتار درمانی در حیطه کودکان اوتیسم، لکنت زبان، تاخیر کلامی و اختلالات تلفظی می باشد. گفتاردرمانان مجرب مرکز شهرک غرب با استفاده از تکنیک های پیشرفته درمانی و تجهیزات نوین الکترونیکی به درمان کودکان با اختلالات زبان و گفتار می پردازند. گفتاردرمانی در منزل از خدمات مهم این مرکز می باشد که در محیط منزل با حضور والدین و درمانگر انجام می گیرد.

گفتاردرمانی کودکان اوتیسم

یکی از مشکلات بارز کودکان اوتیسم ایجاد ارتباط کلامی و غیر کلامی می باشد. این کودکان به علت در خود ماندگی و سطح هوشیاری پایین توانایی برقراری ارتباط مناسب را با کودکان و بزرگسالان ندارند. گفتاردرمانی در جهت آموزش مهارت های ارتباطی و تولید و بهبود گفتار در کودکان اوتیسم فعالیت می نماید.

گفتاردرمانی بزرگسالان در منزل شهرک غرب

گفتاردرمانی در بزرگسالان در بیماری های نورولوژی نظیر سکته مغزی، ام اس و پارکینسون به صورت تخصصی به درمان مشکلات بلع و اختلالات گفتار پرداخته می شود. گفتاردرمانی در منزل از خدمات موثر مرکز برای استفاده بیمارانی که توانایی مراجعه به کلینیک را ندارند می باشد که روند درمان را تسریع می بخشد.

آب درمانی شهرک غرب

مرکز کاردرمانی دکتر صابر مجهز به بخش آب درمانی ( آب درمانی تخصصی کودکان اوتیسم) می باشد. در این بخش در محیطی اختصاصی با تجهیزاتی نظیر تردمیل در آب، تخته تعادل در آب، پلکان در آب به بیماران کمک می کند در داخل آب و با کاهش وزن فعالیت های فیزیکی را انجام دهند.

اتاق تاریک مرکز کاردرمانی شهرک غرب

اتاق تاریک یکی دیگر از خدمات مرکز کاردرمانی شهرک غرب می باشد که در موارد نقص توجه کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. کودکان با مشکلات بیش فعالی و نقص توجه، همچنین اختلالات یادگیری از خدمات این بخش بهره می گیرند.

اناق تاریک در مرکز کاردرمانی شهرک غرب

اتاق شنیداری بخش گفتاردرمانی شهرک غرب

اتاق شنیداری بخش تخصصی پرورش مهارت های شنیداری است که در مرکز گفتاردرمانی شهرک غرب جهت بهبود مهارت های تمییز شنیداری، دقت شنیداری، توجه شنیداری و … طراحی شده است.

ماساژ درمانی شهرک غرب

ماساژ درمانی جهت بهبود حس عمقی کودکان، بهبود حساسیت های لمسی در کودک و افزایش آرامش و ریلکسیشن کودک مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز ماساژ درمانی شهرک غرب

کاردرمانی شهرک غرب

کاردرمانی شهرک غرب شامل کاردرمانی جسمی و کاردرمانی ذهنی، کاردرمانی یکپارچگی حسی SI، کاردرمانی دست می باشد . کودکان بسته به نیاز خود می توانند از خدمات تخصصی کاردرمانی مرکز در هر یک از بخش های فوق استفاده نمایند. کودکان با اختلالات اوتیسم، بیش فعالی، اختلالات یادگیری، فلج مغزی، اختلالات ژنتیک همگی به خدمات گسترده توانبخشی نیازمند می باشند.

کاردرمانی ذهنی در شهرک غرب

کاردرمانی ذهنی در حیطه اختلالات کودکان نظیر اوتیسم، بیش فعالی، اختلالات یادگیری و مشکلات ذهنی فعالیت می نماید و به بهبود مهارت های ذهنی آنان نظیر حافظه، توجه و ادراک و شناخت موثر است.

مرکز تست هوش کودکان در شهرک غرب

مرکز تست هوش کودکان در شهرک غرب با انجام تمامی تست های هوش تخصصی مانند تست هوش وکسلر، تست هوش بینه، تست های تخصصی توجه، تست دقت شنیداری، تست های ادراک بینایی و … به سنجش توانایی ها و کشف نقاط ضعف کودکان می پردازد.

مرکز روانشناسی کودک در شهرک غرب

مرکز روانشناسی کودک در منطقه غرب تهران به ارائه خدمات روانشناسی در کودکان با مشکلات رفتاری و اختلالاتی نظیر وسواس، اضطراب، پرخاشگری و گوشه گیری و… می پردازد.

بازی درمانی در شهرک غرب

بازی درمانی به علم استفاده از بازی برای درمان کودکان با مشکلات رفتاری گویند. تکنیک های تخلیه خشم، ریلکسیشن و ایجاد ارتباط اجتماعی مناسب از مواردیست که در بازی درمانی از آن استفاده می شود.

سنسوری روم در کاردرمانی شهرک غرب

سنسوری روم با استفاده از تکنیک ها و ابزار تخصصی و دیجیتال مانند سویچ صوتی، مکعب تعاملی، برج گردان، بالانس بیم هوشمند و… به درمان تخصصی کودکان در حیطه حسی و توجهی پرداخته می شود.

سنسور روم در مرکز کاردرمانی شهرک غرب

گفتاردرمانی شهرک غرب

مرکز گفتاردرمانی در شهرک غرب در حیطه گفتاردرمانی اختلالات تلفظی، لکنت زبان، اختلالات بلع، تاخیر تکلمی، مشکلات درک کلامی، دیسفاژی و… در کودکان و بزرگسالان فعالیت می نماید. استفاده از گفتاردرمانان مجرب و تکنیک های جدید گفتاردرمانی مطابق با علم روز دنیا مرکز گفتاردرمانی شهرک غرب را از دیگر مراکز گفتاردرمانی در این منطقه متمایز می سازد.

گفتاردرمانی در شهرک غرب
گفتاردرمانی در لکنت زبان کودکان

جمعیت ساکن در این محله بیش از 50 هزار نفر است و با توجه به سکوت و آرامش شهرک غرب به تدریج بر تعداد متقاضیان سکونت در این محله افزوده می‌شود. با توجه به تراکم جمعیت در این منطقه نیاز به امکانات پزشکی و مخصوصا کاردرمانی در منطقه شهرک غرب کاملا احساس می شود. خیابان ها و بلوارهای اصلی این منطقه شامل خیابان حسن سیف، خیابان زرافشان، بلوار سرو شرقی،خیابان فلامک شمالی، بلوار دریا شرقی،خیابان خوارزم،خیابان درخشان، بلوار دریا غربی،خیابان سیمای ایران،خیابان فلامک جنوبی،خیابان گل افشان،خیابان سپهر،خیابان صدف،خیابان درختی، خیابان مطهری،خیابان فخار مقدم،خیابان سعدی، خیابان خوردین، بلوار دریا، بلوار حافظی، بلوار ایوانک، بلوار دادمان، بلوار پاکنژاد، بلوار سرو غربی، بلوار کوهستان، بلوار فرحزادی، بلوار دریا، بلوار فرهنگ، میدان شهرک غرب، میدان صنعت، خیابان ایران زمین،مهستان، گلستان، خیابان هرمزان، پیروزان می باشد.

مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی شهرک غرب

مرکز کاردرمانی ما نزدیک شهرک غرب، در حیطه بزرگسالان و کودکان همچنین در زمینه ارائه خدمات کاردرمانی در منزل در منطقه شهرک غرب و سعادت آباد و مناطق اطراف، همچنین گفتاردرمانی در منزل مشغول به فعالیت است.

کاردرمانی و گفتار درمانی غرب تهران تحت نظر سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و مورد تایید انجمن علمی کاردرمانی ایران است و جزو معدود مراکز کاردرمانی می باشد که به صورت گروهی و تیمی با روانشناسان کودک و متخصصین توانبخشی مجرب تحت نظر وزارت بهداشت مشغول به ارائه خدمات به ساکنین شهرک غرب و مناطق اطراف می باشد.

کلینیک غرب تهران به مدیریت جناب آقای صابر، در حیطه درمان کودکان اتیسم، بیش فعالی و نقص توجه، SPD ، درمان کودکان فلج مغزی، سندروم های ژنتیک، اختلالات یادگیری، مشکلات ارتوپدیک و نورولوژیک اطفال و بزرگسالان، سکته مغزی و ضربه مغزی، بیماری های نورولوژیک ،دیستروفی عضلانی، تاخیر گفتاری، لکنت زبان مشکلات تلفظی و…. آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در منطقه شهرک غرب و سعادت آباد می باشد.

کاردرمانی شهرک غرب

روش تخصصی نوین گفتار درمانی شهرک غرب دکتر صابر

  • روش پکس در گفتار درمانی شهرک غرب
  • روش تیچ در گفتار درمانی شهرک غرب
  • روش PRT  در گفتار درمانی شهرک غرب
  • گفتاردرمانی داستان های اجتماعی برای کودکان اوتیسم در شهرک غرب
  • تئوری ذهن در گفتار درمانی شهرک غرب
  • گفتار درمانی آبریزش دهان در شهرک غرب
  • روش تخصصی گفتار درمانی اوتیسم در شهرک غرب
  • گفتار درمانی دیز آرتری در شهرک غرب

بهترین مراکز کاردرمانی و گفتار درمانی در تهران

بهترین مرکز کاردرمانی در تهران

بهترین مرکز توانبخشی در تهران

بهترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی در تهرانپارس

مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی در نیاوران

مرکز کاردرمانی سعادت آباد

بهترین مرکز کاردرمانی در ستارخان

کلینیک کاردرمانی در پاسداران

بهترین کلینیک کاردرمانی در شمال تهران

مرکز کاردرمانی در شرق تهران

بهترین کلینیک  کاردرمانی در پونک

بهترین مرکز کاردرمانی در ولنجک

بهترین کاردرمانی در فرمانیه

کلینیک کاردرمانی در شهرک غرب

مرکز کاردرمانی غرب تهران

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی در شریعتی

بهترین کاردرمانی در مرزداران

مراکز توانبخشی در سیدخندان 

کاردرمانی در جنت آباد

بهترین مرکز کاردرمانی دهکده المپیک

بهترین گفتار درمانی و کاردرمانی اسلام شهر

کاردرمانی  و گفتار درمانی در تجریش

بهترین کاردرمانی و گفتاردرمانی در قلهک

کاردرمانی و گفتار درمانی خوب در تهرانسر

مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی در ونک

کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی در نارمک

بهترین گفتار درمانی و کاردرمانی پیروزی

 گفتار درمانی سعادت آباد

بهترین مرکز گفتار درمانی ستارخان

گفتار درمانی ولنجک

گفتار درمانی پاسداران

بهترین مرکز گفتار درمانی در شرق تهران

گفتار درمانی غرب تهران

بهترین مرکز گفتار درمانی اتیسم در تهران

مراکز گفتار درمانی در مرزداران

توانبخشی نیاوران

بهترین کلینیک گفتار درمانی در تهران

مرکز گفتاردرمانی کودکان

توانبخشی اوتیسم

کاردرمانی در محله شهرک غرب- کاردرمانی شهرک قدس

کاردرمانی در خیابان حسن سیف، کاردرمانی در خیابان زرافشان،کاردرمانی در بلوار سرو شرقی،بهترین مرکز کاردرمانی شهرک غرب،کاردرمانی در خیابان فلامک شمالی،مرکز توانبخشی در شهرک غرب، کاردرمانی در بلوار دریا شرقی، کاردرمانی شهرک غرب،کاردرمانی در خیابان خوارزم،کاردرمانی غرب تهران،کاردرمانی در خیابان درخشان، کاردرمانی در بلوار دریا غربی،کاردرمانی در خیابان سیمای ایران،مراکز کاردرمانی شهرک غرب،کاردرمانی در خیابان فلامک جنوبی،کاردرمانی خوب در شهرک غرب،کاردرمانی در خیابان گل افشان،کاردرمانی در خیابان سپهر،کاردرمانی در خیابان صدف،کاردرمانی در خیابان درختی.

کاردرمانی در خیابان مطهری، کاردرمانی غرب،کاردرمانی در خیابان فخار مقدم،بهترین کلینیک کاردرمانی در شهرک غرب،کاردرمانی در خیابان سعدی، کاردرمانی در خیابان خوردین، کاردرمانی در بلوار دریا، کاردرمانی در بلوار حافظی، کاردرمانی در بلوار ایوانک، کاردرمانی در بلوار دادمان،کلینیک کاردرمانی شهرک غرب، کاردرمانی در بلوار پاکنژاد،بهترین مرکز کاردرمانی در شهرک قدس، کاردرمانی در بلوار سرو غربی، کاردرمانی در بلوار کوهستان، کاردرمانی در بلوار فرحزادی، کاردرمانی در بلوار دریا، کاردرمانی در بلوار فرهنگ، مرکز گفتاردرمانی در شهرک غرب،کاردرمانی در میدان شهرک غرب، کاردرمانی در میدان صنعت،کلینیک توانبخشی شهرک غرب،کاردرمانی در ایران زمین،کاردرمانی در خیابان مهستان،بهترین مراکز کاردرمانی در شهرک غرب،کاردرمانی در خیابان گلستان،کاردرمانی در شهرک قدس ،کاردرمانی در خیابان هرمزان،کاردرمانی در پیروزان

گفتار درمانی در منطقه شهرک غرب- گفتار درمانی شهرک قدس

گفتار درمانی در خیابان حسن سیف، کلینیک گفتار درمانی شهرک غرب،گفتار درمانی در خیابان زرافشان،گفتار درمانی در بلوار سرو شرقی،گفتاردرمانی در شهرک غرب ،گفتار درمانی در خیابان فلامک شمالی، گفتار درمانی در بلوار دریا شرقی،گفتار درمانی در خیابان خوارزم،گفتار درمانی در خیابان درخشان، گفتار درمانی در بلوار دریا غربی،بهترین مرکز گفتار درمانی در شهرک قدس،گفتار درمانی در خیابان سیمای ایران،بهترین مراکز گفتار درمانی در شهرک غرب،گفتار درمانی در خیابان فلامک جنوبی،گفتار درمانی در خیابان گل افشان،گفتار درمانی در خیابان سپهر،گفتار درمانی در خیابان صدف،گفتار درمانی در خیابان درختی.

گفتار درمانی در خیابان مطهری،گفتار درمانی در خیابان فخار مقدم،گفتار درمانی غرب تهران،گفتار درمانی غرب تهران،گفتار درمانی در خیابان سعدی، گفتار درمانی در خیابان خوردین، گفتار درمانی در بلوار دریا، گفتار درمانی در بلوار حافظی، گفتار درمانی در بلوار ایوانک، بهترین مرکز گفتار درمانی شهرک غرب،گفتار درمانی در بلوار دادمان، گفتار درمانی در بلوار پاکنژاد، گفتار درمانی در بلوار سرو غربی، گفتار درمانی در بلوار کوهستان، گفتار درمانی در بلوار فرحزادی، گفتار درمانی در بلوار دریا، مراکز گفتار درمانی شهرک غرب،گفتار درمانی در بلوار فرهنگ، گفتار درمانی در میدان شهرک غرب، گفتار درمانی در میدان صنعت،گفتار درمانی در ایران زمین،گفتار درمانی در خیابان مهستان،گفتار درمانی در شهرک قدس،گفتار درمانی در خیابان گلستان،گفتار درمانی در خیابان هرمزان،گفتار درمانی در پیروزان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.